برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

گارد موبایل از کجا بخریم ؟

ارسال شده در2 سال قبل 283
دوستش دارم!1

قاب گوشی از کجا بخرم؟

اگر به دنبال خرید قاب های گوشی هستید اول باید بدانید که چه مدل از آن را باید خرید و سپس این که از کدام فروشگاه ها باید جنس اصلی و با کیفیت آن را خرید نمایید. قاب ها و کاور های گوشی امروزه فقط برای نگهداری و محافظت کردن از گوشی شما نمی باشد بلکه به گوشی های شما طرح های بسیار زیبایی نیز می دهد. خرید گارد موبایل اصل می تواند تا حدود زیادی خیال شما را از صدمه دیدن گوشی خود راحت کند. کاور گوشی می تواند ظاهر بسیار زیبا و جدید به گوشی شما بدهد که هر وقت از آن خسته شدید می توانید بدون خرید گوشی جدید تر فقط با خرید قاب گوشی، طرح جدید و زیباتری به آن بدهید که هر روز طرح های بسیار زیبایی به قدری می آید که دلتان می خواهد هر روز طرح های جدید تر را خریداری نمایید. شما می توانید برای خرید گارد های طرح دار به موبایل مرکزی مراجعه نموده و قاب موبایل مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

انواع قاب های گوشی

گارد ها و محافظ های گوشی دارای انواع مختلفی می باشد که هر مدل کاور گوشی دارای طرح های بسیار زیادی می باشد. قاب ها معمولا دارای مدل هایی هم چون گارد سیلکونی، گارد TPU و گارد های طرحدار می باشد که جنس هر کدام از این مدل ها ممکن است تفاوت داشته باشد که هرچه جنس استفاده شده در گارد گوشی بهتر باشد در نتیجه کیفیت آن قاب موبایل بهتر است.
کدام گارد برای شما بهتر است؟
شما باید بسته به نیاز خود گارد خود را از سایت های معتبری همچون موبایل مرکزی سفارش دهید. مثلا اگر شما دارای شغل هایی همچون مکانیکی، نجاری و... کار می کنید که در این کار ها احتمال افتادن و یا برخورد وسیله ای سفت به گوشی شما هست، کارشناسان مجموعه موبایل مرکزی به شما خرید گارد و قاب سخت را پیشنهاد می کنند. این مدل قاب ها دارای استحکام و مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه می باشد به گونه ای که در اثر ضربه کوچکترین خش یا فرو رفتگی در گوشی شما ایجاد نمی شود. البته شما باید دقت کنید این گارد های سخت دارای یک مشکلی هستند و آن هم این است که به دلیل استفاده از لایه های بیشتر برای محافظت بیشتر باعث شده که این قاب سایز بزرگتری در مقایسه با بقیه گارد ها پیدا کند و وزن سنگین تری پیدا کند. این حالت باعث می شود که در صورت نگه داری گوشی و گارد در دستتان سریع خسته شوید و قرار دادن آن در جیب خود حالت زشتی را ایجاد کند و یا اصلا درون جیب های شما جا نشود. این گارد های سخت دارای ترکیب رنگ ها و طرح های بسیار کمتری نسبت به بقیه مدل های گارد ها داشته باشد.
بعضی از گارد ها دارای خاصیت ضد آب می باشد و می توانند از گوشی شما در برابر رفتن آب به درون آن محافظت کند. گارد های ضد آب تمامی قسمت های پشت و روی گوشی های شما را می پوشاند و برای پورت های خروجی همچون پورت شارژر و پورت هندزفری قسمت های پلاستیکی خاصی می باشد که این قسمت ها را پوشش می دهند و زمانی که شما می خواهید از آن قسمت ها استفاده کنید آن پارت های پلاستیکی را در بیاورید و استفاده نمایید.
قاب های سیلیکونی
شما به احتمال بسیار زیاد این مدل گارد ها را قطعا دیده اید زیرا این مدل محافظ گوشی بسیار پر استفاده می باشد به گونه ای هر کس از آن ها استفاده کرده است. گارد های سیلیکونی دارای رنگبندی بسیار زیادی می باشد که رنگ های موجود برای گوشی خود را می توانید در موبایل مرکزی نگاه کنید. حالتی که این مدل محافظ های سیلیکونی دارد در این است که پشت آن دارای حالت چسبندگی بسیار خوبی می‌باشد و در صورت گذاشتن روی سطحی با کمی شیب به راحتی از روی آن لیز نمی خورد و زمین نمی افتد. گارد های سیلیکونی را می توانید در صورت کثیف شدن به راحتی با دستمال های مرطوب بشویید. گارد های سیلیکونی درجه دو و بی کیفیت سریع رنگ های خود را در اثر زمان از دست می دهد ولی در گارد های اصلی این گونه نیست. این گارد ها به دلیل داشتن حالت نرم و داشتن یک لایه میکرو فایبر در خود کمترین خط و خش در اثر این گلس به گوشی شما وارد می شود.
گارد فانتزی
گارد هایی که دارای طرح های بسیار زیبا می باشد. این مدل قاب های فانتزی می تواند طرحی از یک برنامه کودک، ماشین، فضا، بازی ها یا هزار طرح زیبای دیگر داشته باشد. این قاب ها دارای حالت های مختلفی می باشد که می تواند از مدل قاب های آکواریومی، لیزری، پشت شیشه‌ای، پلاستیکی نرم و خشک، دور سیلیکونی و ژله ای باشند.

خرید گارد موبایل

طبق مطالب گفته شده و دانسته های شما از قبل متوجه شدید که گارد ها دارای طرح های بسیار زیاد هستند و متوجه شدید که هر مدل هم کیفیت های متفاوتی دارند پس برای خرید هرچه بهتر و مقرون به صرفه تر بهتر است از مرکزی خرید کنید که تیم پشتیبانی آن صادقانه مزیت ها و معایب هر جنس را می گوید و برای شما کاملا ویژگی لوازم جانبی را شرح می دهد. کارشناسان ما در موبایل مرکزی صمیمانه و صادقانه با شما در ارتباط خواهند بود و شما را در خرید هرچه بهتر محصول مورد نظرتان راهنمایی می کنند.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود