برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

همه چیز در مورد گارد سیلیکونی

ارسال شده در2 سال قبل 1014
دوستش دارم!1

یکی از بهترین و به صرفه ترین گارد های بازار کاور سیلیکونیست ، زیرا هم استحکام خوبی دارد و هم رنگبندی بسیار جذابی دارد و در برابر ضربه هم استقامت بسیار خوبی به خرج می دهد. اما آیا این مدل قاب ، بهترین گاردیست که می توان خرید ؟ با ما همراه باشید تا تمام ویژگی گارد سیلیکونی را برایتان شرح دهیم.

یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌هایی که امروزه برای گوشی‌های هوشمند مورداستفاده قرارمی‌گیرد،گاردها هستند. این اکسسوری جذاب تنوع بسیارزیادی در بازار دارد و با جنس‌های مختلفی عرضه می‌شود. یکی از پرطرفدارترین جنس‌ها نمونه‌های سیلیکونی هستند که می‌توانند به خوبی ضربات واردشده به گوشی را خنثی کنند. درادامه این مطلب سعی می‌کنیم اطلاعات خوبی را درباره گارد سیلیکونی به شما ارائه کنیم. تا بتوانید با تکیه برآن یک انتخاب مناسب برای گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. با ما همراه باشید.

قاب سیلیکونی

شاید از خود بپرسید گارد سیلیکونی چه زمانی وارد بازار شدند؟ به صورت کلی بیان می‌شود برای اولین بار در سال 2014 اپل برای معرفی آیفون 6 خود این نوع قاب را نیز به همراه آن معرفی کرد. درابتدا خود شرکت اپل هیچ گونه گارد و قابی را برای گوشی‌های هوشمند خود ارائه نمی‌کرد و اینکار توسط شرکت‌هایی که زیرنظر این برند فعالیت می‌کردند، انجام می‌شد.
این طرح ابتدا توسط یکی از طراحان برند اپل مطرح شد. وی ایده نوعی از گاردها را ارائه داد که در عین کیفیت بالا بتواند ظرافت خوبی داشته باشید و زیبایی گوشی را از آن نگیرد. هم چنین سعی کرد این طراحی به گونه‌ای باشد که بتواند مشکل داغ شدن بیش ازاندازه باتری را به خوبی حل کند.
همین موضوع نیز سبب شد تا نامی از گارد سیلیکونی به میان آید. سیلیکون درواقع یک رسانای عالی برای انتقال گرما از داخل گوشی به سمت بیرون است که بهترین انتخاب برای گوشی‌های هوشمند می باشد. بدین ترتیب گارد سیلیکونی وارد بازار شدند که امروزه نه تنها برای گوشی های آیفون بلکه تمامی برندها آن را تولید می‌کنند.

گارد سیلیکونی چیست؟

سیلیکون یکی از انواع جنس‌های مربوط به گاردهای تلفن همراه می‌باشد که جز پرفروش‌ترین نمونه‌های بازار محسوب می‌شود. سیلیکون درواقع ماده ای ژله‌ای است که از مشتقات موادنفتی به دست می‌آید. ازویژگی‌های جذاب این نوع گاردها می‌توان به انعطاف بالای آنها اشاره کرد که هنگام استفاده به خوبی اطراف گوشی را می‌گیرد و ضربه‌های وارده به آن را خنثی می‌کنند.
گارد سیلیکونی درکنار قیمت مناسبی که دارند، ساختار نرمی دارند و می‌توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. البته دقت داشته باشید این نوع گاردها را تنها می‌توانید در نمونه‌های ساده و تک رنگ خریداری کنید.
ویژگی‌های قاب سیلیکونی عبارتنداز:
1- روکش بیرونی این محصول از نوعی سیلیکون تک رنگ ساخته شده‌است.
2- برای فرم‌پذیری بالای این محصول و هم چنین استحکام بیشتر قاب‌ها برای لایه میانی آن از پلاستیکک خشک استفاده می‌شود.
3- برای حفاظت از بخش پشتی گوشی نیز لایه داخلی آن از نوعی فیبرنرم ساخته شده‌است.

قاب سیلیکونی

فواید کاور سیلیکونی

گارد سیلیکونی موجود در بازار ویژگی‌های خاصی دارند که سبب شده‌ست از آنها به عنوان بهترین گاردها برای تلفن همراه یادشود. درادامه برهی از فواید این محصول را برای شما بیان می‌کنیم.

سایزمناسب

سیلیکون ماده‌ای است که بسیارنرم است و به همین علت نیز به خوبی شکل می‌پذیرد. گارد سیلیکونی نیز به راحتی شکل می‌پذیرند و سایزمناسبی را برای گوشی به همراه می‌آورد. طراحی قاب‌های سیلیکونی به صورتی است که به خوبی فضاهای خالی را در جای درست قرارمی‌دهد.
این نوع قاب ها هیچ گونه جزئیاتی ندارند وبه صورت طبیعی و زیبایی تمامی بخش‌های گوشی را فرا می‌گیرند. این نوع قاب‌ها ضخامت زیادی به گوشی نمی‌دهد به همین دلیل می‌تواند ظاهر زیبای محصول را حفظ کند.

ایمنی بالا

امروزه گوشی‌های هوشمند تنها برای تماس گرفتن و برقراری ارتباط مورداستفاده قرارنمی‌گیرد و حاوی مقدار بسیارزیادی از اطلاعات افراد است . به همین دلیل نیز باید ایمنی بالای آن تامین شود. گارد سیلیکونی به صورتی است که می‌تواند به خوبی به گوشی بچسبد و تمامی بخش‌های آن را فراگیرد. بدین ترتیب از تمامی بخش‌ها به خوبی محافظت می‌کند.
با استفاده از گارد سیلیکونی می‌توانید به راحتی به تمامی راه‌های ارتباطی تلفن دسترسی داشته باشید و هیچ نیازی نیست برای به کارگیری بخش‌های مختلف این قاب‌ها را بیرون آورید.
گارد سیلیکونی دارای بافتی ارتجاعی است که به خوبی می‌تواند ضربات واردشده به گوشی را خنثی کند. بعضی از این گاردها ضدآب هستند که البته قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارند.
دسترسی کامل به صفحه نمایش
استفاده مداوم از گوشی می2توانند سبب آسیب به لبه‌ها، تجمع چربی و گردوغبار در اطراف گوشی شود. استفاده از گارد سیلیکونی می‌تواند از صفحه نمایش شما در برابر تمامی این عوامل نگهداری کند. دقت کنید محافظت از صفحه نمایش سبب کاهش دسترسی شما به این بخش نخواهدشد. البته لازم است بدانید این ویژگی در تمامی گارد سیلیکونی دیده نمی‌شود و شما باید هنگام خرید قاب گوشی خودتان این موضوع را درنظربگیرید.
مقاوم در برابر حرارت و غبار
سیلیکون جز موادی است که عایق بسیارخوبی در برابر حرارت است و به خوبی می‌تواند حرارت گوشی را به سمت بیرون هدایت کند. هم چنین جدیدترین قاب‌های سیلیکونی به هیچ عنوان گردوغبار را به خود جذب نمی‌کند و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا گاردها برای طولانی مدت تمیز و سالم بمانند.
ضدلغزش
از ویژگی‌های جذاب گارد سیلیکونی می‌توان به خاصیت ضدلغزش بودن آن اشاره‌کرد. قاب‌های سیلیکونی هنگام قرارگیری در دست به خوبی به آن می‌چسبند و همین موضوع نیز از افتادن آن جلوگیری خواهدکرد.
ظاهر زیبا
همانظور که قبلا هم اشاره کردیم گارد سیلیکونی دارای ظاهر بسیارساده‌ای هستند و تنها رنگبندی آن با هم متفاوت است. این نوع قاب‌ها بسیاربه روز هستند و به همین دلیل می‌توانید از آنها برای تمامی مکان‌ها استفاده کنید.

silicon cover

خرید گارد سیلیکونی

انواع گارد سیلیکونی را می‌توانید به راحتی و با یک جستجوی کوتاه در اینترنت خریداری کنید. این نوع قاب‌ها نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار قیمت کمتری دارند و همین موضوع نیز سبب می‌شود تا طرفداران بیشتری داشته باشند ؛ اما در خرید همین گارد های سیلیکونی هم باید دقت کنید زیرا طرح های بی کیفیت و ارزان در بازار بسیار زیاد شده اند. پس بهتر است از مرکزی خرید کنید که دارای سابقه ای درخشان در زمینه لوازم جانبی موبایل است و محصولات بسیار باکیفیت به مشتریان می دهد. مجموعه موبایل مرکزی با بیش از 20 سال سابقه کار در زمینه لوازم جانبی موبایل این امکان را فراهم دیده تا بتوانید به صورت عمده و یا تکی خرید گارد سیلیکونی کنید و تمام قاب های سیلیکونی خود را با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد.
دراین مطلب از وبلاگ موبایل مرکزی سعی کردیم اطلاعات خوبی را درباره فواید گارد سیلیکونی ارائه دهیم .اگر می‌خواهید برای خرید قاب گوشی اقدام کنید این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا اطلاعات خود را دراین زمینه تکمیل کنید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود