برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

راهنمای خرید شارژر گوشی

ارسال شده در3 سال قبل 242
دوستش دارم!2

برای خرید شارژر مناسب تلفنمان می توان هر شارژری خرید ولی این شارژر نه تنها احتمال دارد باعث آسیب رساندن به باتری شود بلکه خود شارژر هم خیلی زود از بین می رود و همین امر باعث چندین برابر شدن هزینه ها می شود پس در صدد آمدیم تا شما را با انواع شارژر آشنا کنیم تا بتوانید خریدی موفق تر و بهتر داشته باشید.

خرید شارژر

خرید شارژر یکی از مهم ترین کار ها و انتخاب ها برای لوازم جانبی موبایل است چرا که میخواهیم با هزینه کمتر ، بازدهی بیشتری بگیریم ولی آیا میتوان هر شارژی خرید؟ آیا میتوان به شارژر های ارزان قیمت اعتماد کرد ؟ و یا هر شارژر گران قیمتی عالیست؟
در این مقاله از موبایل مرکزی قصد داریم تفاوت اساسی بین شارژر ها را برایتان بگوییم تا بتوانید یک انتخاب درست و مناسب داشته باشید.

انواع شارژر

شارژر یا آداپتور به وسیله ای گفته می شود که برق شهری با ولتاژ بالا میگیرد و تبدیل به ولتاژ مورد نیاز تلفن همراه می کند که دارای انواع مختلفیست و به بیان این اختلافات و مدل ها خواهیم پرداخت ولی بزرگترین تفاوت بین کلگی ها ، تفاوت در توان خروجی آن هاست.

انواع شارژر از نظر توان خروجی

توان خروجی شارژر های حال حاضر بازار عبارتند از 5 وات ، 10 وات ، 12 وات ، 15 وات ، 18 وات، 20 وات و 25 وات که به ترتیب شرعت شارژر دهیشان بالا می رود و زمان شارژر کردن آن ها به کمتر می شود. این مدل هایی که ذکر شد ، مدل های معمول بازار است و توان هایی همچون 7.5 وات ، 22 وات ، 10.5 هم در بازار موجود است که به نسبت مدل های گفته شده ، کمتر مورد استفاده قرار میگیرند.برای انتخاب شارژر های بیشتر و تقسیم از نظر توان خروجی آداپتور می توانید با مراجعه به صفحه شارژر و فیلتر بخش توان ، شارژر ها با توان مورد نظر را بیابید.

انواع شارژر از نظر پورت خروجی

چند سالیست که شارژر ها قابلیت جداشدن از کابل شارژ را دارند و این یک مزیت بسیار مهم است زیرا دیگر نیازی نیست که اگر برفرض مثال کلگی خراب شد کل شارژر عوض شود و فقط کلگی عوض شود. از همین رو خروجی آداپتور ها از ابتدا USB بود ولی به مرور زمان برای افزایش سرعت شارژر شدن و کاهش زمان شارژر شدن خروجی آداپتور ها به خروجی تایپ سی تغییر کرد. البته در حال حاضر گوشی های پرچم دار برند ها از این شارژر ها استفاده میکنند.
پس در صورتی که تلفن شما قابلیت شارژر شدن 18 وات به بالا را دارد و می خواهید تلفن همراهتون هرچه سریع تر شارژر شود بهتر است از شارژر با خروجی تایپ سی استفاده کنید.

انواع شارژر از نظر تعداد پین

در بازار در حال حاضر دو نوع شارژر از نظر پین وجود دارد ، دو پین و سه پین. برخی بر این اعتقادند که سرشارژر های 3 پین انگلیسی و یا خارجی هستند و از نظر شارژر دهی و کیفیت بهترند ولی این یک باور کاملا غلطیست و هیچ تفاوتی بین این آداپتور ها وجود ندارد.

انواع شارژر از نظر تعداد پورت خروجی
شارژر ها همچنین دارای پورت های مختلفی هم هستند. ما در فروشگاه موبایل مرکزی شارژر تک پورت ، دو پورت و سه پورت موجود داریم که می توانید به سادگی و با چند کلیک به صورت اینترنتی خرید کنید و یا توسط واتس اپ خرید خودتان را انجام دهید تا در اسرع وقت به دستتان برسد.
موضوعی که هست اینست که آیا میتوان از تمام پورت های شارژر استفاده کرد و مشکلی در عملکرد شارژر ایجاد نشود ؟ جواب هم بله هست هم خیر
این موضوع کاملا مرتبطست با کیفیت شارژری که خریدید زیرا شارژر هایی هستند که شما میتوانید از تمام پورت های آن استفاده کنید و مشکلی هم برای شارژر دهی آن پیش نیاید و این مورد را در شارژر های جرلکس و یوشیتا کاملا مشاهده میکنیم و این یک نقطه قوت برای این شارژرهای باکیفیت است.

wireless charger

انواع شارژر از نظر نوع اتصال
در بازار چند سالیست که شارژر های وایرلس خیلی طرفدار پیدا کرده اند و میتوان شارژر ها را از این نظر به دو دسته وایرلس و اتصال با سیم تقسیم نمود.

انواع شارژر از نظر سرعت شارژدهی
یکی دیگر از موارد بسیار حائز اهمیت در شارژر ها مبحث سرعت شارژدهی آنهاست که رابطه مستقیم با توان و آمپر خروجی دارد . در کل شارژر ها به دو دسته فست شارژر و شارژر معمولی تقسیم می شوند ولی حتما باید دقت کنید که موبایلتان توانایی شارژر شدن سریع را داشته باشد.همچنین برای اطلاع از نحوه عملکرد فست شارژر فست شارژر می توانید به مقاله چه جوری شارژر فست شارژ اینقدر سریع باتری رو شارژ می کند ، مراجعه کنید.
تا به اینجای کار به انواع شارژر ها و تفاوت بین آن ها پرداختیم و تمام این تفاوت ها را ذکر کردیم اما موردی که کمتر در شارژر ها دیده میشود اینست که شارژر دارای گارانتی باشد و گارانتی بسیار معتبری هم باشد تا بتوان به راحتی اعتماد کرد و خریدی مطمئن داشته باشیم.
همان طور که گفته شد از خرید شارژر های بی کیفیت به شدت پرهیز کنید چرا که نه تنها مجبور به خرید مجدد شارژر خواهید شد بلکه به باتری گوشیتان هم آسیب جدی وارد می شود و مجبور خواهید بود که هزینه بسیار بیشتری برای تعویض باتری بکنید.
طبق تفاوت های گفته شده باید ببینید نیاز شما چیست و طبق این نیاز می توانید خریدی بهتری داشته باشید ولی درصورتی که نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.
در این مقاله پرداختیم به تفاوت های بین شارژر های مختلف و برای هر مصرفی ، کدام مدل شارژر استفاده می شود. شما می توانید از موبایل مرکزی شارژر های بسیار باکیفیت در بازه قیمتی متخلف و تنوع بالا و باگارانتی 6 ماه الی یک ساله خریداری کنید ، تا بتوانید با خیالی راحت خریدی مطمئن داشته باشید.همچنین می توانید برای خرید کابل شارژر به مقاله تفاوت انواع کابل های شارژر مراجعه کنید تا بتوانید کابل شارژری متناسب با تلفن همراه خود خریداری کنید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود