برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

علائم و دلایل خراب شدن سوکت شارژر

ارسال شده در2 سال قبل 1230
دوستش دارم!1

خیلی وقتا شده گوشی ما دیر شارژ می شود و یا کلا شارژ نمی شود ، کابل شارژر را عوض میکنیم ولی باز هم بعد چند روز این مشکل به وجود می آید و یا باید گوشی را در زاویه خاصی قرار دهیم تا شارژ شود ، اینجاست که باید به دنبال دلیل بگردیم ، دلیل آن را ما می دانیم و در مقاله زیر به توضیح کامل آن پرداخته ایم، پس با ما همراه باشید.

خراب شدن سوکت شارژر !

یکی از مواردی که تعمیر آن باید در اسرع وقت و با جدیت تمام انجام شود چراکه یکی از مواردیست که استفاده از تلفن همراه رابطه ی مستقیمی با خوب کار کردن و درست کار کردن این عضو از گوشی دارد زیرا در صورتی که جایگاه شارژر خراب باشد تلفن همراه درست شارژ نمی شود و یا برای شارژ شدن نیاز به مدت زمان بسیار طولانی دارد که در اینصورت به باتری گوشی هم آسیب جدی وارد می شود پس بهتر است هرچه زودتر این مشکل را با ارائه دادن نزد تعمیرکار حل نمود.

چرا سوکت شارژر موبایل خراب می شود؟

عوامل مختلفی می تواند دلیل این رخداد باشد ولی تقریبا تمام دلایل بخشی از مراقبت نادرست و استفاده نادرست از شارژر و سوکت شارژر می باشد ، دلایلی همچون استفاده نادرست از شارژر ، آب رفتن داخل سوکت ، گرد و خاک نشتن روی آی سی ها ، نوسان برق در اثر استفاده از شارژر بی کیفیت و ...


استفاده از شارژر های تقلبی و بی کیفیت

شارژر موبایل یکی از لوازم جانبیست که اگر در انتخاب آن دقت نفرمایید و از یک شارژر بی کیفیت استفاده کنید ، نه تنها خود شارژر به سرعت خراب می شود بلکه به آی سی های سوکت شارژر آسیب می زند و باتری موبایل را هم خراب می کند ، پس در انتخاب شارژر حتما باید دقت بسیار زیادی بکنید. در صفحه شارژر می توانید با انواع شارژر و آداپتور بیشتر آشنا شوید و خریدی بهتر و مناسب تر داشته باشید.

یکی از دلایل خراب شدن سوکت شارژر ، استفاده از کابل شارژر بی کیفیت است

وصل کردن کابل شارژر به نادرستی

برای وصل کردن کابل شارژر به سوکت حتما دقت بفرمایید که بیش از حد کابل شارژر را نکشید و یا به طرفین کشیده نشود که آی سی های درون سوکت شارژرر سریعا خراب خواهند شد.

علائم و نشانه های خرابی سوکت شارژ گوشی

1-قطع و وصل شدن موقع شارژ کردن

یکی از نشانه های بسیار پرتکرار ، قطع و وصل شدن شارژردهی موقع شارژر کردن است که همین امر باعث شارژ نشدن و یا بسیار دیر شارژ شدن گوشی شود.

2-شارژر شدن باتری فقط در جهات خاص
در صورتی که برای شارژر کردن گوشی خود نیاز دارید کابل شارژ را به جایی تکیه دهید یا در زاویه ای خاص آن را قرار دهید ، سوکت شارژر شما خراب شده است و همین امر باعث لقی و خراب شدن بیشتر سوکت شارژ می شود ، پس این نشانه و اخطار را جدی بگیرید.

3-شارژ نشدن گوشی
در صورتی گوشی شما با هیچ شارژری شارژ نشود شک نکنید که سوکت گوشی شما دچار خرابی شده است ؛ ولی در مواردی پیش می‌آید که گوشی با بعضی از شارژ های شارژ می شود ولی با بعضی دیگر نه و یا فقط با شارژر های جدید و نو شارژ می شود ، در این مورد هم به احتمال خیلی زیاد سوکت شارژ خراب شده است با این حال بهتر است قبل از تعویض سوکت شارژر این مورد را به تعمیرکار نشان دهید و دلیل را از او جویا شوید

تعمیر سوکت شارژر خراب شده

در صورتی که موارد گفته شده برای شما اتفاق افتاد حتما با مراجعه به تعمیرکار علت را جویا شوید و اگر مشکل از سوکت شارژر بود ، نسبت به تعویض آن اقدام بفرمایید ، چرا که پشت گوش انداختن این مشکل ، عواقب بدی به همراه خواهد داشت.
در این مقاله از موبایل مرکزی با دلایل و نشانه های خراب شدن سوکت شارژر آشنا شدیم و آموختیم که در چه مواردی این اتفاق رخ می دهد. امیدواریم توانسته باشیم به آموخته های شما افزوده باشیم.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود