برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

چرا گوشیم تو شارژه ولی باز شارژ کم میکنه ؟

ارسال شده در2 سال قبل 652
دوستش دارم!3

مشکل شارژ نشدن باتری گوشی

تا به حال شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که گوشی خود را زمانی که به برق می زنید ببینید که گوشی شما با این که به برق توسط شارژر خود متصل است ولی گوشی شما شارژ نمی شود و یا حتی به جای آن که پس از مدتی به میزان شارژ آن بافزاید از آن کاسته می شود. این حادثه می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این مقاله سعی کردیم آن ها را برای شما شرح بدهیم.

پریز برق

پریز برق می تواند یکی از مشکلات و دلایل شارژ نشدن گوشی شما باشد زیرا بسیار دیده شده است که پریز ها دچار مشکلات برقی یا قطعی شده اند و شما با زدن شارژر و گوشی خود به آن ها شاهد این باشید که گوشی شما شارژ نمی شود. برای چک کردن این که ببینید پریز شما خراب است یا نه کافی است که آداپتور شارژر خود را به پریز های برق دیگر متصل نمایید. اگر پس از متصل شدن شارژر به پریز های دیگر شاهد این بودید که گوشی شما شروع به شارژ شدن کرد مطمئن می شوید که مشکل از پریز که قبلا از آن استفاده کرده اید بوده است، هرچند می توانید با متصل کردن دستگاه برقی دیگری به آن از نداشتن مشکل در آن اطمینان پیدا نمایید. تا به حال زیاد دیده شده است که افراد از روی حواس پرتی دستگاه خود را به جای پریز برق به پریز تلفن متصل کرده اند و گوشی آن ها شارژ نشده است.


کابل رابط شارژ
کابل شارژ یکی از قسمت هایی می باشد که بسیار زیاد دچار خرابی می شود و می تواند از دلایل عمده شارژ نشدن گوشی شما باشد. کابل های بی کیفیت می توانند سریع و زود در اثر استفاده نامناسب دچار خرابی شده و گوشی شما را به صورت کند شارژ نماید و یا حتی اصلا شارژ نماید. برای همین مهم است که موقع خرید کابل شارژر به کیفیت آن توجه نمایید. مجموعه موبایل مرکزی سعی کرده است که بهترین و باکیفیت ترین کابل شارژر ها را با قیمت بسیار مناسب برای شما فراهم نماید تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به صفحه سیم شارژ ، از کابل های متنوع و باگارانتی موبایل مرکزی دیدن نمایید.

خرید اینترنتی سیم شارژر برای انواع گوشی

برای بررسی خراب بودن یا مشکل دار شدن کافی است که آن را کمی تکان دهید. اگر با اینکار دیدید که گوشی شما دوباره شروع به شارژ شدن شد می توانید مطمئن شوید که مشکل از کابل شارژ گوشی خود است. همچنین می توانید با وصل کردن گوشی خود به کامپیوتر و استفاده از آن به عنوان پورت USB و ریختن فایل نیز مطمئن شوید که آن سالم است زیرا اگر سیم شما دارای مشکل باشد در حین ریختن دچار قطعی می شود. همچنین اگر دیدید که گوشی شما نسبت به قبل دیرتر شارژ می شود امکان مشکل دار بودن کابل شارژر آن بسیار بالا است.


آداپتور شارژر
آداپتور نیز می تواند دچار خرابی یا سوختگی شود که در این حالت دیگر نمی تواند گوشی شما را شارژ نماید. اگر شما دارای آداپتور هایی می باشید که قابلیت جدا شدن از سیم رابط آن را دارد می توانید با وصل کردن سیم شارژر خود به سرشارژر دیگر از خراب بودن آن اطمینان حاصل نمایید. در صورت خراب بودن آداپتور شارژر خود می توانید به صفحه کلگی های متنوع موبایل مرکزی مراجعه نمایید زیرا مجموعه موبایل مرکزی سعی کرده است که در انواع شارژر های با کیفیت برای انواع گوشی های اندرویدی و آیفونی در خود فراهم نمایید و به شما مشتریان عزیز عرضه نماید.

پاک کردن سوکت شارژر

سوکت شارژ گوشی
پورت شارژر یا قسمتی که کابل شارژر آن به گوشی شما متصل می شود می تواند یکی از قسمت های دچار خرابی گوشی شما باشد. این قسمت به دلیل حفره ای بودن خود می تواند مکان خوبی برای جمع شدن گرد و غبار یا چربی و... شود و این چیزا ها باعث کامل فرو نرفتن شارژ به درون گوشی شما یا چسبیدن قسمت های داخلی پورت شارژر به هم شود و مانع از شارژ شدن گوشی شما شود. برای همین شما نیاز است آن را چند وقت یک بار با دقت بالا تمیز نمایید. برای چک کردن خرابی این قسمت کافی است که شارژر خود را به گوشی های دیگر متصل کنید و ببینید که آن ها را به درستی شارژ می نماید یا نه. اگر به درستی شروع به شارژ کردن آن ها کرد یعنی یعنی شارژ و کابل شارژر شما مشکل ندارد و مشکل از پورت شارژر گوشی شما است.


باتری
اگر گزینه های قبلی دلیل شارژ نشدن یا کند شارژ شدن گوشی شما نبود و گوشی شما نسبت به حالت نرمال سریع تر شارژ خالی می کرد به احتمال زیاد مشکل از باتری گوشی شما است. اگر این گونه بود شما باید باتری گوشی خود را تعویض نمایید و بر روی آن باتری های با کیفیت و اورجینال استفاده نمایید تا گوشی شما دچار خرابی نشود. ما سعی کرده ایم بهترین و باکیفیت ترین نوع باتری موجود در بازار را با گارانتی 6 ماه موبایل مرکزی عرضه نماییم تا با خیالی آسوده بتوانید نسبت به تعویض باتری خود اقدام بفرمایید. در صورتی که باتری گوشی شما در سایت نبود حتما با پشتیبانی هماهنگ کنید تا در صورت موجود بودن در انبار فروشگاه ، برای شما آماده نماید.
خرید آنلاین باتری گوشی

همین گونه که می بینید دلایل زیادی می تواند باعث شارژ نشدن گوشی شما شود که ما سعی کردیم مهم ترین آن ها و راه های تشخیص آن ها را در این مقاله به شما آموزش دهیم تا بتوانید برای رفع مشکل مذکور راه حل های مناسبی پیدا نمایید.

محصولات مرتبط
ناموجودتمام شد!
187,000 تومان
(1)
خرید شارژر جرلکس مدل GA-19 همراه با کابل لایتنینگ (آیفون) ویژگی های اصلی محصول : 2.4 آمپر جریان خروجی 2 پورت خروجی USB به همراه کابل آیفونی یک متر طول کابل 6 ماه گارانتی
نمایش سریع
دوستش دارم!
ناموجودتمام شد!
88,000 تومان
خرید کابل شارژر تایپ سی یوشیتا مدل DK-A79 ویژگی های اصلی کابل شارژر : یک متر طول کابل 6 ماه گارانتی موبایل مرکزی 3 آمپر جریان خروجی از جنس پلاستیک فشرده باکیفیت فست شارژ
نمایش سریع
دوستش دارم!
ناموجودتمام شد!
99,000 تومان
خرید کابل شارژر آیفون LAPRAMOL مدل LP-B48 ویژگی های اصلی کابل آیفون : یک متر طول کابل 2.4 آمپر جریان خروجی  6 ماه گارانتی موبایل مرکزی
نمایش سریع
دوستش دارم!
مقالات مرتبط
یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود