برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

راهنمای ارتقا حساب به همکار

ارسال شده در2 سال قبل 725
دوستش دارم!6

در موبایل مرکزی چندین روش فروش وجود دارد که بارزترین نوع فروش ، فروش عمده است. اما برای شروع همکاری با موبایل مرکزی باید چه کاری انجام داد؟ در این مقاله به طور مفصل به کوتاه ترین راهی که پیش رو دارید پرداخته ایم.

راهنمای ثبت نام و ارتقای حساب به همکاری

مجموعه موبایل مرکزی با بیش از 15 شعبه فعال و ده ها شعبه در سراسر ایران تبدیل به یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین واردکنندگان لوازم جانبی در ایران شده است که با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه لوازم جانبی موبایل در اصفهان و کل ایران به واسطه شبکه منسجم و قدرتمند فروش عمده زبان زد عام و خاص شده است.
ما در موبایل مرکزی بهترین و با کیفیت ترین لوازم جانبی موبایل در تمام رده های قیمتی را در اختیار همکاران محترم در سراسر ایران قرار می دهیم. مجموعه موبایل مرکزی این امکان را فراهم دیده تا بتوانید برای خرید خود به صورت حضوری ، تلفنی ، از طریق واتس اپ و اینترنتی ثبت سفارش کنید و در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرید
اما برای خرید عمده از موبایل مرکزی و بهره بردن از طرح های جذاب فروش عمده ما راحت ترین و سریع ترین راه را برای همکاران قرار دادیم تا بدون کمترین دردسری بتوانید به صورت عمده خرید کنید.
برای ارتقا حساب به همکار ابتدا باید در سایت موبایل مرکزی ثبت نام کنید. فرایند ثبت نام بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.
در مرحله بعد باید مدارک زیر را برای بخش پشتیبانی ارسال بفرمایید. با کلیک بر روی پشتیبانی می توانید راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی را مشاهده کنید که به اختیار خودتان می توانید عکس مدارک زیر را ایمیل ، تیکت و یا در واتس اپ ارسال بفرمایید تا در سریع ترین حالت ممکن حسابتان به همکار ارتقا پیدا کند و بتوانید قیمت های همکاری را مشاهده کنید.

  • ارسال یک عکس از مغازه
  • ارسال یک عکس از جواز کسب

ارسال این مدارک باعث میشود روند ارتقا حساب شما به همکار در سریعترین حالت ممکن انجام بپذیرد.
پس از فرستادن این مدارک نه تنها قیمت های داخل سایت برای شما به صورت قیمت عمده نمایش داده می شود بلکه کارشناسان فروش عمده مجموعه موبایل مرکزی با شما تماس میگیرند و هر لیست قیمتی که نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید به راحتی در واتس اپ محصولات جدیدمان را مشاهده کنید.برای شروع همکاری با موبایل مرکزی کافیست بر روی مشاهده قیمت همکاری کلیک بفرمایید.
با این حال هر سؤال یا صحبتی در رابطه با فروش عمده داشتید تیم پشتیبانی آماده جوابگویی به شما خواهد بود.

ممنون از وقتی که با ما سپری کردید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود