برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

استفاده شیائومی از دوربین سلفی درون حفره در شیائومی 12

ارسال شده در2 سال قبل 354
دوستش دارم!4

چیزی نمانده به پایان سال میلادی و شیائومی قصد دارد قبل از شروع سال جدید از پرچمدار جدید خودش یعنی خانواده نسل 12 شیائومی رو نمایید کند. این سری از شیائومی در مدل های شیائومی 12 ، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12x اماده رونماییست. شیائومی با توجه به تجربه ناموفقش در استفاده از دوربین سلفی در زیر صفحه تاچ گوشی ، طبق اطلاعات بدست آمده ، این سری از گوشی های خود را با دوربین سلفی در ناچ قطره ای ( درون حفره نمایش ) ارائه میدهد.

طبق گفته مجلات معتبر چینی دیگر خبری از دوربین زیر صفحه نمایش نخواهد بود. همچنین طبق اخبار رسیده شده قرار است شیائومی 12 و 12pro از اسنپدراگون نسل 8 و شیائومی 12 ایکس از اسنپدراگون 870 استفاده کرده است. انتخابی درست و کاملا پیش بینی شده. همچنین شیائومی تا موقعی که کیفیت صفحه نمایشش را افزایش ندهد همچنان شاهد استفاده از دوربین درون حفره نمایش خواهیم بود و به همین دلیل است که نسل 12 شیائومی از دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش استفاده نکرده اند.
طبق گزارش های رسیده شده ، در این سری از محصولات شیائومی ، از صفحه نمایش LTPO با رفرش ریت متغیر بین 1 تا 120 هرتز استفاده کرده که در کارایی این سری هم بهینه شده باشد و مزیت رقابتی بیشتری نسبت به رقبا داشته باشد. انتظار می رود این سری در تایخ 28 دسامبر مصادف با 7 دی ماه 1400 معرفی و چندی بعد از آن به بازار راه پیدا کند. بی صبرانه منتظر انقلابی دیگر از جانب شیائومی هستیم.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود