برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

اپل وان چیست ؟

ارسال شده در2 سال قبل 965
دوستش دارم!4

سرویس اپل وان

اپل وان، نام جدیدترین سرویس خدمات کمپانی اپل می باشد که در سپتامبر سال 2020 معرفی و در 30 ام اکتبر همان سال عرضه شد. این سرویس به شما این امکان را می دهد که بتوانید از هر 6 سرویس خدمات اپل، یعنی Apple Music، Apple Arcade، Apple TV+، Apple News+، Apple Fitness+ و iCloud+ بصورت هم زمان استفاده نمایید. به عبارتی دیگر با یکبار خرید اشتراک ماهیانه این سرویس، قادر خواهید بود تا بدون هیچ مشکلی از تمام سرویس های خدمات اپل بهره ببرید. بنابراین برای استفاده از خدمات اپل، دیگر نیازی نیست تا برای خرید اشتراک ماهیانه هر کدام، بصورت جداگانه هزینه بپردازید؛ و همین باعث می شود استفاده از این خدمات، بسیار با صرفه و ارزانتر شود. البته این مورد بسته به نوع طرحی که از اپل وان خریداری می کنید دارد که در ادامه درباره آن توضیح خواهیم داد.

طرح های سرویس اپل وان

شرکت اپل برای بهره مندی از این سرویس سه طرح را در پیش روی کاربران خود قرار می دهد: طرح فردی، طرح خانوادگی و طرح برتر. در ادامه درباره نوع سرویس و خدمت رسانی هر طرح برایتان توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.
بسته فردی (Apple One Individual):
همانطور که از نام آن مشخص است، این امکان استفاده از 4 سرویس اپل آرکید، اپل تی وی پلاس، اپل موزیک و آیکلاد را تنها برای یک کاربر مهیا می سازد. در این طرح، 50 گیگ حجم از فضای سرویس آیکلاد در اختیار کاربر قرار می گیرد. هزینه استفاده از این اشتراک بصورت ماهانه 14.95 دلار آمریکا می باشد.
بسته خانودگی (Apple One Family):
در طرح خانوادگی نیز مانند اشتراک فردی شما می توانید از 4 سرویس مذکور بهره مند شوید. اما تفاوت آن با طرح فردی در این است که می توانید خدمات هر 4 سرویس را با اعضای خانواده (حداکثر تا 6 نفر) به اشتراک بگذارید. همچنین در مقایسه با اشتراک فردی، 200 گیگابایت حجم از سرویس آیکلاد را در اختیار خواهید داشت. قیمت این طرح نیز ماهانه 19.95 دلار آمریکا می باشد.
بسته برتر (Apple One Premier):
در بسته های برتر، علاوه بر 4 سرویس قبلی، شما قادر خواهید بود تا از دو سرویس دیگر اپل، یعنی اپل فیتنس پلاس (Apple Fitness+) و Apple News+ نیز استفاده نمایید. همچنین می توان خدمات این 6 سرویس را با حداکثر 6 نفر از اعضای خانواده به اشتراک گذاشت و 2 ترابایت حجم از سرویس آیکلاد در اختیار کاربران خواهد بود. قیمت این طرح نیز ماهانه 29.95 دلار آمریکا می باشد.

آیا می توان از این سرویس بصورت رایگان استفاده کرد؟
همانند تمامی سرویس های خدمات اپل، در صورتی که برای اولین از اپل وان استفاده می کنید، می توانید در ماه اول بصورت رایگان از خدمات آن برخوردار شده و البته در ماه های بعدی باید برای سرویس اپل وان هزینه بپردازید. توجه کنید که برای استفاده از این خدمات حتماً باید بر روی دستگاه خود اپل آیدی داشته و همچنین نسخه iOS دستگاه مورد نظر نیز باید مناسب استفاده از این سرویس باشد. به بیانی ساده تر، اگر دستگاهی که از آن استفاده می کنید آیفون و آیپاد است، هر دو باید دارای نسخه iOS 14 باشند. برای دستگاه های آیپد iPadOs 14، برای تلویزیون، tvOs 14 و در صورتی که از مک بوک استفاده می کنید، باید MacOs Sur 11.1 یا بالاتر را دارا باشید.

دو نکته
• در صورتی که احتیاج به فضای آیکلاد بیشتری دارید، می توانید در کنار سرویس اپل وان خریداری شده، حجم مورد نیاز خود را خریداری نمایید. حداکثر 4 ترابایت حجم برای هر اپل آیدی موجود خواهد بود.

• خدمات سرویس اپل وان را می توان در تمام محصولات شرکت اپل یعنی آیفون، آیپد، آیپاد، مک بوک، هوم پاد، اپل تی وی و همچنین اپل واچ استفاده نمود. البته از این خدمات می توان در دستگاه هایی دیگر، در صورتی که از این سرویس پشتیبانی کنند، استفاده کرد. به عنوان مثال از طریق سرویس اپل وان، می توان خدمات سرویس اپل موزیک را در دستگاه های اندرویدی استفاده کرد. یا مثلاً از اشتراک سرویس اپل تی وی پلاس می توان در اسمارت تی وی های دیگر نیز استفاده نمود.

آیا باید از Apple One استفاده کرد؟

خودتان کمی به این موضوع فکر کنید. آیا موردی در سرویس اپل وان وجود دارد که صرفه اقتصادی نداشته باشد؟ اصلاً یکی از اهداف اساسی این سرویس کاهش هزینه های پرداختی برای استفاده از خدمات اپل است. به نظر شما اینکه جداگانه برای هر سرویس هزینه بپردازید بهتر است یا اینکه تمامی آنها را با صرف هزینه ای بسیار کمتر از مجموع هزینه کل سرویس ها، بکار ببرید؟ با معرفی سرویس اپل وان، اپل امکان ارائه خدمات را، حتی برای کسانی که ممکن است توان مالی پایینی داشته باشند، فراهم کرده است، بنابراین استفاده از این سرویس هیچ گونه اتلاف هزینه ای را برای شما در بر نخواهد داشت.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود