برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

راهنمای خرید پاوربانک

ارسال شده در3 سال قبل 592
دوستش دارم!0

راهنمای خرید پاوربانک

قبل از اینکه اقدام به خرید پاوربانک کنیم بهتر است یک دید کلی نسبت به آن پیدا کنیم و پس از آن اقدام به خرید پاوربانک کنیم. پس با موبایل مرکزی همراه باشید.
پاوربانک یا شارژر همراه نتیجه حل کردن یک معضل بسیار بزرگ بوده است و آنهم اینست که در طول روز یا در مسافرت امکان داشت درست موقعی که نیاز شدید به استفاده از تلفن همراه خود داشتیم ، تلفنمان خاموش شود و عملا ما هیچ دسترسی به کسی نداشته باشیم و از کاری که قصد انجامش را داشتیم عقب بمانیم و یا بدون اینکه دسترسی به جایی داشته باشیم در جایی گیر بیوفتیم.
اما برای حل این معضل دستگاهی درست کردند که می توانست با سرعت کمتر از حالت عادی گوشی تلفن را شارژ کند و این به تنهایی قدمی بسیار بزرگ و رو به جلو بود. اما با فراگیر شدن بیشتر گوشی های هوشمند با مصرف باتری بیشتر و از طرفی افزایش ظرفیت باتری ها ، مجددا با چالشی جدید رو به رو شدیم و آنهم دیر شارژ شدن گوشی توسط پاوربانک ها بود ، برای رفع این معضل سازندگان پاوربانک آمپر خروجی را بالا بردند و توانی در حدود 10 وات را تولید کردند و برای توسعه کار خود ، با افزایش آمپر خروجی به تدریج توان 12 ، 15 و 18 و ... خروجی گرفتند.اما به جز افزایش توان خروجی درصدد برآمدند تا تنوع بیشتری به محصولات بدهد که جلوتر به آن می پردازیم.

انواع پاوربانک از نظر ظرفیت
انتخاب ظرفیت مناسب یکی از مهم ترین انتخاب ها برای خریدن پاوربانک است.ظرفیت های موجود در بازار از 5 هزار میلی آمپر ساعت شروع می شود و ظرفیت های معمول دیگر 10 هزار میلی آمپر ، 15 ، 20 و 30 هزار میلی آمپر است ، البته ظرفیت های بالاتر هم در بازار موجود می باشد اما بسیار بزرگ ، سنگین و به طبع گران قیمت خواهد بود ، با این حال طرفداران خاص خودش را دارد.

انواع پاوربانک از نظر توان خروجی
همانظور که گفته شده پاوربانک هایی که هم اکنون در بازار موجود است معمولا توانی مابین 10 الی 18 وات خروجی می دهد ، البته پاوربانک های با توان بالاتر هم در بازار موجود است ولی به دلیل قیمت بالای آن طرفداران خاص خود را دارد. برای انتخاب بهتر و مناسب تر می توانید به صفحه پاوربانک مراجعه کنید و از قسمت فیلتر ها ، توان خروجی مد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع پاوربانک از نظر سرعت شارژر کردن
پاوربانک ها از نظر سرعت شارژر شدن به دو دسته معمولی فست شارژر تقسیم می شوند. پاوربانک های فست شارژر ، توانی بالای 15 وات تولید میکنند و روند شارژر دهی را بسیار سریع میکنند ولی پاوربانک های معمولی توانی کمتر از 12 وات تولید میکنند که سرعت شارژر شدنشان عادیست. فرق بارز دیگر بین این دو پاوربانک ، اختلاف قیمت فاحش بین این دو مدل است که اگر قصد صرفه جویی در زمان دارید به طبع باید هزینه ی بیشتری هم بپردازید.

wireless powerbank

انواع پاوربانک از نظر نوع شارژ کردن
اما چند سالیست که مدل جدید و پرطرفداری روانه بازار شده است و آنهم پاوربانک وایرلس است که بدون نیاز به با استفاده از کابل می توانید با قرار دادن گوشی روی آن ، تلفن همراه خود را به راحتی و با سرعت خوب شارژ نمایید. پس از این لحاظ هم دو نوع پاوربانک داریم ، یکی باسیم و دیگری بدون سیم یا وایرلس ؛ اما نکته ای حائز اهمیت این است که برای استفاده از این مدل پاوربانک باید تلفن همراه شما قابلیت شارژ وایرلس داشته باشد در غیراینصورت شارژدهی انجام نمی‌شود.
پاوربانک ها را از سه نظر دسته بندی کردیم اما یک مورد بسیار مهم دیگر هم هست ، آنهم اینکه لوازم الکترونیک و کلا وسایلی که از باتری استفاده می‌کنند ، خرابی زیادی هم به همراه خواهند داشت پس اگر ضمانتی بر کیفیت کالا باشد این اطمینان را به ما می دهد که خریدی مطمئن داشته ایم و اگر هم خراب شد یا باتری پاوربانک باد کرد می توانید آنرا تعویض کنید. پس گارانتی دار بودن پاوربانک هم مورد بسیار مهم دیگر است.در موبایل مرکزی ، ما تمام پاوربانک های خود را با 6 ماه الی یکسال گارانتی موبایل مرکزی عرضه میکنیم و همین امر باعث افزایش اعتماد مشتریان به محصولات و برند های ما میشود و بدون نگرانی خریدی مطمئن را به سرانجام می رسانند.

خرید پاوربانک

تا به اینجای کار انواع پاوربانک را ذکر کردیم اما انتخاب آن بنا به نیاز شخصی شماست و باید آنچه نیاز دارید را تهیه کنید ولی بر فرض مثال اگر فقط این شارژر های همراه را برای کارهای روزمره و استفاده روزانه می خواهید ظرفیت بین 5 تا نهایتا 15 هزار میلی آمپر ساعت کافیست و اگر بیشتر خریداری کنید ، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و وزن بیشتری هم خواهد داشت که در حمل آن به مشکل برخواهید خورد. پس بهتر است طبق موارد گفته شده طبق نیاز خود خرید کنید با این حال ، تیم پشتیبانی ما اماده خدمت به شماست و بهترین راهنمایی ها را برای شما خواهد داشت تابتوانید از خریدتان راضی باشید.همچنین می توانید با مراجعه به صفحه پاوربانک مراجعه کنید.
امیدوارم این مقاله از موبایل مرکزی که به راهنمایی برای خرید پاوربانک پرداخته است برای شما مفید واقع شده باشد.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود