برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

گلس گوشی چه تاثیری بر روی صفحه می گذارد؟

ارسال شده در2 سال قبل 954
دوستش دارم!3

قبلا انواع گلس را برای شما تشریح کردیم ولی این بار درصدد برآمدیم تا تاثیرات محافظ صفحه را برای شما مشخص و معین نماییم تا قبل از خرید از مزایا و معایب مطلع شوید.

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای موبایل، گلس می‌باشد که همه ما از آن استفاده می‌کنیم. چسباندن گلس روی گوشی از اولین کارهایی است که باید بعد از خرید آن انجام دهید. صفحه نمایش گوشی از شیشه ساخته شده‌است و به همین دلیل نیز مقاومت بسیارکمی را در برابر ضربات احتمالی دارد. پس بهتراست به جای اینکه بعدها هزینه تعویض تاچ گوشی را پرداخت کنید، همان ابتدا یک گلس برای روی آن خریداری کنید. بسیاری از افراد معتقدند گلس می‌تواند تاثیرات بدی را روی تاچ گوشی داشته‌باشد. دراین مطلب می‌خواهیم درباره تاثیر گلس روی تاچ گوشی بیشتر بحث کنیم. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری دراین زمینه کسب کنید.

تاثیر گلس روی تاچ گوشی

بحث‌های زیادی درباره تاثیر گلس روی تاچ گوشی می‌شود که برخی از آنها رد و برخی دیگر نیز تایید می‌شود. به صورت کلی می‌توان گفت گلس‌ها می‌توانند به دوشکل متفاوت روی گوشی تاثیر بگذارند. درادامه این دوحالت را باهم بررسی می‌کنیم:

1- در استفاده از گلس برخی از نقاط و یا کل صفحه گوشی از کار می‌افتد.

2- صفحه گلس دیگر حساسیت ابتدایی خود را ندارد و با تاخیر عکس‌العمل نشان می‌دهد.

هرکدام از این حالت‌ها اگر برای گوشی شما ایجادشود، می‌تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. دقت داشته باشید به تازگی گلس‌هایی با عنوان گلس نانو وارد بازار شده‌است که به خوبی روی صفحه چسبیده و تا یک سال نیز دوام دارد. اگر بتوانید نمونه اورجینال این گلس را خریداری کنید، لازم است بدانید هیچ تاثیری روی صفحه گوشی شما نخواهدداشت.

آیا ضخامت گلس روی تاچ گوشی تاثیر دارد؟

بسیاری از افراد برای محافظت از تاچ گوشی خود گلس‌هایی را با ضخامت بالا خریداری می‌کنند. دقت داشته باشید این تصور کاملا اشتباه می‌باشد و گلس خریداری‌شده باید به صورتی باشد که حرارت انگشت شما به تاچ منتقل شود. گلس‌های ضخیم مانع انتقال حرارت انگشت به تاچ گوشی می‌شود. همین موضوع نیز می‌تواند سبب بروز اختلالاتی در عملکرد دستگاه شود. گلس‌های نانو هم ضخامت خوبی دارند و هم می‌توانند به میزان لازم از تاچ گوشی شما محافظت کنند.

اگر نگران تاثیر گلس روی تاچ گوشی هستید، باید به دنبال خرید گلس‌های باکیفیت باشید. نمونه‌های باکیفیت درعین محافظت از صفحه کمترین ضرر را برای گوشی شما خواهدداشت. این درحالی است که با خرید نمونه‌های بی‌کیفیت احتمال سوختن پیکسل‌ها، آسیب‌دیدگی و سوختن تاچ بالا می‌رود. پس برای جلوگیری از ضررهای احتمالی حتما روی خرید گلس باکیفیت تمرکز کافی را داشته باشید.

نکته دیگری که لازم است دراین بخش بدانید، مربوط به صاحبان گوشی‌های پرچمدار می‌شود. این نمونه از گوشی‌ها معمول دارای گلس‌های ضخیم‌تری هستند که ممکن است کار شما را با آن سخت کند. برای استفاده از این نوع گوشی‌ها بهتراست گزینه حساسیت‌های اضافی را در آن فعال کنید. بدین ترتیب حساسیت حرارتی گوشی درهنگام استفاده از آن بیشتر می‌شود و حتی می‌تواند اثرانگشت شما را درهنگام استفاده از دستکش نیز تشخیص دهد.

گلس نانو چیست؟
درمطالب قبلی اشاره کردیم اگر به دنبال خرید گلس باکیفیت هستید، می‌توانید نمونه‌های نانو را خریداری کنید. حال شاید از خود بپرسید این نوع گلس‌ها نسبت به نمونه‌های معمولی چه مزایایی دارند؟ درادامه به بررسی برتری‌های گلس نانو نسبت به نمونه‌های معمولی می‌پردازیم. همراه ما باشید تا بیشتر دراین باره بدانید و اطلاعات کاملتری کسب کنید.

1- از مهم‌ترین ویژگی‌های گلس نانو می‌توان به کیفیت و جنس آن اشاره‌کرد. پلاستیک به کاررفته دراین نوع گلس بسیارنرم و انعطاف‌پذیر است که شما می‌توانید به راحتی آن را خم کنید بدون اینکه نگران شکستن آن باشید. اما این موضوع درباره گلس‌های معمولی صدق نمی‌کند.

2- اگر نگران تاثیر گلس روی تاچ گوشی هستید، بهتراست گلس نانو را خریداری کنید که ضخامت بسیارکمی نسبت به نمونه‌های معمولی دارند.

3- نگران قیمت این محصولات باشید، شما می‌توانید گلس‌های نانو را در رنج قیمتی نمونه‌های معمولی خریداری کنید.

4- همانطور که گفتیم این نوع گلش انعطاف‌پذیری بالایی دارد به همین دلیل نیز می‌تواند به خوبی به صفحه نمایش بچسبد. همین موضوع نیز سبب می‌شود تا هیچگونه حباب هوایی زیر صفحه ایجاد نشود.

5- احتمال ایجاد خط و خش روی این نوع گلس نسبت به نمونه‌های معمولی بسیارکمتر است.

وجود گلس الزامیست

انواع گلس

در مقاله "بهترین نوع گلس چیست و تفاوت آن ها کدامست" کاملا توضیح دادیم در مورد انواع محافظ صفحه ولی موضوعی که هست اینست که شما می توانید با مراجعه به صفحه گلس و محافظ صفحه با انواع گلس آشنا شوید و در انجا انتخاب کنید به چه مدل گلسی نیاز دارید.

همه چیز درباره گلس‌های شکسته

لازم است بدانید درصورت اینکه انتخاب مناسبی دراین زمینه نداشته باشید با چندبار استفاده از گلس، این محصول دچار آسیب خواهدشد. دقت داشته باشید گلس شکسته شده تاثیر بسیارزیادی را روی تاچ گوشی شما خواهدداشت. برخی از مضرات گلس شکسته شده را درادامه بررسی می‌کنیم.

گلس شکسته محافظت خوبی ندارد

بسیاری از افراد تصور می‌کنند استفاده از یک گلس شکسته بهتراز این است که گوشی شما اصلا گلسی نداشته باشد. اما این تصور بسیارغلط است، گلس خوب تنها زمانی کارایی دارد که کاملا سالم باشد.گلس شکسته شده می‌تواند سبب داغ شدن صفحه و حتی سوختگی پیکسل‌های به کاررفته در آن شود. هم چنین بااستفاده از گلس شکسته نمی‌توانید به خوبی از قابلیت های لمسی گوشی خود نیز استفاده کنید.

گلس شکسته روی صفحه نمایش خط و خش می‌اندازد

گلس‌های معمولی موجود در بازار از جنس شیشه هستند. به همین دلیل نیز درصورت شکست آنها، بخش آسیب دیده با هربار لمس می‌تواند اثرات بدی روی صفحه نمایش بگذارد.

کاهش عملکرد لمس گوشی

صفحه تاچ گوشی با حرارت دست شما کار می‌کند. حال درصورت استفاده از گلس نامناسب و یا شکسته حرارت کافی به صفحه نخواهدرسید و همین موضوع می‌تواند عمکرد صفحه نمایش را به حداقل برساند. پس باید قبل از هرکاری گلس شکسته شده را تعویض کنید.

با وجود تمامی مواردی که بیان شد اگر نگران تاثیر گلس روی تاچ گوشی هستید، بهتراست درصورت بروز کمترین آسیب حتما گلس را عوض کنید. اینکار می‌تواند هزینه‌های اضافی که بعدها ممکن است محتمل شوید را به حداقل برساند.

گلس‌های موجود در بازار تنوع بسیارزیادی دارند که مسلما شما را درهنگام خرید سردرگم می‌کند. گلس‌ها می‌تواند تاثیرات بسیارزیادی را روی عملکرد گوشی داشته باشد، به همین دلیل نیز باید در خرید آن دقت کافی داشته باشید. دراین مطلب درباره تاثیر گلس روی تاچ گوشی بحث کردیم. اگر می‌خواهید بدانید که انتخاب گلس بی کیفیت چطور می‌تواند روی تاچ گوشی اثر بگذارد؟ بهتراست این مقاله را به دقت مطالعه کنید. با مطالعه این مقاله می‌توانید یک گلس مناسب خریداری کنید که کمترین اثر را روی تاچ گوشی داشته باشد. ما در صفحه گلس و محافظ صفحه بهترین محافظ های صفحه از نظر کیفیت و قیمت را برای شما به ارمغان اورده ایم که می توانید مشاهده و خرید نمایید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود