برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

چگونه اپل ایدی بسازیم ؟

ارسال شده در2 سال قبل 268
دوستش دارم!1

چگونه اپل آیدی بسازیم؟

اگر شما جزو کاربران گوشی های اپل هستید، مطمئناً می دانید که برای دسترسی به خدمات محصولات این کمپانی حتماً باید اپل آیدی داشته باشید. اما این اپل آیدی چیست؟ اپل آیدی (Apple ID)، شناسه ای است که بوسیله آن شرکت اپل هویت افراد و کاربران را بررسی و تایید می کند. اپل آیدی برای تمام دستگاه های شرکت اپل از جمله آیفون، آیپاد، آیپد و مک جزئی ضروری است و بدون آن نمی توانید از خدمات اپل یعنی انواع نرم افزار، سرویس ها و غیره استفاده نمایید. تقریباً تمام اطلاعات مهم شما اعم از پسورد ها و نام کاربری، فایل های مهم، عکس، فیلم و غیره در اپل آیدی شما ذخیره می شود. اپل آیدی را با روش هایی مانند سایت مخصوص اپل آیدی، گوشی های آیفون، برنامه های اپل و حتی گوشی اندرویدی ساخت.
تا اینجای کار با چیستی اپل آیدی آشنا شدید، در ادامه ما یکی از روش های ساخت اپل آیدی را برای شما توضیح خواهیم داد.

مواردی که برای ساخت یک اپل آیدی مورد نیاز است:

به این منظور شما فقط به یک ایمیل و شماره موبایل معتبر نیاز دارید. شرط شماره معتبر را اپل به تازگی برای ساخت و احراز هویت اضافه نموده و متاسفانه به دلیل اینکه این شرکت نیز یکی از شرکت هایی است که ایران را تحریم کرده، پیش شماره ایران در لیست پیش شماره های اپل وجود ندارد؛ و شما مجبور هستید از شماره های دیگری استفاده نمایید. به این منظور می توانید از یکی از آشنایان و دوستان خود که در خارج سکونت دارد بخواهید تا برای شما شماره خارجی تهیه نماید. البته امکان ساخت شماره مجاری که نیازمند هزینه است نیز وجود دارد. از هر راهی که برای شما مطمئن تر است می توانید برای گرفتن شماره خارجی استفاده کنید. لازم به ذکر است که تعدادی برنامه شماره مجازی رایگان و سرویس پیامک نیز موجود است، اما ما ابداً چنین راهی را پیشنهاد نمی کنیم چون این شماره ها نه معتبر و نه قابل اعتمادند. شماره های مجازی رایگان ممکن است پس از مدتی استفاده غیر فعال شوند و یا با توجه به اینکه این شماره ها بصورت اشتراکی توسط چندین نفر استفاده شوند، ممکن است در آینده برای شما دردسر ساز باشند.

ساخت اپل آیدی با مراجعه به سایت

• در قدم اول، نخست باید به سایت appleid.apple.com بروید.
• در در سمت راست بالای صفحه گزینه Create Your Apple ID را بیابید و آن را انتخاب نمایید.
• در صفحه‌ای که برای شما باز می شود، چند قسمت وجود دارد:
قسمت اول از بالا شامل فیلد های First name (نام)، Last name (نام خانوادگی)، Country/Region (کشور/ منطقه) و Birthday (تاریخ تولد) می باشد و با توجه به نام فیلد باید اطلاعات مناسب را در آن وارد نمایید.
• پس از پر کردن فیلد های قسمت اول، باید به سراغ قسمت دوم بروید. این قسمت شامل فیلد اول که برای ایمیل شما می باشد، فیلد دوم که باید پسورد خود را در آن وارد کنید و در آخر فیلد سوم که باید پسورد خود را دوباره در آن وارد نمایید، می باشد.

• به سراغ قسمت سوم می رویم. در منوی کشویی باید پیش شماره کشور خود و در فیلدی که در زیر آن آمده شماره موبایل معتبری را انتخاب نمایید که از قبل درباره آن توضیح داده شده است. توجه داشته باشید، شماره وارد شده حتماً باید معتبر باشد (چه خریده باشید، چه آشنایی برای شما تهیه کرده باشد) تا در آینده مشکلی برای شما پیش نیاید. در زیر این فیلد می توانید تعیین کنید پیام تایید به چه طریقی به دستتان برسد. اگر مایلید از طریق پیامک، شمارتان تایید شود باید گزینه Text Massage (پیام متنی) را انتخاب کنید، در غیر اینصورت باید گزینه Phone Call را انتخاب نمایید تا با شما برای تایید شمارتان تماس گرفته شود.

• در قسمت چهارم که قسمت آخر می باشد، اپل از شما می پرسد آیا می خواهید اخبار در مورد موضوعات مختلف دریافت نمایید یا خیر.
با زدن تیک گزینه Announcements، شما جدید ترین اخبار مربوط به تولیدات، نرم افزار و سرویس های اپل را دریافت خواهید نمود.
گزینه Apps, Music, TV and More برای شما خبر های مرتبط با آهنگ، برنامه های تلویزیونی، سریال، پادکست، عکس، برنامه های پیشنهادی، کتاب و غیره را ارسال کرده و مواردی را نیز به شما پیشنهاد می کند.
و گزینه Apple News Newsletter، برای شما داستان هایی که توسط منتقدین حاضر در اپل برگزیده شده را ارسال می کند.
اگر فکر می کنید ارسال اعلان های مختلف ممکن است برایتان آزار دهنده باشد تیک هر سه را بردارید تا خبر های مزاحم و غیر ضروری را دریافت نکنید. در پایین سه گزینه اطلاع رسانی، فیلدی برای وارد کردن کد امنیتی وجود دارد، آن را نیز وارد نمایید.
در آخر باید دو کد 6 رقمی که یکی به ایمیل و یکی از طریق پیامک برای شما فرستاده می شود را وارد نمایید، ابتدا کد ایمیل و سپس کد پیامک را وارد کنید.
پس از وارد کردن این کد صفحه ای برای شما باز می شود که در آن اطلاعات کلی اپل آیدی شما برایتان نمایش داده می شود. به قسمت Payment & Shipping رفته و گزینه Edit را انتخاب نمایید. در ادامه برای شما فیلد های مختلفی به نمایش در می آید. اطمینان حاصل کنید که منطقه/کشور حتماً ایالات متحده باشد. در فیلد PAYMENT METHOD حتماً گزینه None را انتخاب کنید. برای فیلد های بعدی می توانید به سایت fakeaddressgenerator مراجعه کرده و اطلاعات جعلی برای پر کردن آن ها دریافت کنید. البته حواستان باشد در فیلد apt, suite, bldg چیزی وارد نکنید. در نظر داشته باشید برای گرفتن اطلاعات از این سایت باید از ابزار های تغییر آی پی استفاده نمایید. پس از دریافت اطلاعات جعلی، هنگام وارد کردن اطلاعات نباید این ابزار ها فعال باشند. همچنین اطلاعات جعلی که مورد نیاز شما است شامل نام شهر (City)، خیابان (Street)، ایالت(State)، نام کامل ایالت (State Full) و زیپ کد (Zip Code) می باشد و قرار نیست اطلاعات اضافه وارد کنید. در فیلد شماره همان شماره‌ای که در قسمت های قبلی وارد کرده اید را وارد نمایید.
در قسمت بعد در سمت راست، تیک گزینه Copy billing address را انتخاب نمایید تا تمام اطلاعات وارد شده بالا در قسمت Shipping Address نیز وارد شود.
اطلاعات که تا الان وارد نمودید را بررسی کرده و در صورت اطمینان از درستی، گزینه Save در بالا سمت راست صفحه انتخاب نمایید تا تغییرات انجام شده ذخیره شود.
تمام شد! ساخت اپل آیدی شما به پایان رسید. توجه کنید که راه های دیگری نیز برای ساخت اپل آیدی وجود دارد، اما به دلیل بسیار مفصل بودن، آن موارد را در مقالات دیگری برای شما شرح خواهیم داد.

در این مقاله سعی کردیم راحت ترین و مطمئن ترین راه ساخت اپل ایدی را به شما آموزیس دهیم تا بتوانید به سادگی هرچه تمام تر اکانت خود را فعال کنید و بتوانید از امکانات آیفون استفاده کنید. البته با وجود تحریم ها ، ما در ایران به خیلی از امکانات آیفون دسترسی نداریم ولی با این حال بازهم باید اپل ایدی را فعال کرد.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود