برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

هدفون یا هندزرفری ؟ چه تفاوتی دارند؟

ارسال شده در2 سال قبل 438
دوستش دارم!1

اینکه استفاده از هندزفری ، هدفون یا هدست بسیار زیاد شده است برهیچ کس پنهان نیست ولی چه تفاوت هایی با هم دارند ؟ کدام برای کاربری شما بهتر است؟ همه این سؤالات را در این مقاله خواهید خواند پس با ما همراه باشید.

هدست ، هدفون ، هندزفری و ایرفون ، چه فرقی با هم دارند؟

تفاوت عمده ی هدست، هدفون، هندزفری و ایرفون در چیست؟ آشنایی با گوشی های مختلف ، برای جواب دادن به این سوال الزامی است چرا که متناسب با اسم آن ها کارایی آن نیز متفاوت است.
نحوه ی استفاده آن ها در توانایی مکالمه و یا عدم امکان مکالمه تفاوت بزرگ هدست، هدفون، هندزفری و ایرفون است که می توانیم به آن ها اشاره کنیم. لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی با گسترش و پیشرفت تکنولوژی تغییرات و تنوع وسیعی را ایجادکرده است. این گوناگونی در اکثر موارد با سردرگمی مصرف کننده نیز همراه است.
با پخش هدفون ها و تنوعی که به در سطح بازار پیدا کرده اند داشتن اطلاعات و لیست اولیه از محصول انتخابیتان مهمترین بخش برای خرید مناسب برای شما است.
قدم ابتدایی برای خریدن لوازم مختلف داشتن اطلاعات اولیه از محصول مورد نظرمان است. خریدن لوازم صوتی با نام های هدست، هدفون، هندزفری و… همواره سوالاتی را در ذهن ما به عنوان خریدار به وجود می آورد.در این مقاله تفاوت های بین این محصولات را به شما می گوییم.

هدفون چیست؟

هدفون ها دارای دو گوشی به اندازه ی گوش های شما هستند تا از ورود پیدا کردن صدای محیط اطراف به گوش شما جلوگیری به عمل بیاورند و اکثراً برای استفاده هایی مثل گوش دادن به موسیقی و یا گیمینگ بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. هدفون های SODO، DACOM، یوشیتا و نیا و سایر برند ها می توانند از راه انواع دستگاه های پخش کننده زیر:
کامپیوترهای شخصی (PC)
پخش سی‌دی (CD Player)
دی‌ وی‌ دی پلییر (DVD Player)
لپ ‌تاپ (LapTop) با سیستم ارتباط برقرار کنند.
پخش هدفون ها با تنوع برندی به صورت عمده در شهر اصفهان و سایر استان ها توسط فروشگاه موبایل مرکزی صورت می گیرد که می توانید تنوع هدفون ها را در سایت فروشگاهی ما دنبال کنید.
وصل شدن هدفون می تواند به واسطه ی کابل ۳٫۵ میلی متری و یا پورت USB و یا به صورت بلوتوث انجام گردد. اگر تصمیم بر این دارید که هدست گیمینگ با کیفیتی برای خود داشته باشید پیشنهاد ما به شما این است که از بخش پشتیانی سایت موبایل مرکزی جهت راهنمایی بیشتر کمک بگیرید و اگر به عنوان همکار قصد دارید خرید عمده هدفون داشته باشید می توانید به واحد پخش لوازم جانبی موبایل و پخش هدفون در موبایل مرکزی تماس گرفته تا تنوع هدفون ها و قیمت های آن ها ، در اختیار شما قرار بگیرند.برای مشاهده هدفون های بیشتر به صفحه هدفون می توانید مراجعه فرمایید.

هدست چیست؟

هدست چیست؟

هدست ها را می توانید همان هدفون نام گذاری کرد اما با این فرق که با هدست هم می توان موزیک گوش داد و هم می توان مکالمه انجام داد. کاربرد عمده هدست بیشتر در مرکز تماسCall Center آن ها می‌باشد. بیشتر در مخابراتی که کابران همزمان نیاز به کار با دست و مکالمه همزمان را دارند بیشترین استفاده را دارد. بعد از بررسی کردن هدفون و هدست به سراغ تفاوت های هندزفری و ایرفون می رویم.

ایرفون چیست؟

ایرفون ها کاربردی مشابه به هدفون ها دارند با این فرق که ایرفون ها بیشتر برای موبایل، دستگاه پخش موسیقی MP3 و موارد مشابه آن استفاده می شود.متصل شدن این محصولات از راه سیم و بلوتوث انجام میگیرد و به علت وزن کمی که دارد کابرد و کارایی بسیار زیادی پیدا کرده است. ایرفون ها نیز مثل هدفون قابلیت و توانایی مکالمه ندارد.برای مشاهده ایرفون ها و هندزفری های بیسیم بیشتر می توانید به صفحه هندزفری بلوتوث و بی سیم مراجعه فرمایید.

ایرفون چیست؟

هندزفری چیست؟

هندزفری را نیز اگر بخواهیم شبیه سازی کنیم و شباهت به یکی از وسایل بالا بدهیم می توانیم کارایی آن را به هدست شبیه بدانیم . هندزفری نوعی ایرفون است که قابلیت مکالمه را دارد. وزن سبک و کم آن شبیه ایرفون است به نوعی که به راحتی در جیب شما جا می شود و به آسانی قابلیت حمل دارد. گوش دادن به موسیقی و امکان مکالمه از ویژگی های این محصول پر کاربرد است.
حال که تفاوت هدفون، هدست، ایرفون و هندزفری ها را فهمیدید می توانید با اطمینان و دانستن فرقی که دارند خرید خود را انجام دهید.برای مشاهده انواع هندزفری می توانید به صفحه هدفون و هندزفری مراجعه فرمایید.

خرید و پخش هندزفری و هدفون

فروشگاه موبایل مرکزی کار پخش هدفون ، هندزفری ، ایرفون و انواع هدست را بر عهده دارد به طوری که همکاران می توانند خرید خود را به صورت عمده از طریق شماره تماس های ما و یا سایت به صورت آنلاین انجام دهند و همچنین مشتریانی که قصد خرید تکی دارند نیز می توانند به صورت آنلاین و یا حضوری به فروشگاه ما مراجعه کنند.

پخش هدفون ها و هدست ها و سایر لوازم جانبی موبایل را در سراسر کشور توسط فروشگاه آنلاین ما انجام می دهد و این فروشگاه جزو وارد کننده های مطرح لوازم جانبی موبایل در کشور است.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود