برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

عوارض بازی پابجی

ارسال شده در2 سال قبل 1571
دوستش دارم!1

یکی از معروف ترین بازی های آنلاین پابجی موبایل است که بازی به صورت آنلاین و اول شخص یا سوم شخص انجام می شود. اما این بازی سنگین عوارضی بسیاری برای کودکان و گوشی همراه شما دارد که قطعا شما از خیلی از این موارد بی خبرید. ما در این مقاله به بررسی این موضوعات پرداخته ایم.

بازی پاپجی ازجمله پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی است که امروزه طرفداران بسیارزیادی را بین جوانان دارد. این بازی رایگان است که می‌توانید به صورت آنلاین در آن بازی کنید. در این بازی همان ابتدا وارد یک دنیای هیجان انگیز و پیچیده‌ای می‌شوید که چند ساعتی زمان نیاز دارید با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید.این بازی خشونت بسیارکمی را در مقابل سایر بازی‌های موبایلی دارد اما اعتیاد به آن امروزه دغدغه اصلی خانواده هاست. این بازی می‌تواند اثرات بسیارزیادی را نیز روی گوشی داشته باشد. دراین مطلب سعی می‌کنیم اطلاعات خوبی را درباره اثرات بازی پابجی روی گوشی به شما ارائه کنیم. همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری دراین زمینه کسب کنید و پاسخ سوالات خود را بیابید.

اثرات بازی پابجی روی گوشی

امروزه دیگر بازی‌های کامپیوتری از رونق افتاده‌اند و بازی‌های موبایلی موردتوجه بیشتری قراردارند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم یکی از این بازی‌ها که امروزه نیز محبوبیت زیادی یافته است، پابجی نام دارد. این بازی بسیارسنگین است و می‌تواند بخش‌های مختلف موبایل را تحت تاثیر قراردهد. دراین مطلب می‌خواهیم درباره اثرات بازی پابجی روی گوشی برای شما صحبت کنیم. همراه ما باشید تا متوجه شوید این بازی می‌تواند چه اثرات مخربی روی گوشی شما داشته باشد.

اتصال مداوم به اینترنت و استفاده زیاد از شارژ باتری

برای اینکه بتوانید پابجی بازی کنید، باید به صورت مداوم به اینترنت متصل باشید. درواقع بدون داشتن یک اینترنت قوی نمی‌توانید این بازی را انجام دهید. هم چنین باید بدانید مصرف اینترنت این بازی بسیاربالاست و برای اینکه بتوانید به خوبی بازی کنید باید آن را روی 4G قراردهید.
هم چنین برای اینکه بتوانید این بازی را دنبال کنید به یک فیلترشکن نیز نیاز دارید، این فیلترشکن خود از اینترنت گوشی شما استفاده می کند. استفاده از اینترنت 4G به همراه فیلترشکن می‌تواند مصرف اینترنت شما را به شدت بالابرده و شارژگوشی شما را به شدت پایین آورد.

فشارزیاد روی پردازنده

یکی از اثرات بازی پابجی روی گوشی فشارزیادی است که روی پردازنده گوشی وارد می‌شود. دقت کنید این نوع بازی‌ها برای اینکه بتواند رضایت کاربران را به خود جلب کند نیاز به گرافیک بسیاربالایی دارد. گرافیک بالای بازی پردازنده گرافیکی گوشی شما را درگیر می‌کند. به صورت کلی برای پردازش تصاویر نیاز به انرژی است که این انرژی نیز از باتری گوشی شما تامین می‌شود. پس به صورت کلی می‌توانیم بگوییم یکی از اثرات بازی پابجی روی گوشی روی باتری گوشی شماست که می‌تواند در طولانی مدت آن را تخریب کند.

استفاده مداوم سخت افزارها از باتری گوشی

شاید تصور کنید هنگام بازی موبایل تنها باتری و صفحه نمایش شما درگیر هستند، اما این تصور کاملا غلط است. در بازی‌های موبایلی از سخت افزارهای دیگری نیز استفاده می‌شود که ازجمله آنها می‌توان به سنسورهای موبایل اشاره کرد. برای مثال اگر گوشی شما مجهز به سنسورهای مادون قرمز است می‌توانید این موضوع را امتحان کنید که چه تاثیری روی باتری شما می‌گذارد.
دقت داشته باشید پابجی ازجمله بازی‌هایی است که از سنسورهای گوشی شما استفاده می‌کند، به همین دلیل نیز می‌تواند اثرات بسیارزیادی را روی باتری موبایل شما داشته باشد. دقت داشته باشید برخی از اوقات شما از فلش مموری استفاده می‌کنید، استفاده از این فلش‌ها سبب می‌شود تا موبایل شما مجبور باشد از روی این فلش نیز اطلاعات را بخواند، پس انرژی بیشتری مصرف خواهدکرد.


خالی شدن باتری و خاموش شدن گوشی

از دیگر اثرات بازی پابجی روی گوشی می‌توان به خالی شدن باتری و خاموش شدن گوشی اشاره کرد. هنگامی که شما سرگرم بازی پابجی می‌شوید، گذرزمان را از یاد می‌برید. همین موضوع نیز سبب می‌شود تا باتری موبایل شما به سرعت تمام شد و گوشی خاموش شود.این موضوع در طولانی مدت می‌تواند اثرات سوئی روی باتری داشته باشد.


کوتاه شدن عمر قطعات الکترونیکی گوشی

از دیگر اثرات بازی پابجی روی گوشی می‌توان به کوتاه شدن عمر قطعات الکترونیکی اشاره کرد. دقت داشته باشید بازی زیاد با گوشی‌های لمسی سبب می‌شود تا به مرورزمان حساسیت سنسورهای به کاررفته در آن بسیارکم شود. قطعات داخلی به کاررفته دراین محصول نیز دمای بالاتری می‌گیرند که همین موضوع نیز باعث خراب شدن باتری می‌شود.

اثرات بازی پابجی بر کودکان

بازی پابجی چه اثراتی را روی کودکان دارد؟

بازی پابجی نه تنها می‌تواند اثرات سوئی را روی گوشی شما داشته باشد، بلکه می‌تواند اثرات جسمی و روحی بسیارزیادی را روی گیمر نیز بگذارد. درادامه برخی از این اثرات را برای شما بیان می‌کنیم.


چپ شدن چشم ها

یکی دیگر از اثرات بازی پابجی چپ شدن چشم‌ها می‌باشد. دقت داشته باشید زمانی که شما با گوشی بازی می‌کنید، برای مدت زمان بسیارزیادی تمرکز شما روی یک نقطه می‌باشد. همین موضوع نیز سبب می‌شود تا به صورت مداوم فوکوس مردمک روی یک نقطه باشد و درنهایت سبب چپ شدن چشم‌ها خواهدشد.


حواس پرتی

یکی از مهم‌ترین اثرات بازی‌های موبایلی عدم توجه به اطراف می‌باشد. این موضوع می‌تواند فرد را وارد موقعیت‌های بسیارپرخطر کند. دقت کنید بسیاری ازافراد عادت دارند این بازی‌ها را در زمان رانندگی انجام دهند که مسلما خطرات زیادی را به همراه خواهدداشت.


موثر در تعاملات اجتماعی

بازی‌های موبایلی روی تعاملات اجتماعی شما نیز تاثیرات بسیارزیادی می‌گذارد. امروزه به صورت کلی استفاده از تلفن همراه روی تعاملات افراد با یکدیگر اثرات بسیاربدی گذاشته است. برای مثال ممکن است یک زوج تمام روز را باهم باشند اما هریک در یک بخش از خانه به بازی با تلفن خود بپردازند. همین موضوع سبب می‌شود تا به سختی باهم تعامل داشته باشند و درنهایت نیز هرروز خود را به همین ترتیب بگذرانند.


رشد سریعتر از موعد مغز
از دیگر اثرات بازی پابجی می‌توان به رشد سریعتر از موعد مغز اشاره کرد. دقت کنید مغز کودک در طول دوسال باید به یک اندازه خاص رشدکند. استفاده از بازی‌های موبایلی می‌تواند این رشد را زودتر از موعد انجام دهد. به همین دلیل کودکانی که این بازی‌ها را انجام می‌دهند نیز بعدها دچار خودمدیریتی خواهندشد.
بازی پابجی ازجمله مشهورترین بازی‌های موبایلی است که طرفداران بسیارزیادی دارد. امروزه افراد بسیارزیادی بیشتر وقت خود را صرف این بازی می‌کنند. پابجی اثرات بسیارزیادی را روی گوشی و روان شما خواهدداشت. دراین مطلب از بلاگ موبایل مرکزی سعی کردیم اطلاعات خوبی را درباره اثرات بازی پابجی روی گوشی و اثرات بازی هایی همچون پابجی و کال اف دیوتی بر روی کودکان به شما ارائه کنیم . پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا با اثرات سوئ این بازی به خوبی آشنا شوید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود