برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

تفاوت انواع اسپیکر بلوتوثی چیست؟

ارسال شده در2 سال قبل 445
دوستش دارم!1

اسپیکر ها تبدیل به وسیله ای جدا نشدنی برای مجالس شده اند و دیگر نیاز اکثر کاربران را به کرایه وسایل بزرگ برطرف کرده اند ، اما همین اسپیکر ها انواع و اقسام مختلفی دارند که بنا به نیاز کاربران متفاوت است. اما این تفاوت ها در چیست ؟ آیا می توان از هر اسپیکری استفاده کرد؟

کمی در مورد اسپیکر

در عصر حاضر انواع گوناگون و بسیار متنوعی از اسپیکرها وجود دارند که متقاضیان استفاده از اسپیکر ها و همچنین همکارانی که قصد خرید اسپیکر ها را دارند می توانند انواع اسپیکر را به صورت عمده و تک از موبایل مرکزی خریداری کنند که فروشگاه موبایل مرکزی پخش اسپیکر به صورت عمده را بر عهده دارد که می توانید بنابر کاربری و کاربردی که از آن انتظار دارید ، نوعی از اسپیکر خود را به صورت عمده و تک خریداری کنید. در ادامه این مقاله توضیحاتی درباره انواع اسپیکرها، موارد استفاده آن ها و تفاوت آن ها با یکدیگر مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.


توضیحی کوتاه درباره ی اسپیکر ها
در سیستم های صوتی ،کیفیت اسپیکر و خروجی صدا جزو مهمترین عاملی است که باید به آن اهمیت بدهید. زیرا اگر سیستم شما دارای اسپیکر و خروجی صدای نامناسب باشد صدای موزیک و موسیقی شما با کیفیت و شفاف شنیده نمی شود.
به دستگاه هایی که قابلیت و توانایی تبدیل کردن سیگنال‌های الکتریکی تقویت شده را به ارتعاشات هوا دارند اسپیکر می گوییم که آهنگ صدا نیز از طریق همین ارتعاشات به گوش شنونده رسانده می شود. اسپیکرها و بلندگوها در شکل های متنوع و گوناگونی تولید می شوند که در فروشگاه موبایل مرکزی که پخش اسپیکر به صورت عمده با بهترین برند ها مانند نیوریکسینگ ، تی اند جی، EWA، MINISOو... دارد که با بهترین کیفیت صدا و بهترین قیمت ارائه شده اند که صرف نظر از ظاهر زیبایی که دارند کیفیت خروجی صدای آن ها نیز بسیار عالی است.

انواع مختلف اسپیکر

اسپیکرها به دو دسته تقسیم می شوند منفعل و خودفعال. در اسپیکر منفعل می توان گفت که بلندگو برای این که صدا ایجاد کند به تقویت کننده برق جداگانه احتیاج دارد. این گونه از بلندگوها تنها ویژگی های اساسی که یک بلندگو باید دربرداشته باشد را دارا هستند.
در مقابل آن اسپیکرهای خودفعال، یک تقویت کننده برق داخلی نیز دارند که معمولا به اسم آمپلی فایر شناسایی شده اند. این آمپلی فایر به صورت مستقیم به میکسر وصل شده که تعداد سیم و کابل مورد استفاده را کم کند.
هنگامی که که می خواهید برای خریدن اسپیکر اقدام نمائید قبل از هرچیز استفاده ی خود را از اسپیکر بسنجید. ابعاد و اندازه ی مناسب، منفعل یا خودفعال بودن آن ، دارای باتری بودن ، کیفیت صدا، بلندی صدا و… از جمله ویژگی هایی می باشند که باید به هنگام خرید اسپیکر به آن توجه نمائید.

speekers

کاربرد و کارایی انواع اسپیکرها

در موارد متعددی از اسپیکر ها می توان استفاده نمود که در این جا توجه شما را به برخی از آن جلب می کنیم.

1.برای گوش دادن به موسیقی از کامپیوتر، موبایل و… با صدایی بلند و با کیفیت تر.
برای افراد نابینا که با گوش دادن بهتر می توانند مطالب را درک نمایند.
برای تماشا کردن ویدئو و فیلم با صدایی رساتر
در مرکز ها، سازمان ها، مدارس و… برای اطلاعیه ها و یا پخش موسیقی یا دادن اخطار
مورد استفاده در باشگاه های ورزشی، مجالس عروسی و عزاداری و…
پخش اسپیکر در فروشگاه های متنوعی که کار پخش لوازم جانبی موبایل را برعهده دارند انجام می گیرد که شما می توانید با بررسی قیمت و کیفیت ها فروشگاه مورد اعتماد خود را انتخاب نمائید.


اسپیکر بلوتوثی و ویژگی های آن

برای خریدن یک اسپیکر بلوتوثی مناسب و ایده آل ، باید بدانید که تنوع بسیاری از این نوع اسپیکر ها وجود دارند که فروشگاه های پخش لوازم جانبی موبایل در سطح بازار که پخش اسپیکر های بلوتوثی و مدل های متنوع را بر عهده دارند که حتی در مواقعی این تنوع بالا و قیمتهای مختلف، شما را در نهایت گیج و خسته کنند. اما برای جلوگیری نمودن از به وجود آمدن این اتفاق بهترین گزینه این است که ابتدا معیارهایی که برای یک اسپیکر قابل حمل در نظر گرفته اید را اولویت بندی کرده تا به هنگام خرید با مشکلات کمتری روبه رو شوید. در اینجا نیز چندین نکته ذکر شده است که مطالعه آن به خرید بهتر شما نیز کمک بیشتری خواهد کرد.
اگر اندازه کوچکتر اسپیکر بلوتوثی برای شما مورد اهمیت است و نمی خواهید از یک کیف بزرگ برای حمل و نقل بلندگوی خود استفاده نمائید فاکتور اندازه کوچک را در طول خرید خود در نظر داشته باشید.اگر مدت زمان زیادی را صرف استفاده از اسپیکر می کنید و در طول روز به موزیک ، رادیو و… گوش می دهید باید به طول عمر باتری به کار رفته در آن توجه بسیاری داشته باشید. در صورتی که اسپیکر خود را به مسافرت، کوهنوردی، طبیعت گردی و… نیز به همراه خود میبرید بهتر است به این گزینه نیز توجه داشته باشید که بدنه اسپیکر مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد و ترجیحا ضدآب باشد.
تنوع بسیار بالایی که در اسپیکرهای بلوتوثی وجود دارد موجب می شود که استفاده کننده بتواند دقیقا طبق سلیقه و دلخواه خود اسپیکری که مناسب استفاده ی خودش است را انتخاب کند و از لحاظ قیمت نیز مطابق با بودجه اش اسپیکر مورد نظرش را انتخاب و خریداری نماید. این دسته از اسپیکرها در بعضی از مواقع ضروری بسیاری کاربردی می باشند. به هنگام خرید اسپیکر ها توجه داشته باشید که پورت کارت حافظه نیز داشته باشند تا هنگامیکه که امکان وصل شدن گوشی به آن وجود ندارد بتوانید با قرار دادن کارت حافظه در اسپیکر خود از آن استفاده کنید. در مجموع وجود داشتن پورت کارت حافظه برای اسپیکر بلوتوثی به منزله بهتر بودن آن می باشد، زیرا در غیر این صورت امکان دارد در واقع اضطراری نتوانید از آن استفاده کنید.

موبایل مرکزی ، مرکز پخش اسپیکر

خرید و پخش اسپیکر به صورت عمده و تک
اگر کاربری مورد نظر شما طوری هست که برای سینمای خانگی خود می خواهید اسپیکر تهیه نمائید، باید بدانید که برای سینمای خانگی سه مدل اسپیکر وجود دارد که نوع پایه دار آن برای قرار گرفتن در اطراف و یک باند مرکزی روی آن قرار می گیرد.
برای استفاده کامپیوتر و لپ تاب بهترین گزینه این است که از نوع اسپیکرهای کوچکتر استفاده نمائید که با سیم و اتصال به برق کار انجام می دهند. می توانید از اسپیکرهای بلوتوثی نیز برای این منظور استفاده نمائید.
اسپیکرهایی که قابلیت حمل دارند، جزو اسپیکرهایی می باشند که معمولا باتری هایی با قابلیت شارژ دارند و می توانند تا ساعت ها موسیقی مورد نظر شما را پخش نمایند و به بلوتوث موبایل یا پخش کننده های دیگر وصل گردند.
انواع دیگری از اسپیکر ها نیز کارکیت نام دارد که مناسب جهت استفاده کردن در ماشین طراحی شده است. این گونه مدل به کاربر این امکان را برای برقراری تماس صوتی و پخش موزیک را ایجاد می کند و از راه شارژر فندکی ماشین شارژ شده و خود دارای بلندگو می باشد.
موبایل مرکزی به عنوان پخش کننده انواع اسپیکر های جیبی و چمدانی ،کار پخش اسپیکر را نیز در سطح کشور انجام می دهد که همکاران می توانند از طریق تماس ، حضوری و یا به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنند.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود