برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

یک کابل شارژ خوب چه کابلیست ؟

ارسال شده در2 سال قبل 493
دوستش دارم!4

مشخصات کابل شارژر خوب

نقش کابل شارژر بر هیچ کس پوشیده نیست ، این وسیله تبدیل به یکی از حیاتی ترین لوازم جانبی موبایل شده است چراکه تمام گوشی ها تقریبا هوشمند شده اند و با استفاده روزمره از گوشی در پایان روز نیاز به شارژر کردن تلفن همراه خواهید داشت ولی موضوعی که مهم است اینست که از چه کابل شارژری استفاده کنیم تا هم نیاز ما به شارژ کردن گوشی را برطرف کند و هم آسیبی به باتری گوشی نرساند. در مقاله " برای خرید کابل شارژر باید به چ نکاتی توجه کنیم " به طور کامل گفتیم که چه پارامتر هایی مهم است برای خرید کابل شارژ اما اکنون می خواهیم توجهمان فقط صرف یک کابل شارژر خوب و باکیفیت کنیم تا در اخر این مقاله شما با مشخصات کابل شارژ عالی آشنا شوید و چند مورد از بهترین کابل های بازار را هم بدانید. پس با ما همراه باشید.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است برای خرید یک سیم شارژ اینست که شما چه مدت زمانی می خواهید از کابلتان استفاده کنید. اگر صرفا می خواهید چند روزی کار دهد و دیگر نیازی به کابل نخواهید داشت پس نیازی به خواندن این مقاله ندارید.
اما برای کسانی که نیاز به کابلی دارند که بتوانند مدت ها استفاده کنند یا کسانی که از کابل های بی کیفیت خسته شده اند و یا حتی کسانی که دیگر نمی خواهند برای یک کابل هزینه کنند واجب است با ما همراه باشند.

از برندی معتبر باشد
یکی از مشخصه های کابل خوب اینست که کابلتان از یک برند معتبر باشد و نه نسخه تقلبی از برند های سرشناس چون اگر شرکت سازنده ای به کار خود اعتماد داشته باشد قطعا نام شرکت های معتبر را برای محصول خود استفاده نمیکند و خود یک برند راه اندازی می کند و روی برند خود کار خواهد کرد. به طور مثال برند جلکس یکی از باکیفیت ترین و خوش قیمت ترین کابل های شارژر را تولید می کند و از همه نظر مثال زدنیست. کابل تایپ سی GD-14 جرلکس نمونه از یک کابل شارژر عالی و با کیفیت است که دارای 6 ماه گارانتی نیز هست.

باکیفیت باشد
مشخصه دوم یک سیم شارژر عالی اینست که خود کابل دارای کیفیت محسوسی باشد. این مورد را می توانید به راحتی از جنس کابل مشاهده کنید که کابلتان زائده ای در ساخت نداشته باشد ، انعطاف خوبی داشته باشد و شرکت سازنده به جز دقت ، برای راحتی شما در خرید خلاقیت هم به خرج داده باشد. به طور مثال لایه ای محافظ در روی اتصال کانکتور و سیم گذاشته باشد تا دیرتر سیم دچار پارگی شود. به طور مثال ما در کابل آیفونی یوشیتا مدل YC-22 به وضوح این مورد را مشاهده می کنیم. این کابل باکیفیت توانایی فست شارژ را هم دارد و دارای 6 ماه گارانتیست.

از مواد باکیفیتی درست شده باشد.
یکی از مشخصه های دیگر که توجه به آن خالی از لطف نیست جنس کابل است. کابل ها در حال حاظر در سه مدل پلاستیک فشرده ، روکش برزنت و فلزی هستند که هر کدام خصوصیت های خودشان را دارند اما اگر برای شما جنس کابل مهم است بهتر است نگاهی به کابل فلزی میکرو وی اس بی کالیو مدل SJ-07 بیندازید. این کابل باکیفیت و خوش ساخت فلزیست ، تا 5 آمپر جریان انتقال می دهد و دارای 6 ماه گارانتی معتبر موبایل مرکزیست.

دارای گارانتی معتبر باشد.
و مشخصه اخر که در انتخاب یک کابل باکیفیت باید در نظر بگیرید گارانتی دار بودن آن کابل است. وقتی یک وسیله ای دارای گارانتی معتبریست دیگر نگرانی بابت خرابی نخواهید داشت چراکه در صورتی که مشکلی برای وسیلتان پیش آمد شما می توانید آن را پس دهید و یک عدد جدید آن کابل را خریداری کنید.موبایل مرکزی نمایندگی برند های یوشیتا ، جرلکس ، کالیو ، دودا ، کی پی و آککیو را دارد و تمام محصولات این برند هارو با 6 ماه گارانتی عرضه میکند. بر فرض مثال کابل 1*3 دودا مدل L8x با 6 ماه گارانتی معتبر موبایل مرکزی ، 120 سانتی متر طول ، روکش برزنتی و دارای 3 کانکتور آیفونی ، تایپ سی و میکرو می باشد که خیال شما را از بابت کیفیت و تداوم کارایی راحت میکند.
سعی کردیم در این مقاله نه تنها مشخصات یک کابل باکیفیت و عالی را به شما بگوییم بلکه به شما چند کابل باکیفیت و مورد تاییدمان را پیشنهاد دهیم تا دیگر بعد از خرید این کابل دیگر نیازی به تعویض کابلتان نداشته باشید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود