برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

نمایندگی موبایل مرکزی شیراز

ارسال شده در2 سال قبل 498
دوستش دارم!1

نمایندگی موبایل مرکزی در شیراز

همه می دانیم که بخشی از یک مجموعه بزرگ بودن می تواند کمک شایانی به رشد کسب و کار ما بکند ولی برای اینکه تبدیل به نمایندگی یک شرکت معتبر شویم معمولا زمان بر و سخت بوده است که این می تواند خود مشکل آفرین باشد ، اما مجموعه موبایل مرکزی این مشکل را حل نموده است و به دنبال رشد اقتصادی سایر همکاران در کنار رشد خود می باشد. به همین منظور تصمیم بر این گرفتیم تا به سادگی هرچه تمام تر به تمامی شهر های ایران عزیز نمایندگی بدهیم و آن ها را در سود خود شریک کنیم.

در شهر زیبای شیراز با مردمانی شریف و بی نظیر ، بودن نمایندگی موبایل مرکزی شیراز می تواند کمک بسیار زیادی در جهت راحتی بهتر مردمان شیراز باشد تا بتوانند به راحتی و بدون دردسر خرید خود را انجام دهند و از شرایط بسیار خوب موبایل مرکزی همچون گارانتی های بسیار معتبر ، کالای باکیفیت ، تنوع بالا و غیره بهره ببرند. موبایل مرکزی شیراز می تواند همان محصولات مجموعه موبایل مرکزی اعم از محصولات یوشیتا ، جرلکس ، کالیو ، دودا و ... را داشته باشد نکته ی قابل توجه اینست که تمامی این محصولات برای همکاران محترم در موبایل مرکزی شیراز با یک سال گارانتی به فروش می رسد.

شرایط اعطای نمایندگی به موبایل مرکزی شیراز

برای اینکه نماینده موبایل مرکزی در شیراز باشید لازم است صرفا یک عکس از کارت ملی ، یک عکس از مغازه و یک عکس از جواز کسب را برای ما ارسال کنید تا در گام اول حساب شما در سایت به همکار ارتقا پیدا کند و سپس کارشناسان فروش عمده با شما تماس میگیرند تا هر آنچه برای فروش عمده لوازم جانبی نیاز دارید در اختیار شما قرار دهند. پس از همکاری بین ما و شما نمایندگی به شما تعلق خواهد گرفت و شما عضوی از خانواده بزرگ موبایل مرکزی خواهید شد که این شامل مزایای همچون طرح های تخفیفی ، سبد های بسیار جور و مدل های پر تقاضا و .... خواهد شد . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

مزایای موبایل مرکزی شیراز

شما همکار محترمی که در شیراز درحال فعالیت هستید قطعا می دانید که خرید از واردکننده ها همیشه بهتر از خرید از بنکدارها بوده است چرا که قیمت دسته اول ارائه می دهند اما موضوعی که مشکل افرین می شود اینست که برای خرید از واردکننده ها باید تیراژ خیلی بالا خرید کنید تا قیمت خرید شما بصرفد و خریدی راضی کننده را داشته باشید ؛ حال موبایل مرکزی که خود واردکننده لوازم جانبی موبایل است و نماینده انحصاری محصولات یوشیتا ، جرلکس ، دودا و کالیوست بدون در نظر گرفتن ابعاد کسب و کار شما به راحتی با بهترین قیمت و بهترین شرایط به شما همکار محترم در شیراز محصولی با کیفیت می دهد تا از اینکه نماینده موبایل مرکزی در شیراز هستید کاملا احساس رضایت کنید و همکاری خود را تا سال ها ادامه دهید.

در این مقاله سعی شد مزایا و شرایط گرفتن نمایندگی موبایل مرکزی شیراز را برای شما به ساده ترین حالت توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی نمایده موبایل مرکزی در شیراز شوید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود