برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

افزایش مدت شارژدهی موبایل

ارسال شده در2 سال قبل 395
دوستش دارم!1

روش های ذخیره شارژ تلفن همراه

برای بسیاری از ما پیش آمده است که از طول عمر باتری گوشی همراه خود ناراضی باشیم و به دنبال راه حل هایی باشیم که بتوانیم بهترین بهره را از شارز باتری خود ببریم. اکنون ما چندین روش سهل و آسان را برای شما بیان می کنیم تا شما با راحتی خیال بتوانید از گوشی همراه خود استفاده نمایید.
اصولا عوامل و فاکتورهای بسیاری هستند که به عمر مفید باتری گوشی و طول مدت شارژدهی آن تاثیر به سزایی دارند که شما با کسب این اطلاعات کمک شایانی به افزایش طول مدت شارژ دهی گوشی خود می نمایید.

1. تنظیم گوشی
شما برای این که اطلاع پیدا نمایید که چه برنامه هایی و اپلیکیشن هایی بیشترین مصرف باتری را دارند به تنظیمات گوشی خود رفته و در قسمت باتری می توانید میزان مصرف شارز باتری را در اپلیکیشن های موجود خود را رصد نمایید که در این جا به شما نمودار پر مصرف ترین برنامه ها را ارائه می نماید و شما در صورت عدم نیاز به آن ها می توانید به طور کلی آن برنامه را لغو، نصب و یا Uninstall نمایید .
2. برنامه های پشت زمینه گوشی خود را ببندید
شما در صورتی که از اپلیکیشن های پیام رسان و برنامه های مختلف استفاده روزانه دارید پس از هر بار استفاده و خروج از آن به طور کلی برنامه را ببندید چون باز بودن برنامه های متعدد در پشت زمینه شارژ زیادی از باتری شما را هدر می دهد.
3. استفاده از اینترنت همراه گوشی
یکی از عوامل مهم در مصرف شارژ باتری استفاده بیش از حد و اندازه به صورت خودآگاه و یا ناخودآگاه از اینترنت همراه گوشی می باشد. شما در زمانی که نیاز به اینترنت همراه و تبادل پیام از این طریق ندارید از خاموش بودن آیکون اینترنت همراه گوشی خود اطمینان حاصل نمایید تا در مصرف شارژ باتری شما صرفه جویی شود .
4. استفاده از اینترنت وای فای
اینترنت وای فای گوشی همراه شما نسبت به اینترنت همراه گوشی باتری کم تری مصرف می نمایید. ولیکن باز آن هم جزو فاکتورهای پر مصرف باتری به حساب می آید.
5. امکان اتصالات غیر ضروری خود را خاموش نمایید
اتصالات بسیاری در گوشی همراه شما وجود دارند که تنها در صورت نیاز به آن ها باید از آن ها استفاده کرد. مانند بلوتوث، وای فای، جی پی اس و ... که لزومی ندارد 24 ساعته روشن باشند. شما با چک کردن این امکانات و قابلیت ها می توانید از روشن بودن همیشگی و مداوم آن ها جلوگیری نمایید تا شارژ بیشتری را برای باتری گوشی خود به ارمغان بیاورید.
6. از قابلیت اولترا شارژ یا همان افزایش مدت زمان شارژ استفاده نمایید
بسیاری از گوشی های هوشمند و جدید امروزه دارای قابلیت اولترا شارژ می باشند که در اصل به منظور کاهش مصرف باتری گوشی طراحی و تعبیه شده اند .
7. نور گوشی همراه خود را روی وضعیت خودکار تنظیم نمایید
با بزرگ بودن صفحه نمایشگر گوشی های همراه، بالا بردن نور گوشی می تواند شارژ زیادی از باتری گوشی را مصرف نمایید و این امر به خاطر بزرگ بودن و با کیفیت بودن صفحه نمایش گوشی است که تعداد زیادی از پیکسل ها در آن وجود دارد و نیاز به مصرف باتری می باشند .
8. تصاویر متحرک پشت زمینه گوشی خود را متوقف نمایید
تصاویر متحرک پشت زمینه گوشی بسیار در مصرف بالای باتری گوشی شما تاثیر دارند؛ برای کاهش مصرف باتری گوشی خود این تصاویر متحرک را متوقف نمایید.
9. سیگنال دهی ضعیف امواج وای فای یکی دیگر از مصرف بالای باتری می باشد
هنگامی که در منزل یا محل کار قدرت سیگنال دهی امواج شبکه اینترنت بی سیم، وای فای کم یا بسیار کم باشد گوشی شما بیشتر تلاش می کند تا حفظ اتصالات به مودم وای فای انجام بگیرد در نتیجه شارژ باتری بیشتری مصرف می نماید.
10. اپلیکیشن های گوشی خود را به روز رسانی نمایید
به روز رسانی برنامه ها و اپلیکیشن های نصب شده بر روی سیستم عامل گوشی شما کمک شایانی در کاهش مصرف باتری گوشی می کند. شما با چک کردن زود هنگام در فروشگاه های اینترنت معتبر از قبیل گوگل پلی استور و... برنامه های نصب شده بر روی گوشی خود را به روز رسانی نمایید .
11. ایمیل خود را فچ نمایید
وقتی گوشی شما دائما ایمیل جدید را بررسی می نماید خیلی زود باتری گوشی تمام می شود برای حل این مسئله داده ها را با دفعات کمتری به طور خودکار نتظیم کنید .

airplane mode
12. حالت هواپیما را روشن نمایید
این یک روش بسیار عالی برای صرفه جویی در مصرف باتری می باشد و تغییر حالت هواپیما فقط مربوط به زمانی نیست که در آسمان و درون هواپیما هستید. شما در شرایطی که بدون سرویس هستید مانند زیرزمین در مترو هم بسیار خوب است و دیگر باتری تلفن همراه شما در تلاش برای جستجوی سیگنال تخلیه نمی شود .
ولیکن لازم به ذکر است که شما قادر به برقراری یا دریافت تماس یا پیام کوتاه یا اتصال به وب نخواهید بود و این مسئله صرفا برای زمانی است که شما واقعا احتیاج به صرفه جویی در مصرف باتری دارید می باشد .
امیدواریم که این مقاله به شما کمک نماید تا بتوانید عمر مفید و طول مدت شارژ دهی باتری گوشی خود را افزایش دهید و از قابلیت ها و امکانات گوشی خود لذت شایانی ببرید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود