برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

ارسال شده در2 سال قبل 3845
دوستش دارم!13

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین به چند روش ممکن است ؟ چه موانعی در مسیر واردات مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین داریم ؟ نحوه ی واردات عمده لوازم جانبی موبایل از چین چگونه است؟ آیا خرید عمده لوازم جانبی از چین کاریست که هر فروشنده لوازم جانبی انجام دهد ؟

به تمام سوالات شما حول واردات جانبی از چین در این مقاله پرداخته ایم و در آخر هم راه حلی آسان و کم هزینه پیش روی شما می گذاریم، پس با ما همراه باشید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

در حالی که گوشی های هوشمند در ایران بسیار زیاد شده اند و شرکت های سازنده با کمتر کردن قیمت گوشی تعداد مصرف کنندگان را زیاد کردند ، خرید عمده لوازم جانبی گوشی از چین و دبی در ایران بسیار پررنگ و پراهمیت شده چراکه هم بسیار به صرفه است و هم این کالا ها بسیار مصرفی هستند پس واردات لوازم جانبی موبایل از همه جهت مقرون به صرفه و مطمئن است.اکسسوری های بسیاری وارد می شود ولی از مهم ترین های آن ها می توان به گلس در انواع مختلف ، گارد های متنوع و طرح دار ، انواع پاوربانک فست شارژ و معمولی ، انواع شارژر و کابل اشاره کرد. همه و همه را می توان در هزاران مدل از چین خریداری کرد. موبایل مرکزی که خود واردکننده لوازم جانبی موبایل است تمام تلاش خود را می کند تا با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از چین خرید کند. به همین دلیل است که نمایندگی پنج برند معتبر چینی را برعهده دارد و تمام این محصولات را با 6 ماه الی یکسال گارانتی به فروش می رساند.

واردات مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین

واردات لوازم جانبی گوشی از چین

در بین واردکنندگان بزرگ لوازم جانبی موبایل از چین تعداد بسیار کمی هستند که جنس باکیفیت چینی را می آورند و مابقی جنس تقلبی و فیک روانه بازار میکنند به همین دلیل است که دید کلی عموم مردم به جنس چینی ، دیدی منفیست اما حقیقت کار متفاوت است؛ چراکه در چین محصولات دسته بندی و به اصطلاح گرید بندی می شوند و واردکننده لوازم جانبی که باهوش باشد ، جنس باکیفیت چینی را می خرد. موبایل مرکزی وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین تمام سعی خود را کرده تا جنسی باکیفیت ، باگارانتی و خوش قیمت روانه بازار کند و همین امر باعث شده در طی بیش از 20 سال واردات مستقیم لوازم جانبی از چین یک نام معتبر و شناخته شده برای خود در دید مردم جا بیندازد.

حال برای واردات لوازم جانبی موبایل از چین راه های زیادی وجود دارد که انتخاب بهترین راه برای خرید عمده لوازم جانبی مسئله ایست که به صورت تجربی کسب می شود و حل چالش های پیش رو مانند انجام قوانین گمرک هر کشور ، نقل و انتقال ارزی برای لوازم جانبی در چین ، مسائل مرتبط با حمل و نقل و ... نیاز به تدابیری دارد تا به بهترین حال بتوانید از این چالش ها عبور کنید.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل از چین

همکارانی که حداقل یک سفر به چین رفته باشند می دانند برای خرید و پخش لوازم جانبی گوشی از چین با وجود وفور محصول و تنوع به شدت زیاد اما باید در خرید بسیار محتاطانه عمل کنند و هر جنسی را نخرند چراکه امکان دارد جنس خریداری شده از کیفیت لازم برخوردار نباشد و این اتفاق به این دلیل بی تجربگی یا کم تجربگی خریدار بوده است اما موبایل مرکزی سال هاست که از چین لوازم جانبی مورد نیاز خودش را خریداری میکند و نه تنها با تامین کنندگان بزرگ در ارتباط است بلکه می تواند با بهترین قیمت و بهترین شرایط تمام لوازم جانبی مورد نیاز را خریداری کند.

برای خرید عمده لوازم جانبی مورد نظرتان از چین کافیست با مجموعه موبایل مرکزی در ارتباط باشید و از این مجموعه بخواهید تا کار های خرید شما در چین را انجام دهند ؛ همین و بس

واردات لوازم جانبی از چین

از کدام شهر چین لوازم جانبی بخریم؟

آیا اصلا مهم است که از چه شهری از چین خرید کنیم؟

برای موبایل مرکزی هیچ فرقی ندارد که قرارست کدام لوازم جانبی را از کدام نقطه از چین خریداری کنید ، دلیل هم اینست که تیم قدرتمند موبایل مرکزی در تمام شهر های چین نماینده دارد و این برای شمای خریدار کار را بیش از پیش راحت کرده چرا که دیگر حتی نیازی نیست نگران رفت و آمد و پیدا کردن تامین کننده باشید. موبایل مرکزی تمام توان خود را به کار میگیرد تا به بهترین شکل از تامین کننده خرید کند و در ایران تحویل شما دهد.با راحت ترین و بهترین حالت ممکن

مشکلات خرید لوازم جانبی موبایل از چین

سؤالی که شاید باره ها تکرار و پرسیده شود اینست که برای خرید لوازم جانبی موبایل چه مشکلاتی بر سر راه خریدار است ؟

  • خرید لوازم جانبی اصلی و تحویل محصول تقلبی

اما این سؤال از چه موقعی بسیار پرسیده شد؟ جواب را ما میدانیم؛ از موقعی که خریدار ایرانی برای اولین بار وارد بازار بی نظیر چین شد و با هزینه های بسیار زیاد خرید خود را انجام داد ولی بعد از رسیدن بار و سفارش متوجه شد که پارامتر هایی را برای خرید محصول ازقلم انداخته و همین امر باعث شد تا اکسسوری خریداری شده کیفیت لازم را نداشته باشد و خریدار ایرانی متوجه ضرر بزرگی شود. اما آیا این تقصیر فروشنده چینیست ؟

خیر، اگر از همان ابتدا خریدار لوازم جانبی موبایل از تجربه یک مرکز معتبر و سابقه دار در زمینه واردات مستقیم لوازم جانبی موبایل استفاده کرده بود این اتفاق نمی افتاد. به همین دلیل است که در تیم موبایل مرکزی یک بخشی اضافه شده است برای شما همکاران عزیز تا دیگر نیازی نباشد سرمایه خود را از دست بدهید ، بلکه با مشورت موبایل مرکزی و انجام خرید توسط موبایل مرکزی می توانید به راحتی از چین به صورت عمده خرید کنید.

  • نقل و انتقالات ارز برای خرید لوازم جانبی موبایل

مشکل بعدی نحوه خرید عمده لوازم جانبی و نقل و انتقالات ارزیست که یک مسئله کاملا مشخصیست برای ما ایرانیان ، چراکه به دلیل تحریم ها در خیلی مواقع به سختی می شود مبادلات ارزی انجام داد. اما چاره چیست؟ آیا می شود دست روی دست گذاشت و محصولی که می دانیم بسیار مناسب کسب و کار ماست را بیخیال شویم ؟

خیر. ما کاملا شرایط شمارا درک میکنیم و به همین دلیل بدون هیچ دغدغه ای محصول موردنظرتان را خریداری می کنیم ، تبادلات ارزیش را انجام می دهد و در شهر شما به شما تحویل می دهد. تیم پرقدرت موبایل مرکزی نه تنها خود وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل از چینست بلکه نماینده هایی زیادی در چین دارد که می تواند خرید شما را انجام دهد و انتقال محصولات از چین تا ایران هم خود انجام میدهد.

خرید عمده لوازم جانبی از چین

نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین

در هر کشور برای صادرات و واردات قوانین مشخص و شفافی وجود دارد ولی با وجود شفاف بودن همه چیز باز هم برخی مشکلات در روند باعث از بین رفتن تمام زحمات شما می شود و عملا شما را از کسب سود بسیار چشمگیر واردات لوازم جانبی دور می کند، مطمئنا هیچ کس نمی خواهد به خاطر کم تجربگی تمام زحمات خود و شرکای خود را از بین ببرد. چاره چیست؟ آیا با یک ریسک اشتباه کل سرمایه را از دست داد؟
خیر، شما می توانید کار را به موبایل مرکزی بسپارید، چرا که موبایل مرکزی بیش از 20 سال است در زمینه واردات مستقیم لوازم جانبی فعالیت می کند و کاملا معضلات و چالش پیش رو و قوانین حاکم را می داند پس با سپردن کار به دست موبایل مرکزی بدون هیچ دغدغه ای می توانید در ایران بمانید و کار را به موبایل مرکزی بسپارید.

برای همکاری و کسب اطلاعات برای واردات مستقیم لوازم جانبی موبایل از چین و دبی همین الان با پشتیبانی تماس بگیرید و کار امروز را به فردا موکول نکنید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود