برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی

ارسال شده در2 سال قبل 5514
دوستش دارم!3

باره ها اتفاق افتاده که کاربران با ما تماس میگیرند و از ما روش های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ را می پرسند اما خیلی بهتر است که این نکات را به صورت تصویری و متنی بخوانید تا اینکه پشت تلفن بشنوید ، به همین منظور راهنمایی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ از تقلبی برای شما اوردیم تا بتوانید به راحتی فرق بین این دو مدل را تشخیص دهید.

تشخیص شارژر اصلی سامسونگ

یکی از معظلات بزرگ و اساسی در بین کسانی که از گوشی های سامسونگ استفاده می کنند اینست که اگر به هر دلیلی شارژرشان خراب شود با چالش جدیدی رو برو خواهند شد ، آنهم تشخیص بین شارژر اورجینال سامسونگ و مدل های کپی و تقلبی آن است. برخی بر این باورند که اگر آداپتور سامسونگ گران باشد دلیلی بر بالا بودن کیفیت آن است و هر چه قیمت آن کمتر باشد ، بی کیفیت تر است.
این باور تا حدودی اشتباه است زیرا گران بودن شارژر سامسونگ اصلا دلیلی بر باکیفیت بودن آن نیست زیرا برخی سودجویان شارژر های فیک سامسونگ را با قیمت اورجینال به فروش می رسانند و در این بین تنها این مصرف کننده و خریدار است که متحمل ضرر و زیان می شود. پس بر این آمدیم تا در مقاله ای کامل و جامع نحوه تشخیص آدپتور اصلی سامسونگ از تقلبی آن را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

روش های تشخیص آداپتور اورجینال سامسونگ

ORIGINAL CHARGER

1. به لوگو سامسونگ دقت کنید

به فونت بین دو نمونه عکس زیر دقت کنید. در نمونه اورجینال شارژر سامسونگ تمام حروف SAMSUNG به صورت یک دست ، با فاصله یکسان و پهنای یکسان نوشته شده است در صورتی که در نمونه تقلبی این شارژر حرف A پهنای کمتری نسبت به مابقی حروف دارد. اما برای تشخیص بهتر شارژر موردنظرتان حتما هنگام خرید ، شارژر قبلی خود که داخل پک موبایل بوده است را ببرید و با آن مقایسه کنید

original charger 2

2. به زاویه USB سیم شارژر تان دقت کنید.

یک دیگر از راه های تشخیص شارژر اصلی سامسونگ ، دقت به یو اس بی سیم شارژر است. تفاوتی که بین سیم شارژر اصلی با فیک مشاهده می شود اینست که در نمونه اصلی USB با زاویه 90 درجه نسبت به سیم شارژر قرار دارد ولی در نمونه تقلبی سر سیم بار بدنه آن دارای زاویه ای غیر از 90 است و این موضوع کاملا به چشم مشهود است.
3. حتما از بودن لوگو UL مطمئن شوید.

یکی از موارد بسیار حائز اهمیت در تفاوت بین شارژر اصلی سامسونگ وجود لوگو UL داخل یک دایره در پشت آداپتور است. UL مخفف کلمه انگلیسی "Underwriters Laboratories" که سازمانیست برای حفظ ایمنی لوازم الکترونیک. بهتر است قبل از خرید به این نکته هم توجه کنید.

original charger 2
4. داغ شدن بیش از حد آداپتور

شارژر تقلبی موقع استفاده بسیار داغ می شود و در مواردی حتی باعث اختلال در روند کار کردن با گوشی هم می شود. به شدن از همچنین شارژر هایی بپرهیزید زیرا آسیب هایی خیلی جدی به باتری موبایل شما وارد خواهد کرد.
5. به کیفیت ساخت شارژر دقت کنید.

البته با برملا شدن روش های تقلب سودجویان ، این افراد این مشکل را تا حدودی حل کرده اند ولی با این حال حتما سعی کنید به ظاهر شارژر دقت کنید و حتما از آداپتوری استفاده کنید که هیچ زائده ای ندارد.
6. یک دست بودن شکل ظاهری

آداپتور تقلبی نه تنها بی کیفیت است بلکه خط جداکننده شارژر هم مشخص است در صورتی که در شارژر اصلی همچین چیزی نیست.همچنین به درز های بالای شارژر دقت کنید و مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارد.
مطمئنا راه های بسیار دیگری برای تشخیص بین شارژر اصلی و تقلبی وجود دارد ولی بودن آن ها باعث سردرگمی شما خواهد شد و این چیزی نیست که ما می خواهیم. با دقت به این نکات حتما می توانید شارژر اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.

نکته ی اخری که لازم به ذکر است اینست که در صورتی که شما یک شارژر بی کیفیت خریداری کنید ، شاید در روز های اول مورد خاصی مشاهده نکنید ولی در آینده ی نه چندان دور نه تنها مجبور به عوض کردن شارژر می شوید بلکه مجبور خواهید بود باتری گوشیتان را هم عوض کنید. ما در موبایل مرکزی هم شارژر فیک و تقلبی داریم و هم شارژر اصلی سامسونگ با گارانتی و بهترین کیفیت بازار . فقط کافیست با پشتیبانی در تماس باشید تا کاملا صادقانه به شما بهترین پیشنهادات را ارائه دهند.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود