برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

راه های اتصال ساعت هوشمند به گوشی

ارسال شده در2 سال قبل 241
دوستش دارم!2

روش فعال کردن ساعت هوشمند

ساعت هوشمند یا اسمارت واچ (Smartwatch)، قابلیت های مختلفی دارد و قادر است به انواع مختلف گوشی وصل شود. به منظور فعال سازی یک اسمارت واچ باید آن را به یک گوشی وصل نمایید. در این مقاله ما برای شما روش های متصل کردن یک اسمارت واچ را به گوشی های اندرویدی و آی او اس آورده‌ایم.

اتصال ساعت هوشمند به گوشی اندرویدی:

یک روش کلی برای اتصال ساعت هوشمند به گوشی های موبایل اندرویدی وجود دارد و از طریق بلوتوث انجام می شود و به شرح زیر است:
1. بلوتوث گوشی خود را فعال نمایید. به این منظور ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته (این قسمت با آیکون چرخ دنده قابل تشخیص است؛ اگر زبان گوشی شما انگلیسی است باید به بخش Settings بروید که همان آیکون را دارد) و سپس وارد قسمت Wireless and Networks شوید. در ادامه وارد قسمت بلوتوث شوید و آن را فعال نمایید. در کنار گزینه بلوتوث یک دکمه سوئیچ نیز وجود دارد که می توانید بدون وارد شدن به بخش بلوتوث مستقیماً با زدن بر روی این دکمه، از همین قسمت بلوتوث خود را روشن نمایید.
2. پس از فعال نمودن بلوتوث، دوباره وارد بخش بلوتوث شده و بر روی گزینه Make device discoverable ضربه بزنید. با زدن این گزینه گوشی شما قابل مشاهده برای دستگاه های دیگر خواهد بود.
3. در این مرحله باید اسمارت واچ خود را روشن نمایید. با نگه داشتن دکمه پاور اسمارت واچ خود را روشن کنید. بسته به برند و مدل اسمارت ماچ مکان دکمه پاور در هر ساعت هوشمند فرق می کند. این مورد را می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت پیدا کنید. پس از روشن شدن، اسمارت واچ شما را به صفحه اتصال می برد.
4. در آخر در گوشی خود در همان قسمت بلوتوث، گزینه Search for Bluetooth devices را انتخاب کرده و چند لحظه منتظر بمانید تا گوشی نام اسمارت واچ شما را پیدا کند. پس از یافت شدن نام ساعت هوشمند آن را انتخاب کنید، در ادامه کدی برای شما به نمایش می آید. بررسی کنید که آیا کد نشان داده شده در هر دو دستگاه یکسان است یا خیر. اگر یکسان بود بر روی گزینه Pair ضربه بزنید تا دو دستگاه به اصطلاح جفت شوند.
این نوع روش اتصال بسیار کلی است و اگر می خواهید دقیق تر و با امکانات بیشتری از ساعت هوشمند خود استفاده نمایید، باید برنامه مخصوص اتصال را نصب و استفاده نمایید.


اتصال ساعت هوشمند با برنامه SpeedUp:

1. اگر اسمارت واچ شما از نوع SpeedUp است باید برنامه مخصوص این ساعت هوشمند که نام آن نیز SpeedUp می باشد را دانلود نمایید. این برنامه بصورت رایگان در اینترنت وجود دارد و از سایت های خارجی و داخلی مختلفی می توان آن را دانلود نمود.
2. طبق همان روشی که در ابتدا گفته شد، به تنظیمات گوشی خود رفته، سپس به بخش Wireless and Networks مراجعه کنید و از آنجا بلوتوث خود را روشن نمایید.
3. و دوباره، همانطور که قبلاً برایتان بیان کردیم، در بخش بلوتوث گزینه Make device discoverable را انتخاب نمایید تا ساعت هوشمند بتواند گوشی شما را پیدا کند.
4. برنامه SpeedUp را اجرا نمایید. سپس در این برنامه باید از فعال بودن بلوتوث در اسمارت واچ مطمئن شوید.
5. در برنامه، بر روی گزینه Search Smart watch بزنید. سپس نام گوشی خود را از بین نتایج موجود پیدا کرده و بر روی گزینه Bond بزنید. در ادامه برای شما پنجره پیامی باز می شود، پس از تایید آن باید بر روی گزینه Pair ضربه بزنید. پس از انجام این کار، گوشی پیامی برای شما مبنی بر اینکه آیا اجازه ارسال اعلان از طرف اسمارت واچ را دارد یا خیر. پس از تایید این پیام گوشی شما به ساعت هوشمند متصل خواهد شد.
6. آخرین اقدامی که هنگام استفاده از این برنامه باید انجام دهید، فعال کردن اعلان ها در برنامه اسپید آپ است. به این منظور در برنامه SpeedUp گزینه Sync setting را بیابید، سپس آن را انتخاب نموده و در ادامه به بخش Activate Notification Service رفته، گزینه Accessibility را ضربه زده و گزینه Just once را انتخاب نمایید.
در آخر بر روی SpeedUp Smartwatch، ضربه زده و آن را فعال کنید. پنجره ای برای شما باز شده و در آن از شما پرسیده می شود که آیا مایل هستید از ساعت هوشمند استفاده کنید؟ در صورت تایید این پیام با زدن گزینه Ok، اعلان ها بر روی ساعت نمایش داده می شود.


روش اتصال ساعت هوشمند به گوشی های سونی

• برنامه Smartwatch connect که مخصوص اتصال گوشی های سونی به ساعت هوشمند ساخته شده است را نصب کنید. این برنامه بصورت رایگان قابل دریافت از فروشگاه گوگل پلی می باشد.
• بلوتوث خود را فعال کنید.
• گوشی خود را برای دستگاه های دیگر قابل مشاهده کنید.
• ساعت هوشمند خود را نیز روشن کنید.
• گوشی خود را به ساعت هوشمند متصل نمایید.
تمام راه های بالا قبلاً توضیح داده شده است.
• به برنامه Smartwatch connect بروید، به این منظور باید بر روی آیکون اسمارت واچ کانکت ضربه بزنید. این آیکون شامل یک گوشی که در وسط آن حرف اس انگلیسی (S) است، می باشد.
• در آخر در پایین صفحه باز شده، آیکونی شبیه به اسمارت واچ برای شما نمایش داده می شود، گزینه Enable را انتخاب نمایید تا هر دو دستگاه با هم همگام سازی شوند.
برای گوشی های سامسونگ از برنامه های Galaxy werable و WearOs نیز می توان استفاده نمود. راه استفاده از آن ها بسیار شبیه به برنامه های بالا است، بنابراین زیاد نیاز به جستجو بیشتر برای طرز استفاده از آن ها را ندارید.

متصل کردن اسمارت واچ به گوشی های آیفون:

• برنامه WearOs که هم برای گوشی های اندرویدی و هم آیفون موجود است را از App store دریافت و نصب نمایید.
• بلوتوث اسمارت واچ خود را فعال نمایید.
• سپس به تنظیمات گوشی آیفون خود رفته، گزینه Bluetooth را انتخاب نمایید سپس منتظر بمانید تا آیفون نام ساعت شما را بیابد.
• بر روی نام ساعت مورد نظر ضربه زده، و با درخواست جفت شدن از طریق بلوتوث موافقت نمایید.
• در ادامه وارد حساب گوگل خود شده، و در آن جا " اعلان ها، موقعیت مکانی، پیام ها، دسترسی به تقویم و غیره" را فعال نمایید.

در این مقاله سعی کردیم روش های اتصال ساعت هوشمند را به گوشی سامسونگ ، سونی و آیفون به شما بگوییم. همچنین شما می توانید به صفحه " لوازم جانبی ساعت هوشمند " مراجعه کنید تا برای ساعتتان بهترین و باکیفیت ترین اکسسوری ها رو خرید نمایید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود