برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

برای مراقبت از پاوربانک چه کنیم؟

ارسال شده در3 سال قبل 344
دوستش دارم!1

در مورد انواع پاوربانک ها صحبت کرده ایم اما برای مراقبت از این لوازم گرانبها چه باید کرد؟ ما راه های بسیار مهمی برای شما در این مقاله اورده این اعم از استفاده از کیف پاوربانک و .. که می توانید از آن مطلع شوید.

چگونه از پاوربانک مراقبت کنیم ؟

پاوربانک ها جزو حساس ترین لوازم جانبی موبایل هستند که نه تنها بسیار کاربردی هستند بلکه باید برای مراقبت ازآن ها خیلی کوشا باشیم چراکه خیلی مهم است که ضربه ای به پاوربانک وارد نشود و آسیب نبیند.
اما قبل از اینکه راه های مراقبت از پاوربانک را بیان کنیم ، توضیحی مختصر در مورد پاوربانک می دهیم.
پاوربانک یا شارژر همراه دارای یک باتری معمولا پلیمریست که ظرفیت بالایی دارد و پس از شارژر شدن می تواند دستگاه های تلفن همراه یا تبلت را شارژ کند. همچنین این پاوربانک ها دارای ظرفیت های متعددی هستند از قبیل 5000 ، 8000 ، 10000 ، 16000 ،20000 و 30000 میلی آمپر ساعت. البته این مدل ها مدل های معمول بازار است و ظرفیت های دیگری هم هستند. از طرفی تعداد پورت خروجی پاوربانک هم متغیر است که می توانید تمام تغییرات مهم پاوربانک ها را در مقاله "برای خرید پاوبانک باید به چه چیزهایی دقت کنیم؟ "مطالعه کنید.

برای شارژ کردن پاوربانک از شارژر باکیفیت استفاده کنید.
به دلیل حساس بودن باتری پاوربانک ، باید از شارژر و کابل شارژر باکیفیت و مطمئن استفاده کنید چراکه اگر کابل شارژر بی کیفیت باشد ، هم به شارژر آسیب می زنید ، هم به کابل شارژر و هم به خود پاوربانک. پس برای اینکه هزینه ی چندین برابر نکنید ، برای یکبار یک شارژر مناسب و باکیفیت خرید نمایید. برای خرید شارژر های باکیفیت و گارانتی دار می توانید به صفحه شارژر مراجعه کنید.

دمای محیط بیش از حد نباشد

دقت کنید که کلا هر وسیله که باتری دارد به هیچ وجه نباید به مدت طولانی در فضای گرم باشد و یا برای مدت طولانی در ماشین و زیر آفتاب. چراکه باعث می شود باتری باد کند و یا در موارد منفجر شود.پس خیلی مراقب باشید.

Powerbank case

استفاده از کیف پاوربانک
یکی از راه های مراقبت و محافظت از شارژر همراه استفاده از کیف پاوربانک است و همین امر باعث می شود تا طول عمر پاوربانکتان بیشتر شود و بیشتر از قبل بتوانید از پاوبانک استفاده کنید. در این کیف های پاوربانک یک موضوع بسیار اهمیت دارد آنهم اینست که این کیف پاوربانک ضربه را حد زیادی میگیرد و نمی گذارد و آسیب ناشی از ضربه به خود پیکیره پاوربانک وارد شود.


حتما هر 3 ماه یکبار پاوربانک خود را شارژر کنید.

در این مورد طرفمان کسانی هستند که از پاور بانک ها خیلی کم استفاده میکنند. پاوربانک چون دارای باتریست باید هر چندوقت یک بار شارژر شود و حداقل یکبار در این مدت زمانی از آن استفاده کنید. در حالت عادی بهتر است حتما هر 3 ماه یکبار پاوربانک را شارژ کنید وسپس از آن حداقل یکبار استفاده کنید تا باتری خالی شود. این موضوع برای سلامت باتری پاوربانکتان بسیار ضروریست.

شارژ پاور بانک بیشتر از 80 % و کمتر از 20 % نشود.

موقعی که پاوربانک در حال شارژ شدن است سعی کنید تا حدود 80 درصد باتری شارژر شود و شارژدهی را قطع کنید. همچنین وقتی در حال استفاده از پاوربانک هستید نگذارید شارژر باتری پاوربانک کمتر از 20 درصد شود. این کار تاثیر فوق العاده زیادی در بازدهی و طول عمر پاوربانک دارد و می تواند بیش از چیزی که انتظار دارید تاثیر داشته باشد.

از پاوربانک باکیفیت استفاده کنید.
انتخاب پاوربانک بر حسب نیازتان را می توانید به طور مفصل در مقاله " راهنمای خرید پاوربانک " مطالعه کنید و تمام تفاوت های پاوربانک های بازار را در آن مقاله مطالعه کنید ولی در اینجا به همین نکته اکتفا میکنیم که انتخاب یک پاوربانک باکیفیت می تواند از خرج کردن مجدد شما کاملا جلوگیری کند و تا سال ها برای شما مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از نشانه های پاوربانک باکیفیت ، گارانتی معتبر آن است که این اطمینان را به شما می دهد تا از خریدتان مطمئن باشید. در صفحه پاوربانک می توانید انواع پاوربانک باگارانتی را مشاهده و انتخاب کنید.
در این مقاله به نکات ضروری برای مراقبت از پاوربانکتان پرداختیم ، انجام دادن نکات بالا ، طول عمر پاوربانکتان را بیش از پیش افزایش می دهد و همین امر باعث می شود که دیگر نیازی به هزینه های دیگر نباشد. امیدواریم این مقاله از موبایل مرکزی برایتان مفید بوده باشد.همچنین هر سؤالی داشتید می توانید از تیم پشتیبانی ما بپرسید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود