برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

چه لوازم جانبی برای گوشی A71 بخرم؟

ارسال شده در2 سال قبل 364
دوستش دارم!1

همان طور می دونید هر مدل گوشی یک سری لوازم اختصاصی داره که برای انتخاب هر مدل باید چند بار سرچ کرد ولی ما کار را راحت کردیم و همه را برایتان یک جا جمع کرده ایم.

- نیاز به گوشی دارم که دوربینش عالی باشه ولی پول خرید پرچمدار هارو هم ندارم ، چی بخرم ؟

- یه گوشی میخام که رزولوشن تصویر بالایی داشته باشه و قیمتش هم خوب باشه ، چی بخرم؟

- اینکه برای گوشیم برای مدت طولانی تری آپدیت بیاد خیلی برام حائز اهمیت هست ، آیا حتما باید گوشی پرچمدار بخرم؟

ســــــلام

در خدمت شما هستیم با معرفی یکی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ و در پایان هم لوازم جانبی با کیفیتی را به شما معرفی می کنیم که در صورت تمایل می توانید به موبایل مرکزی مراجعه کنید و خرید نمایید.

گلکسی A71
(SAMSUNG Galaxy A71)

تلفن همراه گلکسی A71 یکی از گوشی های هوشمند میان رده با قیمتی مناسب می‌باشد که قیمت آن بسیار است. این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ، با وضوح بسیار بالا و باکیفیت می‌باشد. همچنین این دستگاه مجهز به یک باتری بزرگ و با طول عمر بسیار بالا است که به شما این امکان را می‌دهد که بدون دردسر حتی تا دو روز کامل بتوانید از آن استفاده نمایید. به کمک پردازنده اسنپدراگون 730، عملکرد سامسونگ گلکسی A71 بسیار سریع شده است. از دیگر نکات مثبت این دستگاه می‌توان به دوربین چهارگانه این دستگاه اشاره نمود که تجربه فیلم برداری و عکاسی لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
گوشی گلکسی A71 شامل امکانات دیگری همچون جک 3.5 میلی‌متری هدفون، رادیو FM، جایگاه دو سیم‌کارت و دارای اسلات جداگانه برای کارت حافظه می‌باشد که استفاده کردن از این تلفن همراه را برای طیف وسیعی از کاربران راحت‌تر می‌کنند. البته لازم به ذکر است نمی‌توان گفت که این گوشی میان رده سامسونگ بدون هیچگونه عیب و ایرادی است زیرا حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر این گوشی آن طور که باید رضایت بخش عمل نمی‌نماید. همچنین سیستم شناسایی چهره آن چندان دقیق نمی‌باشد و از همه مهم‌تر این که شرکت سامسونگ، این گوشی را ضد آب تولید نکرده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A71 دارای چه ویژگی هایی می‌باشد؟


گوشی گلکسی A71 مناسب برای اشخاصی می‌باشد که به برند گلکسی سامسونگ علاقه دارند اما قصد ندارند هزینه بسیار زیادی را برای خرید گوشی هوشمند متحمل شوند. این دستگاه به نسبت گوشی‌های رده بالا سری گلکسی S و گلکسی نوت، قیمت بسیار مناسبی دارد، اما به جرأت می‌توان گفت رده بالا ‌ترین گوشی سری گلکسی A محسوب می‌شوند. این گوشی به دوربین اصلی 4 گانه، عمر زیاد باتری، نمایشگر باکیفیت بالا، دوربین سلفی پانچ شده و بسیاری دیگر از قابلیت‌ مجهز می‌باشد که ارزش خرید آن بسیار بیشتر می‌کند.
همانند بسیاری از گوشی‌های میان رده سامسونگ، برای تولید گوشی گلکسی A71 هم از پلاستیک برای جنس آن استفاده شده است. اما با وجود این که بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده، اما متریال آن به ویژه هنگام تابش نور بسیار به شیشه مشابه است و به لطف بهره‌مندی از طراحی با گوشه‌های گرد، به هیچ عنوان حس یک گوشی ارزان قیمت را به شما القا نخواهد کرد.
پنل پشتی تلفن همراه گلکسی A71 شامل دوربین اصلی این موبایل که یک پکیج چهارگانه است، می‌باشد. با اینکه پشت این گوشی دارای فضای بسیار زیادی است، اما خبری از پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم نمی‌باشد که البته با توجه نمودن به قیمت گوشی A71 نمی‌توان این قضیه را به عنوان یک نقطه ضعف عنوان نمود. در پایین دستگاه، پورت شارژ USB Type-C موجود می‌باشد که بین جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون و بلندگو قرار دارد.

SamsungA71

خرید لوازم جانبی های گوشی سامسونگ گلکسی A71

موبایل مرکزی عرضه کننده انواع لوازم جانبی بسیار با کیفیت برای تلفن همراه های سامسونگ گلکسی A71 می‌باشد که از جمله این لوازم جانبی می‌توان به گلس های سرامیکی A71، انواع گارد با تنوع رنگبندی و کیفیت بالا مانند قاب سیلیکونی A71 ، هندزفری های باسیم و بی سیم برای A71، شارژر A71 و باتری A71 با 6 ماه گارانتی اشاره نمود.لینک برخی از این وسایل را در زیر گذاشتیم ولی این موارد بخشی از لوازم جانبی A71 است که داریم و میتوانید با مراجعه به صفحه لوازم جانبی سامسونگ A71 آنچه نیاز دارید را انتخاب کنید. همچنین می توانید با پشتیبانی در مورد موجودی یا عدم موجودی اجناس هماهنگ شوید.

ممنون بابت وقتی که در اختیار ما گذاشتید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود