برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

نحوه فعال سازی ایرتگ آیفون

ارسال شده در2 سال قبل 840
دوستش دارم!4

نحوه راه اندازی و اتصال ایرتگ

ایرتگ یکی از محصولات جدید شرکت اپل می باشد که آن به شما کمک می کند که اشیاء خود را گم نکنید. شما می توانید این ایرتگ اپل را به وسایل خود بچسبانید و با متصل کردن آن به گوشی آیفون خود از جای آن ها با خبر شوید. ایرتگ می تواند برای افرادی که وسایل خود را زیاد گم می کنند و یا مکان آن ها را فراموش می کنند بسیار مناسب است. ایرتگ دارای دو بخش می باشد، یکی از این بخش ها خود وسایل ایرتگ و بخش دیگر قسمتی می باشد که توسط اپلیکیشنی که روی گوشی آیفون شما وجود دارد و شما به کمک آن اپلکیشن به آن وصل می شوید. ایرتگ اپل به کمک بلوتوث عمل مکان یابی را انجام می دهد که شما می توانید آن را به راحتی و دقیق روی نقشه ببینید. اپلیکیشنی که شما برای استفاده از ایرتگ اپل نیاز داریدapp  find myمی باشد که  به صورت پیشفرض بر روی گوشی های اپل نصب می باشد و اگر گوشی اپل شما قدیمی باشد و این فناوری اپلیکیشن را نداشته باشد نمی توانید از آن استفاده کنید.

نحوه کارکرد ایرتگ اپل

ایرتگ اپل از لحاظ کارکرد شبیه به ردیاب تایل (tile) می باشد ولی مهم ترین فرقی که دارند در این است که در ساخت آن از تکنولوژی اولتراواید بند استفاده شده است تا آن را تبدیل به بهترین ردیاب ها در جهان بکند. تکنولوژی اولتراوایدبند در آیفون های 11 و 12 به بعد نیز استفاده شده است که ما آن را با نام چیپ ست   U1می شناسیم. این چیپ به شما کمک می کند که مکان جسمی که به ایرتگ متصل شده است را با دقت بسیار بالا مکان دقیق آن را پیدا کنید. استفاده از این چیت باعث شده است که ایرتگ اپل از قوی ترین و دقیق ترین ردیاب های جهان نام بگیرد. اپل قابلیت یافتن دقیق ایرتگ خود را Precision Finding (جست و جوی) دقیق قرار داده است.

طریقه راه اندازی ایرتگ

اگر شما گوشی آیفون داشته باشید حتما در گوشی خود برنامه یapp  find my را دیده اید. کاربرد این اپلیکیشن این است که مکان دقیق تمامی دستگاه های متصل به اپل آیدی شما را نشان می دهد. ایرتگ یک محصول اپل می باشد که شما می توانید آن را به برنامه ی فایند مای اپ اضافه نمایید تا برنامه find my app این دستگاه اپل را در لیست خود نشان دهد. برای متصل نمودن ایرتگ به apple id خود کافی است که وارد برنامهfind my app  بشوید و ایرتگ را نزدیک آن نماید. بعد از نزدیک کردن گوشی آیفون شما ردیاب ایرتگ را شناسایی می کند و با زدن بر روی آن ایرتگ نیز جزو دستگاه های متصل به  برنامه می شود که می توانید به کمک آن مکان ایرتگ اپل خود ر انتخاب نمایید. ایرتگ به وسیله بلوتوث مکان یابی را انجام می دهد که شما می توانید برای راحتی بهتر با فشار دادن دکمه ی پخش صدا جای آن را تشخیص دهید. با فشار دادن دکمه ی صدای روی برنامهapp  find my، ایرتگ از خود صدایی تولید می کند که این صدا به شما در جستو جوی دقیق تر کمک بسیار زیادی می نماید. به طور کلی برای متصل کردن ایرتگ به گوشی ایفون خود شما باید مراحل زیر را طی نمایید:

  1.       روکش پلاستیکی ایرتگ را جدا کنید و آن را نزدیک گوشی خود قرار دهید.
  2.       وقتی نزدیک گوشی شد گوشی آیفون شما اعلان شناسایی ایرتگ را میدهد.
  3.       قسمت connect را فشار بدهید.
  4.       بعد از کانکت شدن برای ایر تگ خود نام انتخاب نمایید هم چنین می توانید این اسم را از لیست پیشنهادی اپل نیز استفاده کنید
  5.       وقتی از شما خواسته شد که ایرتگ را به اپل آیدی خود متصل نمایید به روی دکمه continue ضربه بزنید و بعد از گذشت چند لحظه ایرتگ به گوشی شما اتصال پیدا کرده است و شما می توانید از آن استفاده نمایید.

 اتصال ایرتگ اپل چگونه است ؟

فعال سازی ایرتگ

برای فعال کردن ایرتگ اپل بر روی گوشی خود باید تایید هویت دو مرحله ای اپل آیدی شما فعال باشد تا بتوانید از آن استفاده نمایید. برای فعال کردن آن چون کشور ایران از جمله کشور های معروف می باشد شما باید از شماره های مجازی برای فعال سازی آن استفاده نمایید. هنگام استفاده از شماره های مجازی شما هیچ موقع نباید از شماره های مجازی موقت یا رایگان استفاده نمایید زیرا این گونه شماره ها پس از مدتی از کار می افتند و در گوشی شما ممکن است دستگاه شما روی آن اپل آیدی قفل شده و دیگر گوشی شما کار نخواهد داد. اگر شما نمی توانید شماره مجازی همیشگی پیدا نمایید چون بیشتر قابلیت های مهم و کاربردی ایرتگ در ایران تحریم می باشد و شما نمی توانید از آن استفاده کنید شاید بهتر است که آن را خریداری و استفاده ننمایید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود