برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

همه چیز درباره گلس سرامیکی

ارسال شده در2 سال قبل 265
دوستش دارم!2

درباره گلس پرایوسی

باره ها پیش آمده در مکان های عمومی مانند مترو ، اتوبوس و ... موقع استفاده از تلفن همراه و یا وارد کردن رمز موبایل بانک ، رمز گوشی و ... متوجه شدیم اطرافیان در حال مشاهده صفحه گوشیمان هستند. این موضوع قطعا هرکسی را ناراحت میکند چرا که این موضوع نوعی تجاوز به حریم شخصیست. اما ما برای شما راه حلی مناسب آورده ایم پس با ما همراه باشید.

گلس پرایوسی چیست ؟


گلس پرایوسی یکی از جدید ترین محافظ صفحه هایی است که وارد بازار شده است و به طور کامل معضل استفاده از گوشی در مکان های عمومی را حل کرده است. این گلس ها دارای چند مدل مختلف هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. پرایوسی که به معنای حفظ حریم شخصیست وظیفه اش حفظ حریم شما در گوشیست و به این صورت کار میکند که اطرافیان توانایی مشاهده صفحه گوشی را ندارند و شما با خیال راحت می توانید کارهای خودتان را در هرکجا که می خواهید انجام دهید.


انواع محافظ صفحه پرایوسی

این مدل گلس انواع مختلفی دارند ، تنوع آن ها هم در زاویه ی مخفی شدن صفحه است که 30 درجه و 45 درجه است به این معنا که اگر پرایوسی 30 درجه باشد ، از 30 درجه به بعد نسبت به صفحه گوشی هیچ چیزی از صفحه پیدا نیست. ولی مدلی که بیشتر در بازار موجود است مدل 45 درجه است چراکه فیلتر تصویرش مناسب است و بیش از حد نیست.


معایب گلس پرایوسی

این نوع گلس هم مانند همه محصولات دارای مزیت ها و معایبیست که هم اکنون قصد داریم معایب این نوع گلس را بیان کنیم.
یکی از معایب گلس پرایوسی تاریک شدن صفحه گوشیست و دلیل آن هم اینست که این محافظ صفحه از چندین لایه تشکیل شده است و این موضوع طبیعیست
یکی دیگر از معایب این گلس تاثیریست که بر روی تاچ گوشی می گذارد. یکی دیگر از نتیجه هایی که چند لایه شدن گلس دارد همین تاثیر بر تاچ گوشیست ولی اصلا به گونه ای نیست که اختلال در روند کار ایجاد کند.


ویژگی های گلس پرایوسی

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد بارز ترین ویژگی این محافظ صفحه ، حفظ حریم شخصیست ، اما ویژگی های بسیار دیگری هم دارد. این گلس ضد ضربه و ضدخش است و در برابر ضربات احتمالی کاملا مقاوم است. ویژگی دیگر این محافظ صفحه انعطاف پذیری بالاییست که دارد و همین امر باعث می شود که به راحتی نشکند و خرد نشود.


راهنمای خرید گلس پرایوسی

برای خرید گلس پرایوسی سامسونگ ، گلس پرایوسی شیائومی و گلس پرایوسی آیفون راحت ترین کار خرید از مراکزیست که به صورت تخصصی و در ابعاد بسیار بزرگی در زمینه لوازم جانبی کار میکنند. این کار می تواند به راحتی برای شما خیالی آسوده و راحت در بر داشته باشد و بدون هیچ دغدغه ای خریدتان را انجام دهید.
مجموعه موبایل مرکزی با بیش از 20 سال سابقه در زمینه لوازم جانبی موبایل همراه شماست و به چندین راه می توانید با پشتیبانی موبایل مرکزی در ارتباط باشید و یا به صفحه گلس و محافظ مراجعه کنید و در آنجا مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود