برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

مقرون به صرفه ترین گوشی های زیر 5 میلیون تومان

ارسال شده در2 سال قبل 281
دوستش دارم!3

گوشی تا 5 میلیون (شهریور 1400)

امروزه با وجود بالا رفتن قیمت گوشی ها، هنوز هم گوشی هایی وجود دارند که با قیمت بسیار کم دارای قدرت بسیار بالایی هستند. درست است که نباید از این گوشی ها انتظار یک گوشی پرچمدار را داشته باشید ولی قطعات استفاده شده در آن ها با توجه به قیمت آن ها بسیار مناسب می باشد که ما به شما قصد داریم بهترین گوشی هایی که دارای قیمتی کمتر از 5 میلیون تومان هستند را معرفی کنیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A31

اولین گوشی که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم گوشی Samsung galaxy A31 می باشد. گوشی گلکسی A 31 دارای صفحه نمایش OLMOED می باشد که می تواند رنگ ها را به بهترین شکل به نمایش بگذارد. گوشی سامسونگ a31 دارای حافظه ی 128 گیگوبایتی می باشد. این گوشی دارای رم های 4 و 6 و 8 گیگابایتی می باشد که قیمت هر کدام از آن ها بسته به اندازه رم و حافظه داخلی تغییر می کند. چیپست استفاده شده در گوشی galaxy A31 مدل Mediatek MT6768 هلیو P65 (12nm) می باشد. باتری Li-Po 5000 mAh باعث شده که این گوشی دارای باتری بسیار قویی باشد که ساعت ها برای شما کار بدهد.ما در موبایل مرکزی لوازم جانبی مرتبط با A31 را در صفحه سامسونگ A31  داریم که می توانید مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A21s

گوشی بعدی که می خواهیم به شما معرفی کنیم گوشی سامسونگ A21s می باشد. این گوشی دارای چیپست Exynos 850 (8nm) می باشد که این تراشه 8 میلی متری دارای قدرت بالایی می باشد. استفاده از باتری جدا نشدنی Li-Po 5000 mAh در گوشی A21s یکی از قوت های این گوشی است. دوربین 4 گانه در این گوشی میانرده سامسونگ استفاده شده است که می توانید از آن برای عکاسی های معمولی استفاده کنید. گوشی A21s دارای رم های 2 و 3 و 4 و 6 گیگابایتی می باشد. همچنین در صفحه گلکسی A21s تمام لوازم جانبی مورد نیاز این گوشی را در موبایل مرکزی موجود داریم.
گوشی سامسونگ گلکسی A12
گوشی A 12 دارای تراشه Mediatek MT6765 هلیو P35 (12nm) می باشد که این تراشه بسته به قیمت آن دارای قدرت خوبی می باشد. گوشی A12 در رم های 2 و 3 و 4 و 6 گیگابایتی عرضه شده است. باتری 5000 میلی آمپری می تواند برای شما ساعت ها شارژ را نگه دارد. دوربین 4 گانه استفاده شده در این گوشی می تواند برای عکاسی های شما مناسب باشد.
گوشی Redmi Note 8 Pro
گوشی Redmi Note 8 Pro با وجود این که در سال 2019 وارد بازار جهانی شده است ولی هنوز به دلیل پر طرفدار بودن به فروش می رسد. Redmi Note 8 Pro دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. تراشه هلیو G90T به همراه ۶ گیگابایت رم باعث شده است که در این رنج قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro جزو قوی ترین گوشی ها قرار بگیرید. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می باشد تا بتواند ساعت ها با آن به مکالمه بپردازید. در صفحه لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت 8 پرو می توانید تمام اکسسوری مورد نیازتان را بیابید.
گوشی Redmi Note 9
گوشی شیائومی Redmi Note 9 دارای تراشه MediaTek هلیو G85 (12nm) می باشد. گوشی Redmi Note 9 در رم های 3 و 4 گیگابایتی موجود است. این گوشی دارای باتری 5020 میلی آمپر ساعتی می باشد که بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال استفاده طولانی مدت از گوشی می باشند.
گوشی poco X3
گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 یکی از گوشی های مناسب در این قیمت است که دارای تراشه اسنپ دراگون 732G است. این گوشی یک گوشی گیمینگ می باشد که می تواند در بازی ها عملکرد بسیار شایانی داشته باشد. گوشی poco X3 در رم های 6 و 8 گیگابایتی تولید شده است که در کنار تراشه 8 نانو متری آن را به یکی از قوی ترین گوشی های میان رده تبدیل کرده است. باتری 6000 میلی متری که یک باتری با گنجایش بالا می باشد که می تواند تا ساعت های زیادی برای شما کار بدهد. کیفیت تصویر آن full Hd می باشد که به کمک دوربین 4 گانه آن می تواند فیلم هایی با کیفیت 4K بگیرد. برای خرید لوازم جانبی مورد نیاز پوکو ایکس 3 می توانید به صفحه لوازم جانبی شیائومی POCO X3  مراجعه بفرمایید.
گوشی هواووی nova 7i
گوشی هواووی nova 7i دارای تراشه 7 نانومتری Kirin 810 (7 nm) می باشد که بسیار قوی است. گوشی هواووی nova 7i دارای رم 8 گیگابایتی می باشد که حافظه داخلی آن 128 گیگ است. گوشی هواووی nova 7i دارای باتری 4200MAH می باشد که شارژر سریع 40 واتی به شما کمک می کند آن را سریع شارژ نمایید.
گوشی هایی که در این مقاله آن ها اشاره کردیم همگی دارای قیمت کمی و از سری های میانرده می باشند که از لحاظ سخت افزاری بسیار قوی می باشند. شما می توانید برای خرید تمام وسایل و لوازن جانبی گوشی هایی که نام بردیم به موبایل مرکزی مراجعه نمایید و آن ها را با نازل ترین قیمت ها سفارش بدهید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود