برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

بررسی سامسونگ گلکسی Z Flip 4

ارسال شده در1 سال قبل 331
دوستش دارم!0

4 چیز که درباره سامسونگ گلکسی Z Flip 4 باید بدانید

نسل چهارم سری Flip تاشو های سامسونگ امکانات جدیدی را به نمایش نمی گذارد. با این حال، این سری به لطف باتری بزرگ تر و شارژ سریعتر، توجهات را تا حدی به خود جلب کرده است. دوربین اصلی و تجربه کاربری و نرم افزاری آن بهبود یافته و شکی نیست که Galaxy Z Flip 4 سلطه سامسونگ را در بازار مدل های تاشو حداقل برای یک سال دیگر حفظ خواهد نمود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در آگوست 2022 به عنوان جانشین گلکسی زد فلیپ 3 عرضه شد. این گوشی تقریباً در همان راهی که سری قبلی رفته بود، قدم گذاشته است؛ طوری که تشخیص زد فلیپ 3 و 4 از همدیگر کمی سخت است. علاوه بر این موضوع، سامسونگ چند تغییر داخلی هوشمندانه نیز در زد فلیپ 4 منظور کرده است که جدید ترین گوشی تاشو خود را فراتر از مدل قبلی می برد.


طراحی و ظاهر گلکسی زد فولد 4

اگر ظاهر و طراحی زد فلیپ 4 را بررسی کنید، خواهید دید که Cover Screen 1.9 اینچی Super AMOLED سامسونگ، که همان صفحه کوچک کنار دوربین می باشد، از گوریلا گلس Victus Plus ساخته شده است. بنابراین نسبت به مدل قبلی کمی با دوام تر بوده و البته در تراکم پیکسلی آن تغییری ایجاد نشده است. صفحه نمایش تاشو داخلی نیز مشابه با نسل قبلی خود بوده و اندازه آن 6.7 اینچ و وضوح آن Full HD+ می باشد. این سری همچنین ریفرش ریت متغیر 120 هرتز را داشته و حداکثر روشنایی آن تا 1200 نیت می رسد. سامسونگ از Armor Aluminum برای قاب و شیشه فوق نازک بهبود یافته سامسونگ (UTG) که صفحه نمایش را می پوشاند، در ساخت زد فلیپ 4 بهره برده است.


سخت افزار گلکسی زد فولد 4 

زمانی که به زیر پوشش بیرونی سخت زد فلیپ 4 با رتبه IPX8 نگاهی می اندازید، خواهید دید که پیشرفت هایی نسبت به Galaxy Z Flip 3 صورت گرفته است. سامسونگ جدید ترین چیپست کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را در زد فلیپ 4 بکار برده است. این ترکیب، هم استفاده از انرژی و هم باتری را نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 1 معمولی که در سری گلکسی اس 22 دیدیم، افزایش می دهد. هر سه کانفیگ شامل 8 گیگابایت حافظه رم هستند و می توانید تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید. حتی اگر بخواهید فایل های بزرگتر را در زد فلیپ 4 قرار دهید، فضای ذخیره سازی آن به حدی است که نیازی به استفاده از کارت حافظه نباشد؛ به همین دلیل است که اسلات microSD در زد فلیپ 4 لحاظ نشده است.


وضعیت باتری گلکسی زد فولد 4 چگونه است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با زد فلیپ 4 باید به آن توجه کرد، باتری بزرگ آن است. این مورد البته یک نقطه ضعف اساسی برای جدید ترین نسل تاشو های سامسونگ محسوب می شود. ظرفیت باتری از 3300 میلی آمپر ساعت به 3700 میلی آمپر ساعت رسیده است که با گلکسی اس 22 وانیلی برابری می کند. شارژ سیمی آن البته پیشرفت خوبی داشته و از 15 وات به 25 وات رسیده است. همچنین زد فلیپ 4 از شارژ بی سیم 10 واتی و شارژ بی سیم معکوس 4.5 واتی پشتیبانی می کند.
بر خلاف زمان های قبل که در جعبه گوشی لوازم جانبی مورد نیاز قرار داده می شد، در جعبه Galaxy Z Flip 4 کمتر این موارد قرار داده می شوند. در حالی که اولین تاشو ها با شرایط بسته بندی رضایت بخشی عرضه می شدند، نسخه های 2022 چیزی بیش از یک کابل USB-C، ابزار اجکتور سیم کارت و دفترچه راهنما ارائه نمی دهند. به عبارتی دیگر، اگر از قبل شارژر سازگار ندارید، باید خودتان یک شارژر جدید و مناسب برای زد فلیپ 4 خود خریداری نمایید.


گلکسی زد فولد 4 در چه رنگ هایی قابل خرید است؟

Galaxy Z Flip 4 در تاریخ 26 آگوست در سامسونگ، آمازون، Best Buy و دیگر مارکت های بزرگ در ایالات متحده و همچنین بیشتر بازار های بزرگ در سراسر جهان برای فروش عرضه شد. این گوشی در رنگ های بنفش بورا، گرافیتی، طلایی صورتی و آبی عرضه می شود. همچنین نسخه های سفارشی به شما امکان می دهند تا قاب و قسمت پشتی را به طور دلخواه سفارشی نمایید و بیش از 75 ترکیب برای مدل های سفارش موجود خواهد بود. لازم به ذکر است که اینکار حداقل ۱۰۰ دلار بیشتر نسبت به نسخه معمولی قیمت خواهد داشت.

سامسونگ 88 درصد سهم بازار تاشو ها را در اختیار دارد و گلکسی زد فلیپ 3 پیشرو در فروش بود. نسل قبلی تاشو هنوز هم یکی از بهترین تاشو های موجود در بازار است، به علاوه که اکنون می توان آن را با تخفیف زیاد خریداری کرد. برند های دیگری که گوشی های تاشو عرضه می کنند مانند موتورولا، فعلاً نسخه جدیدی از سری Razr را در خارج از چین عرضه نکرده است. گوشی هواوی P50 Pocket نیز دردسر هایی را دارد که از یک تلفن بدون پشتیبانی گوگل انتظار می رود. بنابراین، زد فلیپ 4 بهتر است در مقابل دستگاه هایی در همان محدوده قیمت، یعنی حدود 1000 دلار، مانند گلکسی اس 22 پلاس خود سامسونگ و آیفون 13 پرو قرار گیرد.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود