برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

خرید شارژر باکیفیت

ارسال شده در2 سال قبل 229
دوستش دارم!3

برای خرید یک شارژر باکیفیت چه نکاتی را باید رعایت کنم؟

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که بنابر دلایلی قصد تعویض شارژر خود را داشته باشید؟ عواملی مانند داغ کردن سریع آداپتور و افت سرعت شارژر از دلایل اصلی‌ هستند که مصرف کننده را وادار به خرید نوع جدیدتری از شارژر می‌نمایند. حتی در برخی از مواقع ممکن است خود شارژر مشکلی نداشته باشد اما به دلیل خرابی درگاه آن، قادر به شارژر کردن گوشی و تبلت شما نباشد. همچنین، همانطور که می‌دانید شارژر گوشی از قطعات مهمی است که اگر در خرید آن نکات لازم رعایت نشود ممکن است صدماتی به دستگاه شما از جمله تخریب سلول‌های داخلی باتری یا از بین بردن قطعات دیگر وارد سازد، و همین امر هزینه‌های اضافی دیگری را نیز برای شما دربر خواهد داشت. در حالی که استفاده از یک شارژر با کیفیت و استاندارد از اتلاف طول عمر باتری جلوگیری کرده و حتی باعث افزایش عمر آن نیز می‌شود. چنین شارژری باید علاوه بر تغذیه رسانی مناسب به باتری، مانع از از رسیدن آسیب به آن، طول عمر آن را نیز افزایش دهد و رضایت مصرف کننده را نیز بدست آورد.

این را هم بدانید که همه‌ی شارژرها مثل هم نیستند، هر چند بسیاری از نظر ظاهری شبیه به هم هستند. در این مطلب نکات مهمی درباره خرید یک شارژر ارزان و باکیفیت توضیح داده شده و به شما پیشنهاد می‌شود اگر به سلامتی گوشی خود و همچنین هزینه‌ای که برای آن می‌پردازید اهمیت می‌دهید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چهار نکته مهمی که هنگام خرید یک شارژر باکیفیت و مرغوب حتما باید در نظر بگیرید :

1) بررسی کنید که درگاه شارژ گوشی شما از چه نوعی است:

اولین نکته‌ای که هنگام خرید یک شارژر مرغوب باید در نظر بگیرید نوع درگاه آن است. شارژری که خریداری می‌شود، باید با درگاه گوشی مطابقت داشته باشد؛ در غیر اینصورت باید از کابل‌های شارژر مخصوص استفاده کنید. کابل‌های شارژر بسته به نوع درگاه گوشی به سه گروه میکرو یو اس بی (Micro-USB) ، تایپ سی(Type-C) و لایتنینگ( یا آیفونی ) تقسیم می‌شوند. شارژرها‌ معمولا خود با توجه به نوع و مارکشان یکی از کابل‌های شارژر آیفون ، میکرو یو اس بی یا تایپ سی را به همراه دارند. همچنین نوع درگاه خروجی USB که بر سرعت شارژ تاثیر داشته و تعداد درگاه‌های خروجی نیز که به یک امر رقابتی بین برندهای مختلف تبدیل شده، کیفیت یک شارژر را تعیین می‌کنند.

2) مشخصات و نوع خود سر شارژر را بررسی کنید :

مشخصات شارژر مانند ولتاژ و جریان، قابلیت فست‌ شارژر و نوع شارژر را هنگام خرید بررسی کنید تا هنگام استفاده از آن‌ها به مشکل برنخورید.

آداپتورها بسته به نوع استفاده به چند نوع تقسیم می‌شوند:

1. شارژرهای دیواری: همان شارژرهایی که همیشه و هرجا استفاده می‌کنید؛ در خانه، محل‌کار یا هرجای دیگری. این گونه شارژرها از رایج ترین انواع شارژر بوده که هنگام خرید یک گوشی همراه با آن به مشتری عرضه می‌گردد و معمولا به دلیل استفاده‌ی بیشتر، سریعتر از انواع دیگر تعویض می‌شوند.

2. شارژر ماشینی: نام آن بیانگر ماهیت آن است. شما در ماشین قادر به استفاده از شارژر های دیواری نیستید بنابراین این شارژر برای استفاده در ماشین تولید شده است. ما در صفحه شارژر فندکی انواع شارژر های ماشینی شما را فراهم آورده ایم تا در اسرع وقت بتوانید مدل مد نظرتان را انتخاب کنید.

3. شارژرهای قابل حمل: اگر در مکانی بودید که امکان دسترسی به شارژرهای دیواری یا ماشینی را نداشتید شارژرهای قابل حمل گزینه‌های مناسبی برای شما هستند.

4. شارژرهای اضافه مناسب باری هنگامی که یک باتری از قبل در حال شارژ کردن است و شما نیازمند آن هستید که یک باتری دیگر را نیز شارژ کنید.

3) بررسی کنید که شارژری که خریداری می‌کنید حتما گارانتی داشته باشد:

مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید نه تنها یک شارژر بلکه هر لوازم جانبی موبایل دیگری باید به آن توجه داشته باشید، ضمانت و گارانتی آن است. بدون وجود ضمانت بر روی یک محصول پس از خرابی آن، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید خرید محصول دیگری است و کاری برای هزینه‌ی از دست رفته نمی‌توانید انجام دهید. هنگام مراجعه به مراکز خرید شارژر، حتما از فروشنده‌ها درباره وجود گارانتی برای شارژر پرسش کنید. در موبایل مرکزی می توانید با خیالی آسوده خرید کنید و اگر نیاز به گارانتی داشتید در کم ترین زمان ممکن محصول خود را تعویض کنید.

4) قیمت شارژر را در بین فروشنده‌ها و مراکز خرید شارژر مختلف مقایسه کنید:

مسلما یکی از موارد مهمی که هر خریداری به آن توجه می‌کند قیمت و هزینه است. شارژرهای بسیاری در بازار موجود هستند که در عین با کیفیت بودن، دارای قیمت مناسب و ارزانی نیز می‌باشند. البته شارژر هایی هم هستند که باوجود قیمت بالا، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. بهترین راه برای خرید یک شارژر ارزان، به صرفه و با کارایی بالا پرس و جو از دیگران و بهره‌مندی از تجربه‌ی آشنایان،مشتریان و فروشندگان است.

با توجه به مطالبی که بیان گردید، بهتر است برای خرید یک شارژر مناسب به مراکز خرید شارژری مراجعه نمایید که چندین سال سابقه در پخش و فروش شارژرهای با کیفیت و گارانتی داشته و دارای شعب متعدد در نقاط مختلف ایران و تجربه در زمینه فروش شارژر باشد. ما به شما فروشگاه اینترنتی موبایل مرکزی را پیشنهاد می‌کنیم زیرا این فروشگاه دارای سابقه‌ی طولانی در فروش انواع شارژر بوده، و محصولات آن دارای کیفیت عالی و گارانتی دار می‌باشند و همچنین وجود شعب مختلف موبایل مرکزی در سرتاسر ایران باعث می‌شود مشکلی در خرید محصولات مورد نیاز خود از این فروشگاه نداشته باشید. همچنین اگر به فروشگاهی مراجعه کردید و از اصل بودن آداپتور خود مطمئن نبودید می توانید با مراجعه به مقاله " نحوه تشخیص آداپتور اصلی " به طور کامل و مفصل یاد بگیرید که چگونه خودتان اصل بودن یا نبودن سر شارژر را تشخیص دهید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود