برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

چه مموری کارتی بخرم؟

ارسال شده در2 سال قبل 502
دوستش دارم!1

حافظه اس دی یکی از لوازم جانبی حساسیست که اگر به هر دلیلی بی کیفیت باشد باعث از بین رفتن اطلاعاتمان می شود ، پس باید یک مموری کارتی خریداری کنید که بهترین کارایی را داشته باشد ، پس با ما همراه باشید.

راهنمای خرید کارت حافظه اس دی

مشکل از آنجا شروع شد که عکس ها باکیفیت تر و با حجم بالاتر شدند ، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ و اینستاگرام به صورت چشمگیری زیاد شد و همین استفاده زیاد باعث می شود حافظه کش آن ها حجم زیادتری را به نسبت قبل به خود اختصاص دهند و خیلی سریع تر حافظه گوشی پر شود.این معضل از قدیم هم همراه کاربران تلفن همراه بود ولی با وجود اینکه حافظه داخلی تلفن های همراه را بالا بردند ولی باز هم این مشکل پابرجاست.
اینجاست که مموری کارت ها به داد کاربران میرسند ولی همین کارت های حافظه هم مدل های متفاوتی دارند و بهتر است نسبت به مدل های آن اطلاعات درست و کافی داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

انواع مموری کارت SD

مموری کارت ها دارای انواع مختلفی هستند و در این مقاله به بیان تفاوت های بین مدل های کارت حافظه می پردازیم


انواع مموری کارت از نظر ظرفیت
از نظر حافظه ، اس دی کارت های معمول بازار دارای ظرفیت 8 ، 16 ، 32 ، 64 ،128 و 256 گیگابایت هستند البته نمونه های بالاتر تا 2 ترابایت هم موجود است در بازار ولی برای مصارف خیلی خاص استفاده می شود که برای انتخاب بین این مدل ها باید 2 فاکتور را در نظر بگیرید :


اول اینکه واقعا چقدر نیاز به مموری کارت دارید؟
اینکه بفهمید به چه ظرفیتی نیاز دارید به این بستگی دارد که آیا اهل فیلمبرداری و عکس برداری زیاد با گوشی هستید؟

و یا مجبورید مرتبا فایل های با حجم بالا را مرتبا بر روی گوشی کپی کنید؟
اگر اینجور است پس شما نیاز به ظرفیت بالای 64 گیگ دارید. البته می توانید کمتر هم خرید کنید اما مجبورید مرتبا اقدام به خالی کردن کارت حافظتان کنید.

دوم اینکه گوشی شما تا چه ظرفیتی از مموری کارت ها را پشتیبانی می کند؟
گوشی های قدیمی تر محدودیت زیادی در ظرفیت مموری کارت های داشتند زیرا افزایش بیش از حد ظرفیت باعث اختلال در سرعت گوشی و به طبع کند شدن فعالیت ها می شود ولی در گوشی های جدید این مشکل تا حدودی برطرف شده و معمولا تا حداقل ظرفیت 256 گیگ را پشتیبانی می کنند.برای خرید اس دی کارت می توانید به صفحه مموری کارت رجوع کنید و در آنجا هر مدلی که نیاز داشتید خرید نمایید.

از کارت اس دی با سرعت بالاتر استفاده کنید.

انواع مموری از نظر سرعت

برروی اس دس کارتتان یک عدد زده می تواند 10 و یا کمتر باشد که در واقع این کلاس مموری کارت است و سرعت این کارت های حافظه را نمایش می دهد و همین موضوع باعث می شود در قیمتشان متفاوت باشد. هرچه عدد بالاتر باشد ، سرعت بالاتری نیز خواهد داشت. یک پیشنهاد برای کسانی که قصد خرید ظرفیت بالا دارند ، بهتر است از کارت SD های سرعت بالا استفاده کنید زیرا برای انتقال داده بسیار وقت گیر خواهد بود.


انواع رم از نظر سرعت خواندن اطلاعات

این مورد هم جزو موارد مهم برای کسانیست که کارشان با کارت اس دی زیادست زیرا هرچه مموری سریعتر بتوانید اطلاعات را بخواند به طبع سرعت بالاتری هم خواهد داشت و همین امر باعث می شود کاربران به سمت مموری کارت های با سرعت خواند اطلاعات 80 به بالا بروند.

همیشه مموری با گارناتی مادام العمر خریداری کنید.
انواع کارت SD از نظر گارانتی

مموری کارت های بازار دارای دو مدل گارانتی هستند ، یکی گارانتی مدت دار و دیگری گارانتی مادام العمر. حتما سعی کنید وقتی مموری میخرید دارای گارانتی مادام العمر باشد و حتما توسط مرکز معتبری گارانتی شده باشد.
حتما برای خرید کارت اس دی مدل های مختلف بازار را بررسی کنید و طبق نیازتان خرید کنید تا خرید بهتر و رضایت بخش تری را تجربه کنید به همین منظور می توانید به صفحه مموری کارت مراجعه کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.
هر آنچه گفتیم صرفا برای رضایت بیشتر شما از خرید است و تمام سعیمان هم اینست که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود