برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

راهنمای خرید شارژر با کابل تایپ سی

ارسال شده در3 سال قبل 429
دوستش دارم!2

مواقعی هست که شما کیفیت را فدای قیمت می کنید و مواقعی هم قیمت را فدای کیفیت ، اما ما ابتدا می خواهیم پارامتر هایی را برای خرید خیلی خوب شما بیان کنیم و پس از شما را با یکی از به صرفه ترین و با کیفیت ترین شارژر های با کابل تایپ سی معرفی کنیم که دارای 6 ماه گارانتی هم هست. پس با ما همراه باشید.

سلام سلاااااام

در حال حاضر پر مصرف ترین و پر تقاضا ترین شارژر در بازار، شارژر تایپ سی ست زیرا تقریبا تمام تلفن های همراه به جز گوشی های آیفون ، پورت شارژرشان تایپ سی می باشد و همین موضوع باعث شده که تقاضا برای خرید شارژر تایپ سی جایگزین زیاد باشد اما مشکلی که معمولا خیلی به وجود می آید اینست که شارژر های جایگزین را بدون اینکه تحقیق کنیم می خریم و بعضا خیلی سریع دچار خرابی می شود. ما می خواهیم یک راهنمایی کامل در خصوص خرید شارژر تایپ سی برای شما ارائه دهیم و در آخر هم یک ویدیو معرفی محصول بسیار جذاب و مفید داریم که اگر دوست داشتید می تونید ببنیید و ما را حمایت کنید.

ویژگی های یک شارژر Type c خوب

شارژرتان حتما باید گارانتی معتبر داشته باشد
شارژر ها همیشه یک مشکل اساسی داشته اند ، آنهم اینکه اگر خراب شوند هیچ کس پاسخگوی چرایی این مشکل نیست و همین امر باعث شده که مردم عادت کنند به بی کیفیت بودن محصولات و پاسخگو نبودن شرکت سازنده و یا نماینده فروش آن برند. پس اگر یک شارژر گارانتی معتبر داشته باشد خیلی از دیگر شارژر ها جلوست. این اولین شرط خرید یک شارژر خوب.

شارژر فست شارژر از همه نظر بهتر است

دومین ویژگی مهمی که در خرید یک شارژر تایپ سی باید در نظر بگیریم اینست که اگر تلفن همراه ما از قابلیت فست شارژر پشتیبانی می کند ، حتما شارژر فست شارژ بگیریم ولی با چه توان خروجی ؟
توان ایده آل برای گوشی های فست شارژ ، 18 وات به بالاست ولی بیشتر از 18 وات تفاوت چندانی در سرعت شارژر کردن تلفن همراه ندارد ولی کمی سریعتر گوشی را شارژر می کند.
پس سعی کنید شارژر فست شارژر بخرید.

حتما از یک مرجع معتبر بخرید

همیشه سعی کنید خریدهایتان را از مراکز و مراجع معتبر خریداری کنید ، چرا که پشتیبانی قوی تری دارند ، شبکه ی پخش بهتری دارند و از همه مهم تر اینکه اجناسشان با قیمت مناسب تری عرضه می شود و خدماتی که ارائه می دهند بسیار بیشتر و بهتر است.
پس در خرید شارژرتان دقت کنید چراکه واقعا جزو تاثیر گذارترین لوازم جانبی است و درصورتی که بی کیفیت باشد نه تنها خیلی زود خراب می شود بلکه به باتری گوشیتان هم آسیب جدی می زند و همین امر یعنی خرج کردن چند برابر ، آنهم فقط به این دلیل که با کمی خرج کردن یک شارژر با کیفیت و با گارانتی خرید نکرده اید.

مجموعه بزرگ موبایل مرکزی یکی از بزرگترین و معتبر ترین مجموعه های فروش لوازم جانبیست و بیش از 10 سال است که در زمینه فروش عمده و تکی لوازم جانبی فعالیت می کند و چند وقتیست که تصمیم گرفته در فضای دیجیتال هم موفقیتی که برای فروش حضوری کسب کرده را در فروش اینترنتی تکرار کند و این موضوع میسر نمی شود مگر با حمایت شما کاربران عزیز. ما تمام سعیمان را می کنیم تا رضایت حداکثری کاربران را به دست آوریم.و نکته ی آخر درباره موبایل مرکزی این است که موبایل مرکزی ، نماینده رسمی محصولات جرلکس ، یوشیتا ، دودا و آککیو در ایران است که تمام این محصولات را با 6 ماه گارانتی برای کاربران به ارمغان آورده است.
و اما در اینجا یک معرفی محصول داریم که به جرئت یکی از بهترین و خوش قیمت ترین شارژر های بازار است.

شارژر فست شارژر جرلکس مدل GA-01F به همراه کابل تایپ سی
این شارژر باکیفیت دارای یک خروجی USB و 18 توان خروجیست که از فناوری کوالکام نسل سوم هم بهره برده است و کاملا سریع تلفن همراهتان را شارژر می کند. همچنین دارای یک کابل بسیار باکیفیت تایپ سی هم هست که چون باهم است فوق العاده خوب می تواند گوشی تلفن همراه شما را شارژ کند. خدمت شما باید عرض کنم که این شارژر دارای 6 ماه گارانتی بسیار معتبر موبایل مرکزیست و می توانید از پیج اینستاگرام موبایل مرکزی ، از سایت موبایل مرکزی و از طریق واتس اپ و یا به صورت تلفنی خرید نمایید.
ممنون از اینکه در کنار ما بوده اید ، هستید و خواهید بود.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود