برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

ایرتگ چیست ؟

ارسال شده در2 سال قبل 470
دوستش دارم!4

ایرتگ اپل چیست

همیشه یکی از مشکلاتی که داشتیم این بود که گوشی یا وسایل خود را یا گم کرده و یا دزد آن ها را دزدیده است. اپل برای رفع این مشکل آمده و یک محصولی را به نام ایرتگ معرفی کرد تا به شما کمک کند که بتوانید آن را گم نکرده و سریع مکان های های آن را بیابید. ایرتگ یک وسیله می باشد که شما به وسایل خود وصل می کنید که مکان جسم مورد نظر خود را در گوشیتان نشان دهد. شما با متصل کردن این وسیله به گوشی ، ساعت یا هدفون و... می توانید مکان آن را به کمک فناوری پهنای باند فوق عریض در برنامه ی Find My  ببینید. ایرتگ شبیه به یک دکمه می باشد.  ایرتگ از استاندارد IP67 پشتیبانی می کند پس می توانید آن را در عمق یک متری و برای ۳۰ دقیقه زیر آب نگه دارید ولی ما هیچ موقع این عمل را به شما پیشنهاد نمی کنیم. فعال سازی ایرتگ نیازمند به فعال بودن تایید هویت دو مرحله ای اپل آی دی شماست.به شما اجازه می دهد مکان دقیق تمامی دستگاه های متصل به حساب اپل آی دی خود را مشاهده کنید. ایرتگ هم از لحظه فعال سازی به حساب شما متصل شده و مانند دیگر دستگاه ها روی نقشه قابل مشاهده است. AIRTAG به کمک بلوتوث مکان خود را به شما نشان می دهد و اگر دکمه پخش صدا را نیز فشار دهید، به کمک صدا می توانید جای ایرتگ را تشخیص دهید. البته قسمت های مهم این دستگاه به دلیل تحریم بودن ایران قابل استفاده نیست و فقط امکانات محدودی از آن را می توانید استفاده نمایید.

چه گوشی هایی با ایرتگ سازگاری دارند؟

شما می توانید از ایرتگ در تمامی گوشی های اپلی که دارای برنامه find my app و حداقل ios 14.5 می باشند استفاده کرد، که گوشی های آیفون6s  و آیفون SE اولین نسل گوشی هایی هستند که این قابلیت را دارند. البته شما برای این که بتوانید به صورت دقیق مکان وسیله ی گمشده را بیابید نیاز به گوشی های آیفون 11 و 12 به بعد خواهید داشت.

اتصال ایرتگ اپل به گوشی

برای متصل کردن ایرتگ به گوشی ها کافی است که شما گوشی خود را به ایرتگ نزدیک کرده تا بتواند ردیاب آن را شناسایی کنید.پس از شناسایی ایرتگ توسط گوشی شما و متصل کردن آن ایرتگ در لیست برنامه find my app قرار خواهد گرفت و می توانید از آن استفاده کنید. شما می توانید برای بهتر فهمیدن نحوه متصل کردن و مشکلات متصل کردن آن به مقاله نحوه راه اندازی و اتصال ایرتگ مراجعه نمایید.

شارژ ایرتگ

ایرتگ دارای باتری CR2032 می باشد که این باتری را معمولا برای تجهیزاتی همچون ساعت و... استفاده می کنند. اپل طی خبری اعلام کرد که لازم نیست باتری های ایرتگ را شارژ نمود و طول عمر باتری های آن یک سال است و پس از آن باید شما آن را تعویض نمایید. برای تعویض آن شما کافی است که صفحه پشتی ایرتگ را به سمت پایین فشار دهید و بچرخانید.

نحوه ی حذف ایرتگ از اپل آیدی

اگر شما ایرتگی را به گوشی خود متصل کرده اید و می خواهید که آن را از لیست گوشی خود حذف کنید لازم است که به برنامه find my app بروید و با انتخاب ایرتگ روی گذینه حذف را انتخاب کنید. همچنین اگر می خواهید ایرتگ آن را به کسی دهید باید اول از گوشی خود آن را حذف کنید تا بتوانید آن را به گوشی دیگر استفاده کنید.

امنیت ایرتگ خوب است ؟

امنیت ایرتگ اپل چه قدر است؟

ایرتگ اپل به هیچ وجه اطلاعات شخصی شما را در اختیار دیگران قرار نمی دهد زیرا بر روی آن از سیستم رمزگذاری پایانه به پایانه (end-to-end) و رمزهای تصادفی استفاده شده است و به همین دلیل کسی نمی تواند تشخیص دهد که این دستگاه متعلق به چه کسی است. همچنین وقتی شما دستگاه خود را ردیابی می کنید دستگاه به صورت ناشناس باقی می ماند و اطلاعات شما را فقط زمانی ارسال می کند که شما آن را درخواست کرده باشید و ایرتگ آن اطلاعات را فقط در 24 ساعت در درون خود نگه می دارد. پس دیگر نیاز نیست که شما نگران درز کردن اطلاعات شخصی خود باشید.

در این مقاله سعی کردیم تمام آنچه در مورد ایرتگ نیاز دارید را بیان کنیم و شمارا با ایرتگ آیفون آشنا کنیم. ممنون بابت وقتی که در اختیار ما گذاشتین.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود