برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

بهترین آنتی ویروس برای اندروید

ارسال شده در2 سال قبل 298
دوستش دارم!1

بهترین آنتی ویروس اندروید

در زندگی روزمره با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیدا شدن روش های جدید نفوذ به حریم شخصی کاربران، امنیت گوشی های تلفن و رایانه های شخصی اهمیت بالایی پیدا کرده است. مهم ترین ابزار برای مقابله با نفوذ افراد سودجو و هکر ها، آنتی ویروس ها هستند که از حریم شما در برابر حملات چنین افرادی محافظت می کنند. انتخاب یک آنتی ویروس خوب و با کیفیت در میزان محافظت از اطلاعات حیاتی شما اهمیت به سزایی دارد؛ زیرا اگر یک آنتی ویروس توانایی لازم برای دفع اینگونه تهدیدات را نداشته باشد، زندگی شخصی شما و یا حتی حیات شرکت و کسب و کار شما به خطر خواهد افتاد. برای این افراد چیستی این اطلاعات و اینکه چقدر برای شما اهمیت دارند مهم نیست و تنها چیزی که برای آنها مهم است، راهی برای دستیابی و سرقت اطلاعاتتان و سپس گرفتن مبلغ هنگفت از شما در ازای تحویل اطلاعات به شما است؛ البته اگر اطلاعات شما را برگردانند و یا دستکاری نکرده باشند!

طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده است، حدود 40 درصد از برنامه های آنتی ویروس جعلی بوده و به جای اسکن کردن دستگاه به منظور یافتن هر گونه عیب و یا موارد مشکوک، به شکل آزار دهنده ای در گوشی شما تبلیغ و کسب در آمد می کنند.
یک برنامه آنتی ویروس با کیفیت باید توانایی آن را داشته باشد که حداقل 30 درصد از انواع مختلف بد افزار ها را شناسایی نماید. در صورتی که نرخ برنامه های تشخیص داده شده کمتر از حد بالا باشد، برنامه جعلی محسوب شده و باید از استفاده از آن صرف نظر نمود.
در این مقاله ما درباره 7 نمونه از بهترین انواع آنتی ویروس برای شما توضیح خواهیم داد.


1. 360 Security:
یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین آنتی ویروس هایی که در حال حاضر استفاده می شود، 360 Security می باشد. امکانات این برنامه آنقدر زیاد است که می توان در مقاله ای جداگانه درباره آن صحبت نمود. حتی بعضی از قابلیت های آن اضافی است و ممکن است هیچ وقت به کارتان نیاید. توانایی این برنامه در شناسایی نرم افزار های مخرب بسیار بالا است و خیالتان بابت انواع بد افزار، ویروس و غیره راحت خواهد بود. استفاده از این نرم افزار 5.49 دلار در سال هزینه دارد و با توجه به قابلیت های متنوع و به صرفه بودن نسبت به رقبای خود انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

2. Avira
هر چند آویرا برای دستگاه های اندروید کمتر شناخته شده است اما نباید توانایی های این برنامه را دست کم گرفت. آنتی ویروس Avira که به عنوان یکی از پر قدرت ترین آنتی ویروس های برای کامپیوتر شناخته می شود اکنون برای دستگاه های اندروید نیز عرضه شده است. حجم کم آن و همچنین میزان کارایی پایینی که از دستگاه اشغال می کند آن را به گزینه‌ای بسیار عالی برای استفاده تبدیل کرده است. این آنتی ویروس از نوع پولی بوده و برای استفاده از آن باید 11.99 دلار در سال را پردخت نمود که با داشتن توانایی زیاد در شناسایی و نابود کردن نرم افزار های مخرب، بسیار ارزش چنین هزینه‌ای را دارد.


3. Avast
Avast نیز از برنامه های شناخته شده و پر طرفدار اندرویدی است که تا کنون بیش از صد میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و نسخه free آن به مدت 14 روز قابل استفاده است. این برنامه دارای قابلیت هایی مانند اسکن دستگاه برای یافتن انواع ویروس، مسدود کردن تماس، محدود کردن برنامه های دیگر و همچنین قابلیت phone boost است. البته این مورد آخر تعریف چندانی ندارد و توصیه می شود که از آن استفاده نکنید.


4. AVG
این برنامه توانایی خود در محافظت از حریم خصوصی کاربران را به خوبی نشان داده است. همیشه هنگامی که حرف از آنتی ویروس اندروید زده می شود، از برنامه AVG نیز نام می برند. به دلیل اینکه این برنامه در سال 2016 توسط کمپانی Avast خریداری شد، محیط کاربری آن شبیه به همان برنامه و عملکرد و عیب های آن نیز مشابه می باشد.برای استفاده از هر دو آنتی ویروس بالا باید 3.99 دلار در ماه بپردازید.


5. ESET Mobile Security and Antivirus
ESET یکی از قدیمی ترین انواع آنتی ویروس بوده و می توان گفت از انواع قبلی معروفیت بیشتری هم دارد. این برنامه نیز دارای قابلیت های بسیار زیادی است اما یک عیب نیز دارد. برای راه اندازی و استفاده از این آنتی ویروس شما نیاز به وارد کردن یک ایمیل معتبر دارید. استفاده در ماه اول رایگان است ولی پس از آن باید ماهی 1.99 دلار و یا سالانه 14.99 دلار پرداخت نمایید. این هزینه برای چنین برنامه‌ای واقعا کم است و ما پیشنهاد می کنیم حتما از این برنامه استفاده نمایید.


6. Kaspersky Mobile Antivirus
برای سیستم های کامپیوتر این آنتی ویروس در کنار برنامه های ESET، Avira و McAfee جزو مواردی هستند که بسیار زیاد استفاده می شوند و طرفدار دارند. همانند بسیاری از آنتی ویروس های معتبر این برنامه قابلیت هایی شامل مسدود کردن پیامک و تماس و همچنین اسکن گوشی به منظور پیدا کردن هر نوع بد افزاری را دارد. آنتی ویروس kaspersky در دو نسخه Pro و رایگان عرضه شده و برای استفاده از نسخه Pro آن باید سالانه 14.95 دلار بپردازید که بسیار به صرفه است اما اگر مایل به پرداخت نیستید، می توانید از نسخه رایگان آن نیز استفاده کنید چرا که همان هم به کار شما خواهد آمد.


7. McAfee Mobile Security
یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه امنیت شرکت McAfee بوده و این شرکت همواره در تلاش برای ارائه خدمات در زمینه امنیت کاربران بوده است. برنامه ای بسیار پر قدرت در زمینه از بین بردن انواع بدافزار، که البته نسبت به رقبای خود کمی حجم بالایی دارد. برای استفاده از آن باید 2.99 دلار در ماه و 29.99 دلار در سال بپردازید که باز هم نسبت به رقبای خود کمی بالاتر است. با این حال کارکرد این آنتی ویروس چنان عالی است که دو عیب قبلی به راحتی قابل چشم پوشی اند.
تقریباً تمام برنامه های بالا پولی بوده و این امر بی دلیل نیست زیرا شرکت های سازنده این آنتی ویروس ها وقت و هزینه زیادی را صرف ساخت آن ها می کنند. آنتی ویروس رایگان در اینترنت زیاد است اما موارد با کیفیت و معتبر در بین آن ها کمیاب می ‌باشد. البته گروهی از برنامه های بالا را نیز می توان بصورت کرکی استفاده کرد که ما این امر را توصیه نمی کنیم زیرا کارایی آن ها بسیار کاهش می یابد. همچنین این احتمال وجود دارد که تعدادی از موارد بالا با دستگاه اندرویدی شما سازگاری نداشته باشند، بنابراین بهتر است مدتی را صرف امتحان کردن انواع مختلف آنتی ویروس کنید تا به آنتی ویروس مناسب برای دستگاه اندرویدی خود دست یابید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود