برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

صدای هندزفریم ضعیف شده ، آیا راهی برای درست کردنش هست؟

ارسال شده در2 سال قبل 287
دوستش دارم!1

کم شدن صدای هندزفری یک مسئله عادیست ولی آیا راهی وجود دارد که مجدد صدای هندزفری را مثل قبل کنیم؟ در جواب باید گفت که بله راه هایی وجود دارد و ما در این مقاله دقیقا به همین مسئله پرداخته ایم پس با موبایل مرکزی همراه باشید.

ازجمله تجهیزات پرکاربرد که معمولا در طول روز هنگام استفاده از تلفن هوشمند استفاده می‌کنید، هندزفری و هدفون‌ها هستند. این تجهیزات به دلیل استفاده زیاد در طول روز معمولا درمعرض آسیب هستند، به همین دلیل نیز باید در مراقبت از آن تلاش کنید. درمدت زمان استفاده از هندزفری شاید صدای خروجی آن خیلی انتظارات شما را برآورده نکند، به همین دلیل نیز به دنبال روش‌های افزایش صدای هندزفری باشید.
حتی شاید تصورکنید هندزفری شما دیگر کهنه شده‌است و باید یک نمونه جدید بخرید اما با خرید یک هندزفری جدید نیز همان مشکلات قدیمی را داشته باشید. درادامه این مطلب اطلاعات خوبی را درباره روش‌های افزایش صدای هندزفری دراختیار شما قرارمی‌دهیم. همراه ما باشید تا بتوانید بدون هیچ هزینه‌ای صدای هندزفری را بالاتر ببرید.

دلایل کاهش صدای هندزفری

برای اینکه بتوانید روش‌های افزایش صدای هندزفری را بهتر درک کنید، ابتدا بدانید که چرا اصلا صدای هندزفری کم می‌شود؟ قبل ازاینکه به سراغ دلایل اصلی کم شدن صدای هندزفری باشید، ابتدا اطلاعات این محصول را به دقت بررسی کرده و مطمئن شوید که آیا هندزفری خریداری شده اصل هست یا خیر؟ لازم است بدانید هندزفری‌های موجود در بازار دارای تنوع بسیارزیادی هستند به همین دلیل نیز کیفیت صدای متفاوتی دارند. پس باید هنگام خرید هندزفری به این نکته توجه کنید و از همه آنها انتظار داشتن یک کیفیت صدا را داشته باشید.
سپس برای اینکه بفهمید علت اصلی کم شدن صدای هندزفری چیست آن را با چند دستگاه دیگر امتحان کنید. در برخی از موارد هندزفری شما مشکلی ندارد و خود گوشی هوشمند شما نمی‌تواند صدا را به خوبی خروجی کند. نکته ای که دراین جا لازم است به آن توجه شود، درباره هندزفری‌های بلوتوثی است. دراین نوع هندزفری‌ها ممکن است با افزایش فاصله از دستگاه صدا کم شود که امری طبیعی است.

برخی از دلایل کاهش صدای هندزفری

1- احتمال آسیب دیدگی هندزفری درحین استفاده از آن بسیارزیاد است به همین دلیل از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. البته لازم است بدانید تعمیرپذیری هندزفری بسیارسخت است به همین دلیل نیز بهتراست خیلی به آن دلخوش نکنید. بهتراست به دنبال خرید هندزفری باکیفیت باشید که احتمال خراب شدن آن نیز کمتر باشد.
2- شاید صدای هندزفری را کم کرده‌اید و حالا با خراب شدن دکمه کم و زیاد آن نمی‌توانید صدا را بالا ببرید.
3- ممکن است در بلوتوث دستگاه اختلالاتی به وجودآمده باشد. دربرخی از موارد اختلالات گوشی سبب می‌شود تا صدا خودبه خود کاهش پیداکند.
اگر هیچ یک از مشکلات بالا برای هندزفری شما پیش نیاید، باید به دنبال روش‌های افزایش صدای هندزفری باشید.

handzfree

روش‌های افزایش صدای هندزفری

خب حالا هریک از موارد بالا که دلیل کاهش صدای هندزفری باشد، باید بتوانید برای رفع آن اقدام کنید. درادامه نیز روش‌های ساده و کاربردی را برای افزایش صدای هندزفری به شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید تا با چند تکنیک ساده بتوانید صدای هندزفری را بالاتر ببرید.


هندزفری را به خوبی تمیزکنید
از راه‌های ساده‌ای که می‌توان برای افزایش صدای هندزفری به کاربرد، تمیزکردن هندزفری می باشد. دقت کنید حتی اگر مشکلی را در خروجی صدای این محصول نداشته باشید، بازهم هرچند وقت یکبار برای تمیزکردن آن وقت بگذارید. برای اینکار مراحل زیر را طی کنید:
1- ابتدا سری‌های هندزفری را خارج کنید.سری‌های هندزفری معمولا سیلیکونی هستند که به خوبی داخل گوش قرارمی‌گیرند و شما می‌توانید به راحتی آنها را تمیزکنید.
2- خب حالا شاید از خود بپرسید چطور می‌توانیم هندزفری را تمیز کنیم؟ مسلما نمی‌توانید آن را زیرآب بگیرید.برای اینکار باید از یک مسواک خشک استفاده کرده و لایه‌های چربی روی آن را به خوبی پاک کنید.
3- سپس یک دستمال را به محلول های ضدعفونی کننده آغشته کرده و صبرکنید کمی خشک شود. سپس آن را به خوبی روی تمامی قسمت‌های هندزفری بکشید. دقت داشته باشید به هیچ عنوان از دستمال کاغذی استفاده نکنید زیرا ممکن است درحین کار تکه تکه شود.


محدودیت را حذف کنید
یکی از روش‌های افزایش صدای هندزفری، برداشتن محدودیت‌هاست. دقت داشته باشید هنگامی که برای افزایش صدای گوشی درحین اتصال به هندزفری اقدام می‌کنید، معمولا هشداری مبنی بر آسیب به سیستم شنوایی به شما داده می‌شود. این هشدار مانع افزایش صدای هندزفری خواهد شد. به همین دلیل لازم است برای بالارفتن صدا این محدودیت‌ها را بردارید.


از اپلیکیشن های معتبر استفاده کنید

اگر خودتان تصور می‌کنید که هیچ مشکلی برای هندزفری شما وجودندارد با این حال صدای خروجی آن کم است ، می‌توانید از اپلیکیشن‌های افزایش صدا استفاده کنید. شما می‌توانید روی تمامی گوشی‌های اندرویدی این نرم افزارها را نصب کرده و صدای گوشی را بالاتر ببرید. ازجمله اپلیکیشن‌های اندرویدی که می‌توانید برای افزایش صدای هندزفری استفاده کنید عبارتنداز: Dub Music Player، Volume Booster Pro


از آمپلیفایر استفاده کنید
یکی دیگر از روش‌های افزایش صدای هندزفری، استفاده از آمپلی فایر می‌باشد. آمپلی فایر از انواع وسایل جانبی مربوط به هندزفری می‌باشد که به گوشی متصل می‌شود و می‌توانید با کمک آن صدا را تا هر اندازه که بخواهید بالا ببرید.
دقت داشته باشید امپ نه تنها صدا را بالاتر می‌برد، بلکه روی کیفیت صدا نیز موثر است. دقت کنید اگر به صورت حرفه‌ای آهنگ گوش می‌کنید، این مورد بهترین انتخاب برای شماست.


موزیک پلیر انتخابی خود را تغییردهید

گاهی اوقات کاهش صدای هندزفری ناشی از انتخاب اشتباه موزیک پلیر می‌باشد. یعنی شما برای افزایش صدای هندزفری می‌توانید موزیک پلیر گوشی هوشمند خود را عوض کنید. اپلیکیشن‌های پخش موزیک تنوع زیادی دارند که می‌توانید آنها را برای بالابردن صدای موزیک امتحان کرده و بهترین آنها را انتخاب کنید.

از قرارگیری درست هندزفری روی گوش مطمئن شوید

یکی از دلایل کم شدن صدای هندزفری، عدم قرارگیری درست آن روی گوش می‌باشد. پس برای افزایش صدای هندزفری لازم است ابتدا از قرارگیری درست آن روی گوش اطمینان حاصل کنید. برای اینکه صدا را باکیفیت بیشتری بشنوید، لازم است سری‌هایی متناسب با گوشتان را خریداری کنید.به هیچ عنوان نسبت به این موضوع بی توجه نباشید، انتخاب سری متناسب می‌تواند روی کیفیت صدا تاثیربسیارزیادی داشته باشد.


کم بودن صدای هندزفری ازجمله مشکلات شایعی است که بیشتر ما امروزه درگیر آن هستیم. دربرخی از موارد این مشکل با به کارگیری چند تکنیک ساده به راحتی قابل حل می‌باشد.دراین مطلب سعی کردیم اطلاعات خوبی را درباره روش‌های افزایش صدای هندزفری دراختیار شما قراردهیم . اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری دراین حوزه کسب کنید و خودتان در منزل صدای هندزفری را بالاتر ببرید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از موبایل مرکزی را به دقت مطالعه کنید. مطالعه این مقاله می‌تواند روش‌های افزایش صدای هندزفری را به راحتی به شما آموزش دهد.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود