برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

چرا پاوربانک خیلی زود شارژ خالی می کنه؟!

ارسال شده در2 سال قبل 1569
دوستش دارم!3

پاوربانک ها یا شارژر های همراه تبدیل به وسایلی شده اند که نه تنها استفاده از آنها جزو ملزومات روزمرگی ها شده بلکه باعث شده که در مسافرت ها کمتر دغدغه ی زود تمام شدن باتری را داشته باشیم ؛ ولی آیا تا به حال شده که در استفاده از این لوازم پرکاربرد به مشکل برخورده باشید؟ برای مثال پاور بانک شما زود شارژ خالی کنه!

ســـــــــلام
این بار خدمت شما هستیم با ذکر چند مورد از پرتکرار ترین مشکلاتی که در استفاده از پاوربانک ها برایتان به وجود می آید ، پس همراهمان باشید.

چگونه می‌توانیم پاوربانک خود را از نظر سالم بودن یا خرابی تست کنیم؟

خالی شدن زود هنگام شارژ پاوربانک در موارد خاصی، علتی منطقی دارد و آن تفاوت ظرفیت اسمی و ظرفیت اصلی پاوربانک می‌باشد. اغلب هنگام شارژ کردن آنها، مقداری از انرژی به هدر خواهد رفت و به این صورت کاملا طبیعی می‌باشد که پاوربانک 10000 میلی آمپرساعتی شما فقط سه بار بتواند یک باتری 2500 میلی آمپری (مجموعا 7500 میلی آمپر) را شارژ نماید. اگر هنگام خرید پاور بانک به برند سازنده، امکانات، تکنولوژی و کیفیت آن توجه نمایید، این عدد تا 9000 میلی آمپرساعت نیز افزایش می‌یابد.
در صورتی که این مقدار به کمتر از دو بار شارژ کامل باتری 2500 میلی آمپری ( کمتر از 5000 میلی آمپر) برسد می‌بایست این احتمال را بدهید که پاوربانک شما دچار خرابی شده است. علاوه بر این، نشانه هایی همچون خاموش شدن ناگهانی پاوربانک بدون اینکه در حالت شارژ باشد، قطع و وصل شدن هنگام شارژ کردن، نشانه های ظاهری همچون بادکردن پاوربانک و ... نیز می‌تواند نشان دهنده خرابی پاوربانک شما باشد.

آیا آداپتور نامناسب هم میتواند دلیل بد شارژر شدن پاوربانک باشد؟

اگر پاوربانک به درستی شارژ نشود نمی‌تواند سایر دستگاه ها را به خوبی شارژ نماید. این مسئله نشان دهنده اهمیت استفاده از آداپتور مناسب پاوربانک می‌باشد. آداپتور که برای شارژ پاوربانک مناسب است می‌بایست دارای شدت جریان و ولتاژی سازگار با پاوربانک باشد. اگر سازگاری در این قسمت وجود نداشته باشد موجب زود خالی شدن شارژ پاوربانک خواهد شد. به عنوان نمونه هنگامی که قصد دارید پاوربانک KP بخرید، می‌بایست سربرقی تهیه کنید که آمپر و ولتاژ آن با شارژر همراهتان سازگار باشد. فروشگاه موبایل مرکزی نمایندگی رسمی پاوربانک KP که وظیفه پخش پاوربانک ها را هم برعهده دارد برای تمام محصولات خود شارژر مخصوصی در نظر گرفته تا کمترین آسیب به باتری پاوربانک شما برسد. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه شارژر در سایت موبایل مرکزی ، از قیمت و انواع آن مطلع شوید.پس متوجه شدیم که قطعا استفاده از آداپتور نامناسب می تواند خسارات جبران ناپذیری به پاوربانک ما وارد کند.

برای شارژ پاوربانک از کابل مناسب استفاده کنید

آیا یکی از دلایل خالی شدن شارژ پاوربانک کابل شارژ نامناسب است؟

بله، کابل شارژ پاوربانک می‌تواند در میزان شارژدهی این دستگاه بسیار موثر باشد. در هنگام شارژ شدن پاوربانک، اگر از کابل مناسب آن استفاده نکنید، باتری پاوربانک به خوبی شارژ نمی‌شود. در مقابل در زمان شارژ شدن باتری و منتقل شدن انرژی ذخیره شده به گوشی ها یا سایر دستگاه ها، استفاده از کابل نامناسب علاوه بر این که سرعت شارژ شدن را کم می‌کند موجب هدر رفتن انرژی نیز خواهد شد. بهتر است برای حل نمودن این مشکل به فکر تهیه یک کابل شارژر قوی تر برای پاوربانک خود باشید ، بهترین کار خرید از مراکز معتبر خرید مانند مراکز پخش پاوربانک است که به شما کمک می کند تا بهترین کابل شارژر پاوربانک مناسب را تهیه کنید تا خریدی بس مطمئن تر و راضی تر داشته باشید.ما در صفحه کابل شارژر صدها مدل سیم شارژر داریم که قطعا برای شما مناسب خواهد بود.

دلیل ورم کردن باتری پاوربانک چیست؟

اگر در شکل ظاهری پاوبانک خود تغییری همچون ورم کردن مشاهده نمودید، بدانید که این امر نشان دهنده خرابی باتری پاوربانک می‌باشد. اگر این اتفاق برای پاوربانک شما رخ دهد بدانید عمر دستگاه شارژر همراه شما، درحال به پایان رسیدن است. از سوی دیگر سرعت خالی شدن زود هنگام شارژ پاوربانک نیز افزایش می‌یابد. تا جایی که نگهداری از شارژ آن به کمتر از 4 الی 5 دقیقه خواهد رسید. اما دلیل ورم کردن پاربانک چیست؟ این مشکل دارای علت های بسیار زیادی می‌باشد. خراب شدن باتری به علت استفاده بیش از حد، ضربه خوردن، واردشدن جریان با شدت بالا، داغ شدن زیاد از حد و ... است که این علت ها می‌توانند دستگاه شما را به یک دستگاه ورم کرده و آماده انفجار تبدیل نمایند. در چنین شرایطی می‌بایست مراقب ایمنی خود باشید و هرچه سریع تر به یک تعمیرکار مراجعه نمایید و یا پاوربانک مرغوب تری را تهیه نمایید.

پخش پاوربانک

موبایل مرکزی ، مرکز فروش عمده پاوربانک ، تمام پاوربانک های برند KP و آککیو و جرلکس خود را با 6 ماه تا یک سال گارانتی ارائه می دهد و برای همکاران محترم طرح های فروش بسیار زیادی در نظر گرفته که پس از ارتقا حساب به همکار می توانند از این طرح ها و شرایط فروش بهره مند شوند.
شما می توانید هر سؤالی در مورد خرید عمده و تکی پاوربانک داشتید با ما در میان بگذارید .
امیدواریم تا اینجای راه ، اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار داده باشیم .تجربیات و دانسته های خود را با ما به اشتراک بگذارید که باعث دلگرمی روزافزون ماست.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود