برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

تفاوت میان انواع گلس و محافظ صفحه چیست؟

ارسال شده در2 سال قبل 990
دوستش دارم!3

ما در موبایل مرکزی چندین مدل گلس و محافظ صفحه داریم که انتخاب میان این مدل ها می تواند کمی چالش برانگیز باشد ، به همین دلیل ما تمام مدل ها را بررسی کردیم و در قالب یک مقاله برای شما اوردیم ، که می توانید به سادگی و با کمترین قیمت بازار خرید نمایید.

با افزایش قیمت و گرانی همه وسایل به خصوص موبایل و لوازم تلفن همراه کابوس اکثر مصرف کنندگان تلفن های هوشمند قطعا شکستن و یا ترک خوردن صفحه گوشی که این صفحه می تواند IPS و یا از خانواده AMOLED باشد. در صورتی که صفحه نمایش حتی کوچکترین ترکی بردارد تنها کاری که می توان کرد تعویض صفحه گوشیست که آنهم مشکلات و معظلات خود را دارد ؛ خوب پس چه می شود کرد ؟چه راهکاری برای جلوگیری از بروز این مشکل هزینه بر وجود دارد؟
مطمئن ترین راه استفاده از گلس برای صفحه نمایش می باشد ولی آیا هر گلسی مناسب است ؟
هر گلسی می تواند نیاز مارا تامین کند ؟
در این مقاله از موبایل مرکزی قصد داریم شما را با انواع گلس آشنا کنیم تا با دید بهتر و مناسب تر خرید کنید و از بروز مشکلات هزینه های گزاف جلوگیری نمایید.

انواع گلس و کاربرد هر کدام

در عصر فناوری و افزایش چشمگیر استفاده از تلفن همراه ، مراقبت از این وسایل گرانبها هم امری ضروری و غیر قابل انکار است ، اینجاست که محافظ صفحه (گلس) به میدان می آید.
گلس ها وسایلی بسیار ساده و در عین حال بسیار حیاتی هستند و تاثیر آن ها بر هیچکس پنهان نیست.
گلس ها دارای تنوع می باشند که در اینجا به مدل های پرکاربرد آنها می پردازیم :

گلس سرامیکی

یکی از معروف ترین ، پرمصرف ترین و بهترین گلس های حال حاضر بازار که خاصیت انعطاف پذیری بالایی دارند و ضد خش و ضد ضربه می باشند. این نوع گلس همچنین کاملا نشکن هستند و ضربات ناشی از تصادف و یا برخورد جسم به صفحه نمایش را تا حد بسیار زیادی دفع میکنند.

گلس پرایوسی یکی از بهترین گلس هاست

گلس پرایوسی

یکی از جدید ترین گلس های بازار گلس پرایوسی است که خاصیت بسیار جالبی دارد. شاید باره ها برای شما اتفاق افتاده است که داخل مترو و یا اتوبوس و یا مکان های عمومی هستید و در حال چت کردن یا کار کردن با تلفن همراه خود هستید در همین حین اطرافیان شما کاملا در حال خواندن و نگاه کردن روی صفحه نمایش شما هستند و این موضوع کاملا حس نا امنی و تجاوز به حریم شخصی را به شما می دهد ؛ چاره کار استفاده از گلس پرایوسیست. این گلس های تازه وارد ولی محبوب در بین مردم کاملا حریم شخصی شما را حفظ می کند و باعث می شود تا اطرافیان نتوانند از کنار به گوشی شما نگاه کنند و متوجه شوند که در حال چه کاری هستید. گلس های پرایوسی دارای انواع مختلفی از نظر زاویه نمایش هستند که از 30 درجه تا 90 درجه است. بهترین نوع گلس پرایوسی 45 درجه است زیرا 30 درجه بیش از حد زاویه دید شما را محدود می کند و 90 درجه هم صفحه نمایش را برای دیگران به نمایش می گذارد.

گلس پلی‌اتیلن تریفتالات یا PET
جزو ساده ترین نوع گلس ها هستند ، ضخامت کمی دارند ولی در برابر ضربه و خش خیلی مقاومت نشان نمی‌دهند ولی به لطف قیمت بسیار کم آنها جزو پر طرفدار ترین گلس های بازار می باشند.

ترموپلاستیک پلی یورتان یا TPU

گلس تی پی یو کمی از گلس های پت ضخیم تر و استحکام بهتری هم دارند. در برابر ضربه و فشار بیشتر از TPU مقاومت می کنند و در مجموع برای کسی که می خواهد بیشتر در برابر ضربه از تلفن همراه خود مراقبت کند ، انتخاب بهتریست.برای مشاهده انواع گلس می توانید به صفحه گلس و محافظ صفحه مراجعه کنید و طبق نیازخود انتخاب نمایید.
تا به اینجای کار انواع گلس را برای شما توضیح دادیم اما انتخاب اینکه چه نوع گلسی برای شما بهتر است با خودتان است زیرا بنا به نیازتان باید انتخاب و خریداری کنید.
ولی برای راهنمایی بیشتر در حوزه گلس و خرید گلس می توانید به یکی از بزرگترین مراکز پخش گلس در تنوع محصولی بسیار بالا و کیفیت عالی مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی موبایل مرکزی ، با بیش از 20 سال تجربه در زمینه لوازم جانبی موبایل این امکان را فراهم دیده تا بتوانید عمده و یا تکی به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری خرید نمایید.صفحه محافظ صفحه را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی به تمام گلس ها دسترسی داشته باشید . همچنین برای اطلاعات بیشتر با قسمت پشتیبانی در ارتباط باشید.
در این مقاله از موبایل مرکزی انواع گلس را بررسی کردیم و سعی بر این شد تا انتخابی بهتر و مفید تر داشته باشید. حال دلتون خوش و صفحه نمایشتون همیشه سالم :)

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود