برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

آنچه باید در مورد لوازم جانبی موبایل بدانید

ارسال شده در2 سال قبل 1183
دوستش دارم!3

لوازم جانبی انواع مختلفی دارند که انتخاب بین آن ها در هر دسته محصولی می تواند چالش برانگیز باشد. به همین دلیل برای شما یک مقاله ای نوشته ایم تا با تمام اکسسوری های موبایل آشنا شوید و بتوانید از اطلاعات بسیار آن کمال استفاده را بکنید تا انتخابی مناسب تر و بهتر داتشته باشید.

لوازم‌ جانبی موبایل تنوع بسیارزیادی دارد و شما نیز لازم است برای محافظت از گوشی هوشمند خود آنها را خریداری کنید. برای مثال اگر شما یک گلس باکیفیت برای گوشی خود خریداری نکنید، با کوچکترین ضربه تاچ گوشی شما صدمه خواهددید. همین موضوع می‌تواند هزینه‌های بسیارزیادی را برای شما به همراه داشته باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم خرید لوازم ‌جانبی را به اندازه خرید خود گوشی جدی بگیرید. دراین مطلب سعی می‌کنیم شما را با تمامی لوازم جانبی موبایل موجود در بازار آشنا کنیم. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری دراین‌باره کسب کنید.

معرفی انواع لوازم جانبی موبایل

بیشتر ما شاید تنها گلس و گارد را جز لوازم جانبی موبایل بدانیم. درست است این دو مورد جز مهم‌ترین لوازم جانبی برای گوشی هوشمند به شمار می‌روند و اما در آن خلاصه نمی‌شود. دنیای لوازم جانبی موبایل بسیارگسترده است و ما در ادامه شما را با بیشتر آنها آشنا می‌کنیم.

گلس(محافظ صفحه نمایش)

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل، گلس‌ها هستند که از صفحه نمایش گوشی شما محافظت می‌کنند. بیشتر گوشی‌های مدرن از صفحه نمایش گلوریاگلس استفاده می‌کنند که در برابر عوامل خارجی مقاومت بسیارزیادی دارد. البته با وجود این نوع گلس نیز ممکن است گوشی شما در اثربرخورد با یک شی نوک تیز آسیب ببینید.در مقاله " تاثیرات گلس بروی تاچ گوشی " مفصل در مورد گلس ها صحبت کرده ایم.
به صورت کلی می‌توانیم بگوییم برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش می‌توانید از گلس استفاده کنید. گلس‌ها نیز انواع بسیار زیادی دارند که ازجمله آنها می‌توان به براق، فول کاور،پرایوسی، نانو و ... اشاره‌کرد. شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه خود هریک از این نوع گلس‌ها را خریداری کنید.در صفحه گلس و محافظ صفحه تمام گلس های موجود در موبایل مرکزی را می توانید مشاهده کنید.

قاب ، کاور یا گارد گوشی

یکی‌دیگر از پرطرفدارترین لوازم جانبی موبایل، کاورها هستند که برای حفاظت و زیبایی بیشتر گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود.کاورگوشی نیز از متریال متفاوتی ساخته می‌شود که ازجمله آنها می‌توان به سیلیکون،ژله‌ای، پلاستیک، فیبرکرین، پارچه‌ای و ... اشاره‌کرد. دقت کنید برای انتخاب کاور گوشی حتما نمونه‌هایی را انتخاب کنید که بالاترین میزان حفاظت را از گوشی شما داشته باشند.در مقاله " کاربرد های گارد سیلیکونی " خیلی جامع در مورد انواع قاب به خصوص گارد سیلیکونی به صحبت نشستیم.

برای مثال می‌توانید از بامپر استفاده کنید که به خوبی لبه‌های گوشی شما را پوشش می‌دهد و میزان ورود ضربه را به حداقل می‌رساند.برای مشاهده قاب های بیشتر به صفحه گارد مراجعه کنید تا صد ها مدل از گارد های زیبا در تنوع رنگ بالا را مشاهده کنید.

برچسب هوشمند
اگر جز آن دسته افرادی هستید که مدام گوشی تلفن همراه خود را گم می‌کنید، برچسب هوشمند بهترین انتخاب برای شماست. برچسب‌های هوشمند دارای بلوتوث است و شما می‌توانید با کمک آن به محض گم‌کردن گوشی آن را به راحتی پیدا کنید.
ازجمله قابلیت‌های این نوع برچسب این است که شما می‌توانید به آسانی آن را به سایر وسایل متصل کرده و آنها را نیز ردیابی کنید. برای استفاده از این محصول نیز کافیست دکمه روی آن را نگه دارید تا تلفن شما زنگ بخورد.شاید از خود بپرسید اگر گوشی شما خاموش شود، عملکرد این برچسب چطور خواهدبود؟ پاسخ این است که برچسب‌های بلوتوثی درحالت خاموشی نیز صدای بوقی دارند که با کمک آن می‌توانید گوشی خود را پیدا کنید. البته دقت داشته باشید برای استفاده از این ویژگی باید مکان و بلوتوث گوشی خود را روشن نگه دارید.

استند نگهدارنده گوشی
یکی از انواع لوازم جانبی موبایل، استندنگهدارنده گوشی است که می‌توانید با کمک آن تلفن همراه خود را در یک مکان ثابت نگه دارید. دقت داشته باشید با کمک این وسیله می‌توانید کارهای زیادی نظیر آشپزی، مطالعه،تماشای فیلم و مواردی از این قبیل را به راحتی انجام دهید. عملکرد این نوع استندها نیز به دو دسته مغناطیسی و مکانیک تقسیم می‌شود که شما می‌توانید بسته به سلیقه و نیاز خود آنها را خریداری کنید.


شارژر سریع
امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد کاری بیشتر ما به دنبال این هستیم گوشی‌های هوشمند خود را در کمترین زمان ممکن به میزان قابل توجهی شارژکنیم. برای این امکان می‌توانید از یکی دیگر لوازم جانبی موبایل به نام شارژسریع استفاده کنید. با کمک این نوع تکنولوژی می‌توانید در حدود نیم ساعت بیشتر از 50درصد گوشی خود را شارژکنید. البته دقت داشته باشید برای استفاده از این قابلیت باید گوشی شما نیز از این تکنولوژی پشتیبانی کند. بیشتر گوشی‌هایی که در یکی دوسال اخیر تولیدشده‌اند از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، پس می‌توانید با خیال راحت برای خرید آن اقدام کنید.


شارژرفندکی
شارژکردن گوشی تلفن همراه زمانی که به برق شهری دسترسی ندارید، کاربسیاردشواری است و مسلما شما را به سختی می‌اندازد.برای حل این مشکل می‌توانید یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل که همان شارژرفندکی است را خریداری کنید. این نوع شارژر به پورت فندک اتومبیل متصل می‌شود و می‌توانید با کمک آن گوشی خود را شارژکنید. البته امروزه شارژرهای‌فندکی جدیدی وارد بازارشده‌اند که قابلیت‌های دیگری نظیر برقراری تماس، بلوتوث و ...را نیز دارا می‌باشد.برای خرید شارژر فندکی با گارانتی معتبر و کیفیت بالا می توانید به صفحه شارژر فندکی مراجعه کنید.


هندزفری بلوتوث
هندزفری جز پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود که معمولا در باکس خرید ابتدایی شما قرار دارد. باکمک این وسیله می‌توانید در هرزمانی از صدای موسیقی موردعلاقه خود لذت کافی را ببرید.هندزفری‌های سیمی ازجمله معروف‌ترین نمونه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که البته احتمال آسیب دیدن سیم آن نیز بسیارزیاد است. به همین دلیل در سال‌های‌اخیر هندزفری بلوتوث جای نمونه‌های قبلی را گرفته زیرا بدون هیچ سیمی طراحی شده‌است. هندزفری بلوتوث نیز نمونه‌های مختلفی دارد که می‌توانید بسته به سلیقه خود هریک را خریداری کنید.

پاوربانک
گاهی اوقات در مکانی گیرمی‌کنید که به برق شهری و شارژفندکی اتومبیل خود دسترسی ندارید، دراین زمان می‌توانید با خرید یک پاوربانک به راحتی مشکل خود را حل کنید. پاوربانک درواقع نوعی شارژرالکتریکی است که می‌توانید آن را به راحتی در تمامی مکان‌ها با خود حمل کنید. امروزه پاوربانک‌های موجود در بازار تنوع بسیارزیادی دارد و با توان‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. شما می‌توانید با یک بودجه معقول پاوربانک ایده‌آل برای خودتان خریداری کنید.پاوربانک یکی وسایلیست که باید حتما در خریدش دقت کنید وگرنه منجر به اسیب زدن به باتری گوشی می شود. در صفحه پاوربانک می توانید تمام پاوربانک ها را با 6 ماه الی یکسال گارانتی خریداری کنید.

مونوپاد

اگر اهل سلفی گرفتن هستید، مسلما مونوپاد برای شما جز مهم‌ترین لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود. این وسیله شباهت بسیارزیادی به یک میله دارد و به شما کمک می‌کند تا راحتتر عکس‌های سلفی خود را به ثبت برسانید. دقت داشته باشید میله به‌کاررفته دراین محصول نیز به راحتی جمع می‌شود، پس جای بسیارکمی را نیز اشغال می‌کند. در بخش بالایی این محصول یک گیره بسیارمحکم وجوددارد که گوشی شما را ثابت نگه می‌دارد و درنهایت می‌توانید با کمک دکمه شاتر بلوتوثی و یا دکمه روی آن به آسانی عکس‌ها خود را به ثبت برسانید.
لوازم جانبی موبایل بسیارمتنوع است که بسیاری از آنها حتما باید برای محافظت بیشتر از گوشی هوشمند خریداری شود. دراین مطلب سعی کردیم برخی از پرکاربردترین لوازم جانبی را به شما معرفی کنیم. بدین ترتیب می‌توانید بسته به نیاز خود هنگام خرید گوشی هوشمند برای خرید لوازم جانبی آن نیز اقدام کنید.مجموعه موبایل مرکزی یکی از کامل ترین و جامع ترین مجموعه های لوازم جانبی را دارد که می توانید عمده یا تکی به صورت اینترنتی خریداری کنید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود