برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

بهترین گوشی سامسونگ مناسب عکاسی

ارسال شده در2 سال قبل 278
دوستش دارم!3

بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی

با توجه به این که کار اصلی گوشی ها عکاسی نمی باشد ولی پیشرفت بیش از حد در این صنعت باعث شده است که قسمت دوربین آن جزو مهم ترین قسمت های گوشی شود و حتی بتواند بعضی از دوربین های عکاسی نیز شکست بدهد. امروزه یکی از قسمت هایی که در مقایسه کردن گوشی ها نقش بسیار مهمی دارد دوربین ها و سنسور های دوربین گوشی ها می باشد به گونه ای که در برند های معروف برای معرفی گوشی های خود این بخش را بسیار به آن می پردازند تا از دیگری بتوانند پیشروی کند. در مقاله ما سعی کردیم که گوشی هایی از برند سامسونگ را به شما معرفی نماییم که برای عکاسی خوب هستند. بهترین دوربین ها و قابلیت های آن ها را شرکت سامسونگ در نسخه های پرچم دار قرار داده است ولی ما سعی کرده ایم که در این مقاله چند گوشی میان رده سامسونگ را نیز قرار دهیم تا از لحاظ قیمت نیز برای شما مقرون به صرفه باشد.

گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 الترا یکی از قوی ترین و بهترین گوشی های موجود در بازار می باشد که دارای قیمت بسیار بالایی است. این گوشی دارای دوربین بسیار قویی می باشد. در گوشی یک دوربین فوق عریض 12، دوربین اصلی 108 با زاویه دید گسترده، دو دوربین 10 و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی استفاده شده است. در کنار این دو دوربین دو عدد لنز فوتو ایکس 3 و فوتو ایکس 10 قرار گرفته است که به شما کمک می کند که عکس های شما کیفیت بسیار بالایی داشته باشند. گوشی گلکسی s21 آلترا دارای حالت زوم 10 برابری می باشد که این حالت یک نوآوری در گوشی ها بوده است. Samsung Galaxy S21 Ultra دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت 8k می باشد که نرخ فریم ریت آن 24 است. همچنین این گوشی می تواند ویدیو هایی با کیفیت 4k و همراه با فریم ریت 60 بگیرد.


گوشی Samsung Galaxy Note20 Ultra
گوشی Galaxy Note20 Ultra یکی از گوشی های پرچم دار شرکت سامسونگ می باشد که دارای 3 دوربین 108 و 24 و 12 مگاپیکسلی می باشد. توانایی گرفتن فیلم های 8K با سرعت 24 فریم در ثانیه و 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه این گوشی را تبدیل به یکی از بهترین گوشی ها برای گرفتن عکس کرده است.


گوشی Samsung Galaxy A72
گوشی A72 یکی از گوشی های میانرده می باشد که دارای دوربین 4 گانه 64 و 8 و 12 و 5 مگاپیکسل می باشد. توانایی گرفتن فیلم با سرعت 30 فریم در ثانیه یکی از ویژگی های خوب این گوشی می باشد که می توانید از آن برای عکاسی نیز استفاده نمایید.


گوشی Samsung Galaxy A52
نیز مانند گوشی A72 دارای دوربین 4 گانه 64 و 8 و 12 و 5 مگاپیکسلی می باشد که دلیل این که آن را به شما داریم معرفی می کنیم قیمت ارزان تر آن می باشد. این گوشی مانند دیگر گوشی های میان رده جدید توانایی فیلم برداری 4k با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.


گوشی هایی که نام بردیم از بهترین گوشی های برند سامسونگ برای استفاده به عنوان دوربین برای گرفتن عکس های با کیفیت و زیبا استفاده نمایید. این گوشی ها دارای دوربین جلو برای گرفتن سلفی های زیبا نیز می باشند. البته عکاسی با گوشی فقط به داشتن گوشی با بهترین دوربین ها نیست بلکه در استفاده درست از ابزار موجود می باشد. یک عکس باید زاویه دید، زاویه نور و حالت عکاسی خوبی داشته باشد. استفاده از انواع لوازم عکاسی در کنار گوشی به شما کمک می کند که عکس بسیار زیبایی بگیرید. مثلا شما می توانید با استفاده از رینگ لایت در عکاسی های خود حالت نور بسیار زیبایی تشکیل داده و با گوشی سامسونگ خود شروع به عکاسی کنید. شما می توانید برای خرید لوازم جانبی موبایل و لوازم مورد استفاده در عکاسی موبایل از محصولات موبایل مرکزی دیدن نموده و آن ها را با قیمت بسیار خوبی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. شما می توانید با خرید یکی از گوشی های بالا برای عکاسی دیگر نگران قاب و گلس و دیگر لوازم جانبی نباشید زیرا مجموعه موبایل مرکزی سعی کرده است که بتواند لوازم جانبی باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب خدمت شما خریداران عزیز عرضه کند.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود