برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

دلیل زود شارژ خالی کردن باتری گوشیم

ارسال شده در2 سال قبل 434
دوستش دارم!2

باتری تلفن همراه پس از مدتی استفاده کردن امکان دارد دچار آسیب هایی شود و همین امر باعث می شود تا خیلی سریع شارژ خالی کند و در مواقع حساس خاموش شود. اما چاره چیست؟ آیا راه حلی وجود دارد؟

هرنوع گوشی چه جدید و چه قدیمی، دارای قطعات جانبی بسیاری هستند اما احتیاج به همه آنها ندارند و می توانند بدون اکثر قطعات جانبی ، بدون هیچ مشکل و ایرادی به فعالیت خود ادامه بدهند.
پر اهمیت ترین قطعه ای که اگر وجود نداشه باشد و یا مشکل داشته باشد گوشی موبایل نیز نمی تواند عملکرد و کارایی مناسبی داشته باشد ، باتری گوشی میباشد .
ســـــــلام
این بار درخدمت شما هستیم با بررسی بزرگترین مشکلات و البته خرافات در مورد باتری ها!
از جمله بزرگترین مشکلاتی که اکثر کاربران با آن مواجه می‎شوند ، مشکل زود خالی شدن شارژ باتری گوشی است. خالی شدن ناگهانی و به یکباره شارژ باتری ها می تواند دلیل های متنوعی داشته باشد که ما قصد این را داریم که در این پست به چندین دلایل اصلی این مشکل بپردازیم.
هیچ تفاوت خاصی وجود ندارد که شما قصد خریدن باتری شیائومی را داشته باشید یا باتری گوشی آیفون و یا هر نوع باتری دیگر . با رعایت نمودن مورد های زیر می توانید از خالی شدن سریع باتری گوشی همراه خود جلوگیری به عمل بیاورید.

دلایل خالی شدن سریع باتری


1. استفاده کردن از شارژر های تقلبی برای شارژ گوشی
هر باتری دارای مقدار معین شدت جریان ورودی و یک شدت جریان خروجی است که باید شارژری که مورد استفاده قرار می دهید بتواند انرژی مورد نیاز باتری را برابر با شدت جریان ورودی باتری به آن تحویل بدهد . متاسفانه اکثر افراد به علت اینکه مقدار هزینه کمتری برای خریدن شارژر انجام می دهند به سراغ شارژر های تقلبی و بی کیفیت رفته اند ،شارژر های تقلبی و فیک به علت اینک در آن ها از موادی بی کیفیت در تولیدشان استفاده شده است ،آنها نمی توانند به درستی انرژی را انتقال دهند .پس پیشنهاد ما استفاده از شارژر های اصلی با برند هایی نظیر ، جرلکس ، یوشیتا و ... به جای اینکه از شارژر های فیک بازار با برند های به اصطلاح معروف است ؛ می توانید انواع شارژر های مختلف را در صفحه شارژر مشاهده کنید.
استفاده کردن از شارژر های فیک در مدت زمان طولانی می تواندموجب باد کردن باتری شده و باد کردن باتری هم جزو عوامل اصلی خالی شدن ناگهانی و به یکباره باتری گوشی است .


2. کالیبره نکردن باتری موبایل
از جمله بزرگترین اشتباهاتی که اکثر کاربران به آن مرتکب شده اند، بدون اهمیت بودن به انجام کالیبره کردن باتری گوشی موبایل میباشد . در اصطلاح به عمل کالیبره کردن ، راه اندازی دوباره باتری گوشی گفته می شود . پیشنهاد ما به شما و به تمامی مشتریان خود این است که حتما هر ماه باتری موبایل خود را کالیبره کنید . کالیبره کردن باتری فایده های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم :
خالی کردن شارژ کاذب
راه اندازی دوباره باتری
جلوگیری کردن از خاموش شدن ناگهانی گوشی
از خالی شدن سریع باتری گوشی جلوگیری می کند
بهبود یافتن عملکرد باتری
افزایش طول عمر باتری موبایل
اگر به نکاتی که گفتیم عمل کردید ، امیدواریم برای همیشه از شر مشکل خالی شدن زودهنگام باتری گوشی خود راحت شوید.


اما میخواهیم شمارا با چند خرافات و اشتباه در مورد باتری ها اشنا کنیم تا راحت تر بتوانید از باتری ها استفاده کنید.


1. وصل بودن طولانی مدت گوشی به شارژر باعث انفجار باتری نمی‌شود!
اکثر کاربران باور دارند که اگر گوشی خود را برای تایمی طولانی به شارژ بزنند احتمال دارد باتری گوشی آن ها منفجر گردد، اما در عمل به این صورت نیست زیرا که باتری گوشی شما 100 درصد شارژ شود، گوشی هوشمند شما وارد کردن شارژ به گوشی و دریافت انرژی را از مبدا قطع می کند، یعنی بعد از شارژ شدن کامل گوشی شما و 100درصد شدن شارژر امکان انتقال انرژی وجود ندارد. به این ترتیب امکان ندارد که با وصل شدن طولانی مدت گوشی به شارژر شاهد انفجار باتری آن باشیم. توجه کنید که انفجارهایی که طی این چند سال اخیر در اکثر گوشی های موبایل مانند گلکسی نوت 7 اتفاق افتاده است به علت اشتباهی بوده که در طراحی محصول و باتری آن به وجود آمده است یا به دلیل استفاده نمودن از شارژرهای نامرغوب بوده است. بنابراین هنگامیکه که از شارژر اصلی گوشی یا شارژر های با کیفیت و اورجینال برای شارژ نمودن باتری آن استفاده میکنید و مدت زمانی طولانی هم آن را به شارژ زده اید، این اطمینان را به شما می دهیم که هیچوقت باتری گوشی شما منفجر نمی‌گردد.


2. پاره بودن و له بودن سیم شارژر خللی در پروسه شارژ ایجاد نمی‌کند!
این مسئله که پارگی و لهیدگی سیم شارژر هیچ مشکل و اختلالی در پروسه شارژ گوشی های موبایل ایجاد نمی‌کند این یک باور غلط و اشتباه بزرگی است که در مورد باتری گوشی به حساب می آید. پارگی و لهیدگی سیم شارژر اگر بسیار عمیق باشد می‌تواند به طور مستقیم بر روی شدت جریان ورودی به گوشی اثر بگذارد و باعث بروز نوسانات در پروسه شارژ باتری گردد که در تایم طولانی باعث بوجود آمدن مشکل برای گوشی و باتری می گردد. اگر همچنان سیم شارژر گوشی شما لهیده شده یا پاره است اما همچنان گوشی شما را شارژ می کند، تصور نکنید که هیچ گونه مشکلی برای انجام این کار و استفاده از آن سیم شارژر وجود ندارد بلکه خود را برای خرید شارژری سالم و با کیفیت آماده کنید!

3. غیر فعال کردن “اپلیکیشن های اخیر” باعث کم شدن مصرف شارژ باتری می‌گردد!
متاسفانه این باور غلط در بین کاربران گوشی جا افتاده است که اگر اپلیکیشن هایی که به صورت لیست در بخش “Recent Apps” گوشی فعال باشند را به صورت موقت پاک کنند مقدار مصرف شارژ باتری گوشی آن ها کمتر می شود! این یک باور کاملا غلط در مورد باتری گوشی های همراه می باشد. زمانی که اپلیکیشن هایی در بخش “اپلیکیشن های اخیرا باز شده” یا همان “Recent Apps” گوشی باقی می‌مانند، اطلاعات آن ها در حافظه رم گوشی ذخیره شده و اگر شما دوباره آن اپلیکیشن را باز نمائید، گوشی نیازی به زحمت کشیدن برای آنالیز اطلاعات آن و راه اندازی دوباره اپلیکیشن ندارد، بلکه خیلی سریع آن را از حافظه رم خود بازیابی می نماید.

پخش باتری تلفن همراه

مهم ترین مسئله برای خرید باتری ، خرید یک باتری با گارانتی معتبر و شامل تمام موارد خراب شدگیست نظیر بادکردن باتری گوشی، برای خرید باتری باضمانت و باکیفیت سری هم به صفحه پخش عمده باتری موبایل سایت موبایل مرکزی بزنید تا تفاوت را احساس کنید.

موبایل مرکزی ، مجموعه ای بزرگ و جامعست که تبدیل به قطب بزرگی در پخش باتری گوشی موبایل شده است ، این باتری ها با 6 ماه الی یک سال گارانتی به فروش می رسد و هرگونه مشکلی برای باتری نظیر بادکردگی ، زودخالی شدن شارژر باتری ، دیر شارژ شدن باتری و... برای باتری تلفن همراه شما به وجود آید ، محصول را مرجوع می کند و برایتان تعویض می نماید.
همچنین موبایل مرکزی یک کانال بزرگ فروش عمده باتری دارد که به سراسر ایران ، با بهترین قیمت ها و بهترین شرایط به همکاران عزیز محصولات خود را می فروشد.
برای اطلاع از نحوه خرید و پخش عمده باتری با پشتیبانی در ارتباط باشید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود