برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

بررسی شیائومی 12 پرو

ارسال شده در10 ماه قبل 242
دوستش دارم!0

شیائومی با پرچمدار جدید خود، شیائومی 12 پرو، وارد رقابت با اپل، گوگل و سامسونگ شده است. اما آیا خواهد توانست تا رقابت خود را با این سه کمپانی بزرگ حفظ کند؟ Xiaomi 12 Pro در عملکرد سریع و سرعت شارژ، توان زیادی دارد، اما در بخش های حیاتی دیگر مانند باتری و دوربین ضعیف ظاهر می شود.

 شیائومی 12 پرو یک خرید خوب برای کسانی که به سرعت نیاز دارند می باشد؛ اما می توانید گوشی های با خصوصیات مشابه یا برتر را با همان قیمت و یا کمتر تهیه کنید. گوشی های پرچمدار 2022 شیائومی اکنون در سطح جهانی در دسترس هستند و شامل شیائومی 12 پرو هم می شوند. مدل Pro با بزرگ ترین نمایشگر، بهترین مشخصات و بهترین چینش دوربین در بالای این سری قرار می گیرد. در کنار قابلیت هایی که بر اساس معیار های جدید اضافه شده، شیائومی 12 پرو در مقایسه با سری Mi 11 شیائومی 2021 از تازه سازی در طراحی متوسطی برخوردار است. همچنین شیائومی چند ویژگی اصلی را که برای پرچمداران 2022 انتظار می رفت را از قلم انداخته است. آیا طراحی داخلی به روز شده و طراحی جدید می تواند تصویر خوبی را از شیائومی ارائه دهد؟ به خصوص با توجه به شرایط و رقابت شدید در فضای پرچمدار های 1000 پوندی؟ این موارد را در مقاله امروز بطور مفصل بررسی خواهیم نمود.

 

نکاتی که درباره شیائومی 12 پرو باید بدانید

شیائومی 12 پرو بخشی از خانواده ای از گوشی های تلفن همراه است که شامل شیائومی 12 (با اندازه کوچکتر) و شیائومی 12x نیز می شود. شیائومی مانند سری Mi 11 سال گذشته مدل "اولترا" را برای سری 12 معرفی نکرده است؛ البته مدل شیائومی 12 اس اولترا نیز موجود است. متأسفانه، کل سری Xiaomi 12S فقط در چین تولید می شود. بنابراین فعلاً Xiaomi 12 Pro به عنوان مدل برتر این سری عرضه می شود. بدین ترتیب، شیائومی 12 پرو با سری گلکسی اس 22 سامسونگ، Oppo Find X5 Pro، وان پلاس 10 پرو، آیفون 13 پرو و پیکسل 6 پرو گوگل وارد رقابت می شود. شیائومی برای همگام شدن با رقبای حرفه ای باید ویژگی و قابلیت هایی را به اثبات برساند.

شیائومی تنها دو نسخه از این گوشی را ارائه می کند. هر دو دارای 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی هستند و می توان گزینه های 8 یا 12 گیگابایتی را برای رم انتخاب کرد. این گوشی در سه رنگ گرافیتی، آبی و بنفش موجود است.

فروش سری 12 شیائومی در اوایل سال جاری در چین آغاز شد، اما این گوشی اکنون راه خود را به تعدادی از بازار های بین‌المللی در آفریقا، اروپا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و جنوب شرق آسیا باز کرده است.

 

آیا طراحی شیائومی 12 پرو رضایت بخش است؟

شیائومی با 12 پرو همچنان از طراحی محافظه کارانه خود دور نشده است. اگر به طیف فعلی دستگاه های شیائومی نگاه کنید، به راحتی شباهت بین آنها را خواهید یافت و این قضیه در مورد برند فرعی Redmi نیز صدق می کند. به عبارت دیگر، شیائومی 12 پرو با توجه به شرکت نامداری که می خواهد حفظ کند، شاید آنقدر که باید برجسته و تاثیر گذار نباشد. گوشی های دیگر در این محدوده قیمت ظاهر کمی بهتری دارند.

شیائومی 12 پرو به نوعی یک ساندویچ فلزی و شیشه ای کلاسیک است. قاب میانی آلومینیومی در امتداد ریل های جانبی نازک می شود، اما در جایی که لبه های بالا و پایین گوشی را تشکیل می دهد، بر پهنای آن افزوده می شود. قسمت جلویی (محافظ صفحه) که گوریلا گلس ویکتوس است، دارای یک انحنادر طرفین است که در آنجا خم می شود تا به قاب فلزی برسد. پنل پشتی گوریلا گلس 5 نیز دارای انحنای مشابهی است. با وجود قاب فلزی گرد و گوشه های نرم، شما یک قطعه سخت افزاری خواهید داشت که در دست گرفتن و استفاده از آن در طول روز راحت است. البته کمی نا امید کننده است که از گلس Victus در بدنه گوشیبرای عقب نماندن از سایر رقبا استفاده نمی شود؛ اگرچه استفاده از یک گارد روی آن مسلماً محافظت بیشتری را ارائه می دهد.

جنس و کیفیت گوشی عالی است، اما کاملاً بی نقص نیست. شیشه جلو و فریم فلزی با کیفیت بالایی تولید شده اند و محکم در کنار هم قرار می گیرند. پنل پشتی دارای یک پوشش مات بر روی آن است تا هم طرحی به آن داده باشد و هم مانع از این می شود که اثر انگشت پنل پشتی را سیاه کند. این قابلیت البته یک احساس ناخوشایند را به شما می دهد، انگار که پنل پشتی پلاستیکی است. این ویژگی تاثیر گذاری گوشی را تا حد زیادی کاهش می دهد. به هر حال شما 1000 یورو هزینه کرده اید که یک قطعه شیشه ای و فلزی را در دست بگیرید، نه یک قطعه پلاستیکی را!

رنگ گرافیتی در گوشی های شیائومی در واقع هدیه ای از طرف این برند می باشد. قاب گرافیتی، رنگ تاثیرگذاری دارد و تیرگی پنل پشتی مات به طرز دلپذیری ظریف است. رنگ های بنفش و آبی نیز، اگر ملاک بر ظاهر باشد، فقط کمی برتر هستند.

شیائومی 12 پرو از اهمیت موارد ضروری آگاه است و آنها را به یاد نبرده است. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا هر دو به طرز آزاردهنده ای کوچک هستند، البته عملکرد هر دو عالی است. درگاه USB-C در مرکز لبه پایینی قرار دارد و خشاب سیم کارت گوشی در سمت چپ درگاه قرار دارد. این خشاب دارای دو اسلات برای قابلیت های دو سیم کارته (و نه کارت حافظه) می باشد. گریل اسپیکر نیز در بالا و پایین قرار داده شده است.

شیائومی طراحی ماژول دوربین را با وجود اندازه بزرگ آن کمی پیچیده تر کرده است. شکل ماژول Mi 11 به لطف ظاهر لایه ای آن کمی جذاب بود. ماژول دوربین شیائومی 12 پرو با شکل مستطیلی بخش بخش شده مفید و مطلوب تر به نظر می رسد. دوربین اصلی دارای یک لنز برجسته با لبه بازتابنده است که آن را واقعاً متمایز می سازد. دوربین های ثانویه به لطف پروفیل های کوچکتر که در سطح خود ماژول گنجانده شده اند کمتر قابل مشاهده هستند.

شیائومی نتوانست یکی از ویژگی های حیاتی که امروزه زیاد به آن توجه می شود را لحاظ کند. این گوشی دارای رتبه IP نیست، به این معنی که مانند بسیاری از رقبای آن به طور رسمی در برابر گرد و غبار و آب ایمن نیست. با اینکه به گفته شیائومی، این سری نسبت به ورود محدود گرد و غبار و رطوبت مقاوم است، این ویژگی هنوز هم یک نقطه ضعف در برابر اکثر پرچمداران 1000 یورویی که دارای گواهینامه IP68 هستند، به حساب می آید. چنین گوشی هایی اولاً به طور کامل در برابر گرد و غبار مقاومند و ثانیاً می توانند در برابر فرو رفتن در عمق یک و نیم متری آب به مدت سی دقیقه دوام بیاورند. این یک اشتباه بزرگ برای یک پرچمدار 2022، به خصوص با افزایش قیمت درخواستی شیائومی نسبت به مدل های قبلی خود، محسوب می شود.

شیائومی 12 پرو یک گوشی با ظاهر متوسط ​​است که از نظر بصری جلوه چندانی نمی کند. شاید برخی از خریداران این ظاهر خسته کننده را ترجیح دهند، اما تاثیرگذاری بیشتری از چنین قطعه سخت افزاری گران قیمت مورد انتظار است. علاوه بر این، احساس پلاستیکی بودن پنل پشتی و نبود رده بندی IP، چیزی را که می شد آن را تجربه برتر و واقعی نامید را از بین می برد.

 

صفحه نمایش شیائومی 12 پرو چگونه است؟

شیائومی 12 پرو هم دارای فناوری صفحه نمایش مناسب و هم مجموعه ای از ویژگی های مناسب برای ارائه دادن نمایشگر رقابتی در بازار پرچمدار ها می باشد.

صفحه نمایش LTPO AMOLED کمی کوچکتر از صفحه نمایش سریهای غیر از Ultra Mi 11 است، اما جدا از این مورد، بیشتر مشخصات و عملکرد آن مشابه است. قطر آن 6.73 اینچ بوده، رزولوشن آن 3200 در 1440 پیکسل و با نسبت ابعاد تصویر 20:9 می باشد. نسبت ابعاد صفحه نمایش بلند همراه با لبه های کناری خمیده به آن ظاهری تقریباً بدون حاشیه می دهد. رزولوشن و تراکم پیکسلی (552ppi) هر دو در این قیمت از بالاترین ها بوده و عناصر فوق العاده واضحی را روی صفحه نمایش ارائه می دهند.

شیائومی ممکن است اندازه صفحه نمایش را کاهش داده باشد، اما نسبت روشنایی و کنتراست نمایشگر را سال به سال ارتقا داده است. به عنوان مثال، به گفته شیائومی روشنایی از 900 نیت به 1000 نیت افزایش یافته است و حداکثر روشنایی نیز به 1500 نیت می رسد. علاوه بر این، نسبت کنتراست از پنج میلیون به یک در Mi 11 به هشت میلیون به یک در Xiaomi 12 Pro افزایش یافته است. شیائومی 12 پرو همچنین از HDR 10 Plus، Dolby Vision و TrueColor پشتیبانی می کند. این عوامل صفحه نمایش درخشانی را ایجاد می کنند که واقعاً می تواند خیره کننده باشد.

مانند بسیاری از صفحه نمایش های موجود در فضای گوشی های پرچمدار، شیائومی 12 پرو از ریفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کند که به طور پیش فرض تنظیم شده است. این نرخ یک نرخ متغیر است و بسته به کاری که با گوشی انجام می دهید بین 10 هرتز، 60 هرتز و 120 هرتز به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی یا بهبود عملکرد تنظیم می‌گردد. عملکرد اسکرول بر روی صفحه نمایش روان به نظر می رسد. صفحه نمایش همچنین از نرخ نمونه برداری لمسی تا 480 هرتز پشتیبانی می کند، که به این معنی است که نمایشگر به ورودی لمسی سریعتر پاسخ می دهد. این ویژگی برای گیمرها بسیار مهم و کارآمد خواهد بود. به همین دلیل، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتزی تنها زمانی فعال است که تنظیمات Game Turbo گوشی فعال شده باشد.

این تلفن دارای قابلیت آپدیت سوپر رزولوشن است که در Mi 11 هم موجود بود. این ابزار محتوای SD را به HD و محتوای HD را به WQHD+ بهبود می دهد. دلیل اضافه کردن این قابلیت این است که تماشای ویدیوهای قدیمی تر که با وضوح پایین تر ضبط شده اند لذت بخش تر شود. با یک جستجو ساده در محتوای قدیمی YouTube به این نتیجه می رسید که استفاده از این قابلیت برای مشاهده محتوای کم کیفیت ارزشش را دارد. نرم افزار مدیریت نمایشگر شیائومی نیز کنترل کامل تنظیمات صفحه نمایش را ممکن می سازد. بنابراین می توانید وضوح، روشنایی، حالت روشن و تاریک، نرخ تازه سازی، پروفایل رنگ و موارد دیگر را تنظیم نمایید.

با این حال، چند مشکل کوچک در صفحه نمایش وجود دارد. نخست اینکه که رنگ صفحه کمی متمایل به قرمز است. این ایراد تنها زمانی به چشم می آید که گوشی در کنار دستگاه دیگری نگه داشته شود و محتوای سفید را در هر دو صفحه مشاهده کنید. ممکن است شما متوجه نشوید، اما به هر حال این ایراد در صفحه نمایش گوشی وجود دارد. دوم اینکه زوایای دید در شیائومی 12 پرو بهترین نیستند. وقتی گوشی را کج می کنید یک تغییر رنگ آبی آشکار دیده می شود. این عوامل باعث نمی شوند که شما از خرید صرف نظر کنید، اما از کیفیت صفحه نمایش می کاهند.

همچنین شیائومی 12 پرو با یک محافظ صفحه نمایش با کیفیت پایین عرضه می شود. بعد از چند روز تست گوشی در بررسی های صورت گرفته، محافظ کم کم شروع به جدا شدن کرد. البته شما اگر بیشتر مراقب باشید ممکن است مدت بیشتری بتوانید از این محافظ بهره مند شوید.

شیائومی ترکیب خوبی از قابلیت ها را برای صفحه نمایش 12 پرو به ارمغان آورده است. با وجود ایرادات کوچک، صفحه نمایش آن همچنان با همتایان خود در یک رده قرار دارد.

 

بررسی باتری در شیائومی 12 پرو

بسیاری از رقبای شیائومی 12 پرو باتری های 5000 میلی آمپر ساعتی دارند که باعث می شود باتری 4600 میلی آمپر ساعتی گوشی در مقایسه با آنها کمی کم باشد. در عوض این شرکت برای جبران این تفاوت به یک ویژگی مثبت بسنده کرده است و آن سرعت شارژ بسیار بالا است.

باتری شیائومی 12 پرو در استفاده روزانه خوب عمل می کند، اما خوب بهتر هم می تواند باشد. در آزمایشی از سایت Android Authority استفاده از تلفن در طول روز برای نرم افزار هایی چون ایمیل، شبکه های اجتماعی و وبگردی باعث شد که باتری تا فرا رسیدن شب، تازه به 20 درصد برسد. این موضوع در طول یک هفته برای تلفن ثابت بود و طبیعتاً بعد از مدتی عمر باتری شروع به کاهش یافتن کرد.

خوشبختانه راه های بی شماری برای مدیریت و کنترل باتری وجود دارد. شیائومی 12 پرو با نرخ رفرش 120 هرتز در نمایشگر عرضه می شود، اما می توانید با تنظیم آن روی 60 هرتز ثابت، روان بودن تصاویر و ویدئو را فدای عمر باتری بیشتر نمایید. همچنین می توان رزولوشن صفحه نمایش را کاهش داده و عملکرد پردازنده را پایین بیاورید و تسک های در حال اجرا در پس زمینه را متوقف کنید.

این ابزار و قابلیت ها برای کمک به افزایش عمر باتری مناسب هستند، اما شیائومی از کاربر انتظار آن را دارد که از قدرت شارژ سریع گوشی بهره ببرد. شیائومی 12 پرو از شارژ سیمی 120 واتی و از طریق فناوری اختصاصی HyperCharge شیائومی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این گوشی با شارژر سیمی 120 واتی در جعبه عرضه می شود. در حالت شارژ استاندارد (که حالت پیش فرض است)، حدود 30 دقیقه زمان برد تا شیائومی 12 پرو از 10 درصد به شارژ کامل برسد. با فعال کردن حالت Boost (که باید در تنظیمات باتری آن را فعال کنید)، این گوشی برای رسیدن از شارژ 10 درصد تا 100 درصد، فقط نیازمند 20 دقیقه است. در هر صورت، شارژ شدن گوشی با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و در کمال تعجب در بررسی های به عمل آمده شیائومی 12 پرو هنگام شارژ گرم نشد.

شیائومی شارژ بی سیم را نیز فراموش نکرده است. این گوشی از شارژ بی سیم سریع با توان حداکثر 50 وات (از طریق فناوری شارژ شیائومی) پشتیبانی می کند. شیائومی ادعا می کند که این گوشی می تواند در عرض 42 دقیقه از طریق شارژ بی سیم 50 واتی به طور کامل شارژ شود. البته این نوع شارژر بی سیم در خارج از چین در دسترس نیست! خوشبختانه شیائومی 12 پرو از شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی می کند. فناوری شارژر بی سیم Qi نیاز به پد شارژ بی‌سیم 18 واتی داشته و در مدت 80 دقیقه می تواند شیائومی 12 پرو را بطور کامل شارژ نماید. شارژ بی سیم معکوس 10 واتی برای تامین انرژی لوازم جانبی ، مانند هدفون های بی سیم نیز در دسترس است و 10 وات دو برابر سرعتی است که اکثر گوشی ها ارائه می دهند.

عمر باتری در شیائومی 12 پرو وضعیت خوبی ندارد و شارژ گوشی پس از یک روز استفاده معمولی و پیوسته به کمتر از 25% کاهش می یابد. پرچمداران رقیب از جمله سامسونگ، گوگل و اپل به طور متوسط ​​عملکرد بهتری دارند، البته سرعت شارژ مجدد آنها بسیار کندتر است. شیائومی با گنجاندن شارژر سریع اختصاصی خود در جعبه این معایب را جبران نموده است.

 

بررسی عملکرد در شیائومی 12 پرو

همانند سایر گوش های هوشمند پرچمدار اولیه سال 2022، شیائومی 12 پرو با سیستم کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 بر روی یک چیپ عرضه می گردد. با این حال اگر کانفیگ رم و حافظه داخلی بیشتری برای گوشی وجود داشت، بهتر می بود. شیائومی 12 پرو فقط در نسخه های 8/256 و 12/256 گیگابایتی موجود است و اسلات microSD را نیز دارا نیست. به استثنای گلکسی اس 22 پلاس، رقبای شیائومی قابلیت های بیشتری را ارائه می کنند که ممکن است برای خریدارانی که می خواهند گوشی خود را از ویدئو های 4K، برنامه، گیم و غیره پر کنند، نسبت به شیائومی 12 پرو برای خرید مناسب تر باشند.

گوشی در طول یک هفته آزمایش  فعالیت خوبی از خود نشان داد. همه چیز در مورد عملکرد عادی و روزمره آن سریع و روان بود. دستگاه در انواع برنامه، مولتی تسکینگ و سایر ویژگی‌ها با هیچ مشکلی مواجه نشد.

نتایج بنچمارک از معدود گوشی های دارای 8 نسل 1 دیگری که آزمایش شد، از جمله Samsung Galaxy S22 Ultra و Oppo Find X5 Pro (که مورد دوم در حالت Performance Mode مورد آزمایش قرار گرفت) فراتر رفت. این یک دستاورد قابل توجه است. البته یکی از ادعا های شیائومی که باید به آن شک کرد، سیستم خنک کننده در شیائومی 12 پرو است.

شیائومی ادعا می کند که این دستگاه دارای «سه ورقه گرافیتی بزرگ با اتلاف حرارت بالا» برای دفع بهتر حرارت می باشد اما بررسی های مختلفی که بر روی آن انجام گرفته نشان می دهد شیائومی به راحتی داغ می شود، حتی داغ تر از هر گوشی نسل 8 دیگری نتایج آن منتشر شده بود. به نظر می رسد این گرما به دلیل داشتن چنین عملکرد  فوق العاده از پردازنده می باشد.

بررسی دوربین در شیائومی 12 پرو

شیائومی کاملاً سیستم دوربین 12 پرو را تغییر داده و بر خلاف Mi 11، در آن لنز telemacro بدون فایده وجود ندارد. در واقع این بار یک پرچمدار غیر اولترا شیائومی را داریم که سخت افزار آن به کلی ارتقا یافته و همچنین به هر دوربین آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی اختصاص داده شده است.

دوربین اصلی دارای سنسور سونی IMX707 با لنز بزرگ هفت تکه ای f/1.9 است. شیائومی سنسور 50 مگاپیکسلی را به میزان چهار برابر، به اصطلاح Bin Down کرده و تصاویر 12.5 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل موثر 2.44 میکرومتری ایجاد می کند. بنابراین قابلیت Pixel Binning حالت های عکاسی مانند Ultra Night و Portrait Night را نیز فعال می کند. دوربین UltraWide دارای میدان دید 115 درجه و دیافراگم f/2.2 و دوربین تله فوتو دارای لنز معادل 48 میلی متر و دیافراگم f/1.9 است. این دو دوربین اضافی به سنسورهای کوچکتر سامسونگ متکی هستند، اگرچه هنوز عکس های 12.5 مگاپیکسلی تولید می کنند. در صورت تمایل می توانید با هر سه دوربین تصاویر کامل 50 مگاپیکسلی بگیرید.

شیائومی 12 پرو در عکاسی معمولی در روز عالی عمل می کند. عکس هایی که در نور روز از بیرون با این گوشه گرفته شده است، کیفیت بالایی داشتند. فوکوس عکسها واضح، نوردهی ثابت بوده و وایت بالانس نیز دقت بالایی داشت.

دوربین تله فوتوی گوشی، که از نظر فنی زوم اپتیکال 2 برابری را بر روی دوربین اصلی اعمال می کند، تنها زمانی به کار می آید که در روز روشن یا در مکان های دیگر با نور بالا عکس بگیرید. دوربین تله فوتو در هنگام استفاده از حالت های پرتره و Supermoon نیز فعال می شود و می توان آن را به صورت دستی در حالت Pro Mode انتخاب کرد. اگرچه نورپردازی شیائومی 12 پرو، در حدی نیست که بشود روی آن حساب کرد، در عوض برای زوم به دوربین اصلی متکی است تا بتواند نور بیشتری را جذب کند.نقطه ضعف اصلی این است که رقبای شیائومی گوشی هایی با لنز های زوم اپتیکال 3 برابر یا بیشتر عرضه می کنند. حداکثر زوم اپتیکال 2 برابر برای عکاسی در فواصل طولانی چندان مفید نیست.

این گوشی قادر است تا 20 برابر به صورت دیجیتال زوم کند. عکس های بزرگنمایی شده در محدوده 2 برابر تا 5 برابر نسبتا خوب به نظر می رسند، اگرچه مقداری نویز در آنها دیده می شود.

استفاده از هر یک از دوربین ها در نور کم یا در شب محدودیت های پردازش تصویر شیائومی را آشکار می کند. مثلاً عکس هایی که در داخل خانه گرفته شدند، محدوده دینامیکی پایینی را نشان می دادند و نویز داشتند. عکس هایی که بعد از تاریکی هوا گرفته می شد، نسبتا تار بوده و به کیفیتی که گوشی های رقیب داشتند، نزدیک نبودند. چه از حالت عکاسی در شب استفاده کنید و چه نکنید، ایراد قابل مشاهده است.

شیائومی 12 پرو از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره مند شده است که در سوراخ پانچ در بالای نمایشگر قرار گرفته است. این دوربین نیز قابلیت Bin Down تا ضریب 4 برابر را دارد؛ بنابراین تصاویر 8 مگاپیکسلی را با اندازه پیکسل موثر 1.4 میکرومتر دریافت خواهید. مانند دوربین اصلی، دوربین سلفی زمانی که نور زیادی وجود دارد، به خوبی عکس برداری می کند و در نور کم نیز کیفیت عکس کاهش می یابد.

با دوربین اصلی می‌توانید ویدیو با کیفیت 8K و با سرعت 24 فریم بر ثانیه ضبط کنید. دوربین سلفی نیز با وضوح 1080p قادر است تا فیلمبرداری انجام دهد، که یک نقطه ضعف در برابر رقبا به شمار می رود. قابلیت HDR برای وضوح های بالا، حداکثر تا 4K نیز موجود است. تعدادی ویدئو مود مانند Time Freeze، Slow Shutter و Magic Zoom وجود دارد که به کمک هوش مصنوعی، جلوه های سینمایی مختلفی را تولید می کنند.

 

ویدیو های گرفته شده با شیائومی 12 پرو کیفیت واقعاً خوبی را داشته اند. وضوح، رنگ و نوردهی در ویدئو ها عالی بود و حتی بدون فعال بودن ویژگی تثبیت کننده (Stabilization)، فیلم های گرفته شده توسط شیائومی 12 پرو، بدون لرزش و حرکات نامناسب بود. روشن کردن تثبیت کننده، میدان دید را کمی کاهش می دهد، در عوض می توانید بدون گیمبال ویدیوی ثابتی بگیرید. همچنین ضبط 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه با HDR فعال بهترین نتایج را ارائه می دهد.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود