برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

در مورد موبایل مرکزی و شعبات

ارسال شده در2 سال قبل 705
دوستش دارم!2

- آیا شما عمده هم میفروشید؟
- وقتتون به خیر. محصولاتتون از کجا تامین میکنید؟
- روزتون به خیر. آیا می تونم منم شعبه ای از مجموعتون تاسیس کنم؟
ســـــــــلام
این سؤالات برخی از سؤالات پرتکرار شما کاربران عزیز است. به همین منظور تصمیم گرفتیم مهم ترین و پرتکرار ترین سؤالاتتان را در قالب یک مقاله برای سهولت بیشتر شما آماده کنیم.

موبایل مرکزی

در بین هزاران مرکز فروش لوازم جانبی در سراسر کشور، فروشگاهی با نام موبایل مرکزی وجود دارد که این اسم و رسم کمتر در اینترنت به چشم میخورد، دلیل اینکه موبایل مرکزی زیاد در فضای مجازی فعال نبوده و دیده نشده است این بوده که سیستم پخش عمده لوازم جانبی موبایل به فروشگاه های سراسر کشور در خارج از فضای مجازی بوده است اما با گذر زمان و احساس نیاز برای برخی از مغازه داران که دسترسی به وارد کننده دست اول لوازم جانبی موبایل نداشتند ما تصمیم گرفتیم مجموعه موبایل مرکزی را در فضای مجازی نیز به مخاطبان معرفی کنیم.


سیستم استعلام آنلاین قیمت عمده موبایل مرکزی چیست؟

پیروی تماس های مکرر خریداران عزیز جهت استعلام کالا های جدید ترخیص شده از گمرک توسط موبایل مرکزی ما در وبسایت دیجی فرست این امکان را فراهم کردیم که در کمتر از ۴۸ ساعت کالا های ترخیص شده جدید را پس از عکاسی در وبسایت مجموعه موبایل مرکزی قرار دهیم تا مشتریان ما در سراسر کشور بتوانند از موجودی ها و کالا های جدید ما اطلاع پیدا کنند.
پس از معرفی کالا ها تعداد زیادی از همکاران برای استعلام قیمت تماس های مکرری با مجموعه موبایل مرکزی داشتند و عدم توانایی پرسنل در جلب رضایت مشتریان خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای اطلاع رسانی دقیق و معطلی های پشت خط تماس واحد فروش ما تصمیم گرفتیم با اتصال سیستم حسابداری انبار مرکزی قیمت های همکاری لوازم جانبی موبایل مرکزی را به اطلاع مشتریان عزیز برسانیم به همین علت با ایجاد دسترسی برای همکاران در فروشگاه پس از لاگین شدن در وبسایت دیجی فرست ما قیمت ویژه همکاری را بجای قیمت کالا به آنها نمایش میدهیم.
به دلیل تداخل های ثبت سفارش توسط مشتریان موبایل مرکزی و ثبت شدن چندین سفارش در زمانی کوتاه ما فعلا سیستم سفارش گیری رل طبق روال گذشته از طریق تلفن تایید میکنیم که در آینده نه چندان دور راه حل هایی برای سفارش آنلاین خرید عمده لوازم جانبی موبایل پیاده سازی خواهیم کرد.


موبایل مرکزی چقدر بزرگ است؟
خانواده بزرگ موبایل مرکزی پس از بیست سال فعالیت تا کنون به بیش از یکصد نفر رسیده است که ما مطمئنا در این مقطع نخواهیم ماند و با ارتقای محصولات و گسترش سبد محصول تعداد پرسنل ما برای پاسخگویی بهتر شما عزیزان گسترش خواهد یافت.


موبایل مرکزی از کجا خرید میکند؟
بهتر است بگوییم تامین کننده موبایل مرکزی کیست؟ درواقع ما تنها یک توزیع کننده نیستیم ما با کارخانجات در چین همکاری داشته و بسیاری از کالا ها انحصارا برای ما تولید می‎شود و ما در شبکه توزیع کشوری این محصولات را عرضه می‎کنیم. ما با تفاهم نامه ها و قرارداد های همکاری با کارخانجات بزرگ در چین به صورت مشارکتی فعالیت می‎کنیم.
آیا میشود بجای ایران در چین از موبایل مرکزی لوازم جانبی خرید؟
بله شما میتوانید بجای سفارش محصولات موجود ما در ایران سفارش کالای خود را به صورت ارزی و در خارج از خاک ایران تحویل بگیرید برای واردات مستقیم و خرید لوازم جانبی موبایل در چین میتوانید با واحد فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار گیرد.

موبایل مرکزی اصلی کدام است؟

دفتر اصلی موبایل مرکزی اصلی با مدیریت جناب آقای اکبر اکبری در اصفهان قرار دارد که البته این بدان معنی نیست که ما تنها در اصفهان حضور داریم چون تعدادی از پرسنل ما در چین مستقر بوده و تعدادی از پرسنل ما در سراسر ایران مشغول به توزیع لوازم جانبی موبایل هستند.

داستان موبایل مرکزی تقلبی چیست؟

متاسفانه افرادی سودجو و کلاهبردار از خلا حضور ما در فضای مجازی و اعتبار و خوش نامی این مجموعه بزرگ سو استفاده کرده و وبسایت هایی با نام ما معرفی کرده اند و اقدام به کلاهبرداری از مردم نموده اند که ما دائما پیگیر شکایت از آنها بوده و هستیم.همچنین مقاله ای با نام < به نام موبایل مرکزی ، به کام کلاهبرداران > منتشر کردیم تا صراحتا اعلام کنیم که پیگیر شکایات خود هستیم و مال باختگان هم با تمام جدیت پیگیر باشند.


موبایل مرکزی اصفهان کجاست؟
دفتر فروش موبایل مرکزی اصفهان در خیایان احمد آباد ، نبش کوچه ۴۱ قرار گرفته و امکان خرید عمده حضوری برای مشتریان فراهم است.


چگونه می توانم نماینده موبایل مرکزی در شهرم بشوم؟
کافیست با پشتیبانی ما تماس بگیرید و مدارکی دال بر همکار بودن ارائه دهید مانند جواز کسب یا مستندات دیگری از کسب و کار خودتان برای ما ارسال کنید و نمایندگی فروش محصولات موبایل مرکزی را در شهر خود اخذ کنید.

راهنمای ارتقا حساب به همکار

آیا با داشتن فروشگاه اینترنتی هم میتوان نماینده موبایل مرکزی شد؟

بله اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید و میخواهید به قیمت همکاری از موبایل مرکزی خرید کنید میتوانید با ارسال مدارک فروشگاه خود پنل خود را به همکار تغییر داده و قیمت همکار را مشاهده کنید.
موبایل مرکزی به کدام شهر ها نمایندگی میدهد؟
به تمام شهر های ایران موبایل مرکزی نمایندگی میدهد و آماده همکاری با همه عزیزان هستیم.
راهنمای اخذ نمایندگی در شهر خود را لینک زیر ببینید.

موبایل مرکزی اصفهان
موبایل مرکزی شیراز
موبایل مرکزی تهران
موبایل مرکزی قم
موبایل مرکزی مشهد
موبایل مرکزی شهرکرد
موبایل مرکزی تبریز
موبایل مرکزی اهواز
موبایل مرکزی بندر لنگه
موبایل مرکزی بندر امام
موبایل مرکزی ساری
موبایل مرکزی جنوب
موبایل مرکزی شمال
موبایل مرکزی اراک
موبایل مرکزی کرمان
موبایل مرکزی رشت
موبایل مرکزی بانه

با تشکر از وقت شما در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود