برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

تفاوت انواع هندزفری چیست؟

ارسال شده در2 سال قبل 437
دوستش دارم!2

هندزفری های بلوتوثی انواع مختلفی دارند که هر کدام آنها می تواند کاربری متفاوت خود را داشته باشد ، مثلا اگر خیلی با بودن یک قاب پشت سرتان راحت نیستید ، نباید هندزفری بلوتوثی گردنی بخرید و بهتر است هندزفری ایرپادی بخرید و چندین نکته ی خوب و کاربردی دیگر که در این مقاله از موبایل مرکزی می خوانید.

انوع هندزفری بلوتوثی

هندزفری ها از مورد استفاده ترین لوازم جانبی موبایل است که نقش بسیاری در زندگی همه ما دارد و هم اکنون به جز گوش کردن به موسیقی یا فایل صوتی ، دیدن کلیپ و تلفن جواب دادن ، برای وویس فرستادن در شبکه های اجتماعی هم خیلی مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از این وسایل مصرفی دیگر نیازی به حتما گوشی را نزدیک دهانتان بیاورید تا صدایتان به وضوح ضبط شود و برای تماس هایتان هم خیلی مفید است زیرا هر هندزفری یک میکروفون دارد و صدایتان به وضوح انتقال داده می شود.
بعد از خواندن این مقاله از موبایل مرکزی شما قادر خواهید بود تفاوت مابین انواع هندزفری های سیمی و بی سیم و همچنین تفاوت بین انواع هندزفری های بلوتوثی را بدانید و بتوانید با دید بهتری نسبت به نیازتان خرید نمایید و هندزفری خریده شده شما بتواند نیاز های شما را برطرف نماید.پس با ما همراه باشید.

انواع هندزفری

هندزفری ها دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام دارای تنوع خیلی خیلی زیادی هستند ولی در اینجا فقط به دسته بندی های اصلی انواع هندزفری می پردازیم.
در دیدگاه اول می توان هندزفری هارا به دو دسته هندزفری سیمی و هندزفری بی سیم یا وایرلس تقسیم کرد.
در این مقاله موضوع اصلی صحبتمان فقط برای هندزفری بی سیم است. این هدست ها هم دارای تنوع مختلفی هستند که در ادامه به بررسی مدل های موجود بازار می پردازیم ولی می توانید در صفحه هندزفری بی سیم انواع هندزفری های بلوتوثی موجود در فروشگاه موبایل مرکزی را مشاهده کنید.

چگونگی کارکردن هندزفری های بلوتوثی

این هندزفری ها مانند هندزفری های معمولی که در صفحه هندزفری سیمی انواعش را می توانید مشاهده کنید قرار گرفته است ، اکثرا هم برای شنیدن موسیقی و هم برای مکالمه استفاده می شود. ولی تفاوت اصلی این مدل اینست که با سیم به دستگاهتان که می تواند ، تلفن ، لپ تاپ ، تلفن همراه و ... باشد وصل نمی شود و با بلوتوث به دستگاه وصل می شود . به همین دلیل است که اسمشان هندزفری بی سیم یا وایرلس و یا بلوتوثیست.

انواع هندزفری بلوتوثی

این هندزفری ها را می توان به چند مدل دسته بندی کرد که برحسب این دسته بندی ها می توان به راحتی هندزفری مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انواع هندزفری وایرلس از نظر تعداد گوشی

هندزفری های وایرلس دارای دو مدل تک گوش و دو گوش هستند و همین امر باعث می شود مخاطبین به دو دسته تقسیم شوند ، زیرا کاربری این دو مدل متفاوت است.
معمولا هندزفری های تک گوش برای مکالمه استفاده می شود و معمولا رانندگان یا کسانی که زیاد نمی توانند گوشی در دست بگیرند ولی نیاز است که مرتبا با تلفن همراه صحبت کنند استفاده می می‌کنند. اما برای هندزفری های دو گوش قضیه متفاوت است زیرا یک حالت عمومی تری دارند و هم برای شنیدن موسیقی و هم صحبت کردن با تلفن استفاده می شوند.

انواع هندزفری بی سیم از نظر مدل
هندزفری های بلوتوثی دارای دو مدل هندزفری بلوتوثی گردنی و هندزفری وایرلس هستند که تفاوت بزرگ این دو مدل در اینجاست که هندزفری گردنی دارای یک قاب یا محافظ است که روی گردن قرار می گیرد و و دو گوشی هندزفری هرکدام به یک سیم متصل به این قاب شده اند ولی در هندزفری های وایرلس اصلا سیمی وجود ندارد و فقط دو گوشیست که به دستگاه با بلوتوث وصل می شود.

هندزفری بلوتوثی گردنی
انواع هندزفری از نظر مدل گوشی
از آنجا که هر گوش شکل خاص خود را دارد پس یک مدل گوشی هم به همه گوش ها نمیخورد و همین امر باعث شده که انواع مختلفی گوشی داشته باشیم ، مهم ترین مدل های آن به اصطلاح سرآیفونی و سر سامسونگیست که در شکل بالا تفاوت این دو مدل را به نمایش گذاشته ایم.
تا به اینجا تفاوت انواع هندزفری وایرلس و بلوتوثی دو گوش را برایتان ذکر کردیم که در صورتی که باز هم نیاز به راهنمایی دارید می توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
اما در ادامه بیان تفاوت بین هندزفری های بلوتوثی می خواهیم به چند مدل از هندزفری های تک گوش بپردازیم.


انواع هندزفری تک گوش
هندزفری بلوتوثی تک گوش هم دارای انواعی هستند ، یکی هندزفری بلوتوثی وایرلس و دیگری هندزفری بلوتوثی تک گوش که به وسیله یک سیم به دستگاه دریافت کننده وصل است. این مدل به این گونه است که به دستگاه دریافت کننده با یک سیم وصل می شود و دستگاه هم با یک گیره به لباس متصل می‌شود.
یک تفاوت مهم و اساسی در بین تمام هندزفری بلوتوثی که باعث می شود تفاوت بزرگی را رقم بزند اینست که شرکت سازنده از چه نسل بلوتوثی استفاده کرده. این موضوع به قدری حائز اهمیت است که به راحتی می تواند وجه تمایز مابین انواع هندزفری ها باشد و هم اکنون بهترین نوع و جدید ترین و پرسرعت ترین نسل بلوتوث ، نسل پنجم بلوتوث است که که از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ سرعت انتقال بالا ترین سطح ممکن است. پس مهم است که هندزفری وایرلس شما حتما از بلوتوث نسل 5 پشتیبانی کند. به جز این نسل ، نسل های قبلی هم هستند که به طبع قدیمی تر و کم سرعت تر هستند.
در انتخاب هندزفری دقت کنید زیرا جزو مواردیست که اگر انتخاب درستی نکنید می تواند به جز هزینه های مادی ، به گوش شما نیز آسیب برساند و جبران این خسارت بس گزاف و زیاد است پس بهتر از هندزفری خرید نمایید که حداقل استاندار های لازم را داشته باشد.
با توجه به تفاوت های گفته شده برای انواع هدست شما دید بهتری خواهید داشت برای انتخاب و همین امر باعث می شود که بتوانید به درستی و در راستای نیازتان خرید کنید.
با این حال مجموعه موبایل مرکزی به صورت دوره های خیلی خیلی کوتاه مدت مرتبا موجودی اجناس خود را شارژ می کند و محصولات جدید به سبد محصولی خود اضافه می کند که با فالو کردن پیج اینستاگرام موبایل مرکزی می توانید به سریع ترین حالت ممکن از موجودی و بار های جدید انواع هندزفری مطلع شوید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود