برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

بهترین شارژر آیفون 12

ارسال شده در2 سال قبل 371
دوستش دارم!2

بعد از اینکه شرکت اپل تصمیم بر حذف آداپتور از پک محصول کرد ، انواع و اقسام شارژر ها روانه بازار شد که همین امر باعث شد تا محصولات فیک و تقلبی در بازار زیاد شود و این شارژرها آسیب بسیار زیادی به باتری گوشی وارد میکند و باعث می شود نه تنها خود شارژر خیلی زود خراب شود بلکه باتری گوشی هم آسیب جدی ببینید. به این دلیل بود که در این مقاله برای شما مشخصات یک شارژر مناسب برای آیفون 12 را آوردیم.

بهترین شارژر آیفون 12

با حذف آداپتور از جعبه های خانواده آیفون 12 خرید شارژر برای کاربران iphone 12 تبدیل به یک چالش شد چرا که مدل های کپی و بی کیفیت در بازار بسیار زیاد شدند و همین امر باعث سردرگمی ایفون داران شد. ما در این مقاله از موبایل مرکزی سعی می کنیم شما را با شرایط یک شارژر خوب آشنا کنیم ، پس با ما همراه باید.
شرکت اپل در نسل های قبل از آیفون 11 تلفن های همراه خود را با یک شارژر 5 واتی روانه بازار میکرد و مسلما این آداپتورها فست شارژ نبودند و با سرعت پایینی گوشی را شارژ می کردند.از طرفی از آیفون 8 به بعد تمام مدل ها دارای قابلیت شارژ وایرلس شدند که در ادامه به این شارژر هم خواهیم پرداخت.
خانواده آیفون 11 و آیفون 12 تماما به فست شارژ مجهز هستند پس برای شارژ این گوشی ها بهتر است از آداپتور 18 وات یا بالاتر از 18 وات استفاده کرد که معمولا شارژر های 18 وات به بالا خروجی تایپ سی یا همان PD دارند.ما در مقاله "شارژر PD چیست" مفصل در این باره صحبت کرده ایم پس تا اینجا متوجه شدیم برای خرید بهترین شارژر آیفون 12 حتما سعی کنیم فست شارژ باشد و بیش از 18 وات توان خروجی بدهد. همچنین بهترین فناوری برای فست شارژ فناوری کوالکام نسل سوم است که در مقاله " کوالکام نسل سوم " مفصل در مورد این فناوری صحبت کرده ایم و اکنون برای کوتاه تر شدن مقاله از بازگویی مجدد آن خودداری می کنیم.
در گام بعدی برای انتخاب بهترین شارژر آیفون 12 باید به کیفیت ساخت این محصول دقت کنیم. اما از کجا بفهمیم که این شارژر اصلیست یا های کپی و یا فیک ؟ ما حتما در آینده خیلی نزدیک مقاله ای برای تشخیص شارژر اصلی و فیک برایتان آماده و انتشار خواهیم کرد. ولی به جز شارژر شبیه به آداپتور رسمی خود اپل می توان از آداپتور های دیگری هم استفاده کرد که کیفیت بسیار بالایی دارند و از طرفی قیمت پایین تری هم دارند. برای مثال ما در موبایل مرکزی شارژر یوشیتا مدل DK-52 داریم که نه تنها 6 ماه گارانتی معتبر موبایل مرکزی دارد بلکه 20 وات توان خروجی می دهد و پایداری 100 درصد دارد ، این به این معناست که هیچ آسیبی به باتری شما نمی زند و می تواند موبایل شما را در کمترین زمان ممکن شارژ نماید.در ضمن در پک این محصول یک عدد سیم شارژر تبدیل تایپ سی به لایتنینگ هم وجود دارد.
در بازار همه نوع شارژری برای آیفون 12 عرضه می شود ولی آیا خرید شارژر بی کیفیت ولی ارزان ، ارزش آسیب رساندن به باتری اصلی گوشیتان را دارد؟

iphone12charger
خرید شارژر وایرلس آیفون 12

همان طور گفته شد از آیفون 8 به بعد همگی به شارژ وایرلس یا بی سیم مجهز شدند و پس به جز خرید آداپتور ، می توان برای شارژر بی سیم برای آیفون 12 بخرید. اما قبل از خرید شارژر بیسیم بهتر است چند نکته را بدانید.
این شارژرها دارای دو مدل فست شارژ و عادی هستند که همین امر باعث می شود که تفاوت چشمگیری بین قیمت این دو دارد.

تاثیر شارژر بی کیفیت بر آیفون 12

خرید شارژر کم کیفیت شاید در نگاه اول برای شما به صرفه باشد ولی باید توجه کنید اگر شارژر بی کیفیت خریداری کنید نه تنها مجددا مجبور به تعویض آداپتورتان می شوید بلکه باعث آسیب رساندن خیلی جدی به باتری آیفونتان می شود و این یعنی یک هزینه چند میلیون تومانی فقط و فقط به این دلیل که از ابتدا یک شارژر مناسب نخریده اید.پس به آنچه در این مقاله گفته شد حتما دقت کنید و سعی کنید که بهترین انتخاب را در بازه قیمتی و کیفیتی مورد نظرتان داشته باشید. با این حال می توانید با پشتیبانی موبایل مرکزی در ارتباط باشید و هر سؤالی داشتید بپرسید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود