برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

مزایا و معایب شارژر فندکی

ارسال شده در1 سال قبل 812
دوستش دارم!1

مزایا و معایب استفاده از شارژر فندکی

شارژر فندکی یا همان شارژر ماشینی نوع کوچکتری از شارژر های معمولی بوده و برای استفاده در ماشین طراحی شده است. شارژر های فندکی معمولاً چند درگاه برای استفاده دارند. این تعداد درگاه البته نه به این معنا که همزمان بتوان چند دستگاه را به آن متصل نمود بلکه با وجود چند درگاه می توان انواع مختلف گجت و دستگاه را به آنها وصل کنید. زیرا به عنوان مثال ممکن است درگاهی که برای شارژ گوشی استفاده می شود برای شارژ تبلت و غیره مناسب نباشد. با این حال شارژر هایی که بیش از دو پورت داشته باشند را می توان برای اتصال چند دستگاه همزمان استفاده کرد.

مزایای شارژر فندکی

عموماً شارژر فندکی در مواقعی مناسب است که شما دسترسی چندانی به پریز برق برای متصل کردن شارژر معمولی ندارید. مثلاً افرادی که زیاد در بیرون از خانه به سر می برند، وقت کافی برای استفاده از شارژر در خانه یا محل کار ندارند. هر چند از پاوربانک نیز می توان در چنین مواقعی استفاده کرد. اما اگر پاوربانک نداشتید چه؟

شارژر فندکی در چنین مواقعی به کمک شما می آید. شارژ فندکی از نیروی باتری ماشین استفاده می کند و از آن جریان برق را به گوشی شما انتقال می دهد. ما در صفحه شارژر فندکی یا همان شارژر ماشینی هرآنچه شما نیاز دارید را موجود داریم. در صورتی که شارژر مورد نظرتان را نیافتید از تیم پشتیبانی ما در واتس اپ بپرسید تا در اسرع وقت به شما پاسخگو باشند.
همین گجت کوچک در بسیاری از اوقات به کمک شما می آید و از خاموش شدن گوشی شما جلوگیری به عمل می آورد. به خصوص اگر از کسانی هستید که تماس های مهم و کاری را زیاد با گوشی خود انجام می دهید یا پیام های مهم را مکرراً با گوشی خود انتقال می دهید، شارژر های فندکی به شما کمک بسیاری می کنند.
البته همانطور که گفتیم شارژر فندکی فقط مناسب شارژ گوشی نیست بلکه دیگر گجت ها، مانند تبلت، دوربین دیجیتالی و یا هر دستگاه دیگری که درگاه USB داشته باشد را می توانید با شارژر فندکی، شارژ کنید.
شارژ ماشینی نسبت به سرشارژر های معمولی کوچکتر است و در ماشین جای کمتری را اشغال می کند. به همین دلیل حمل آن راحت تر نیز می باشد.
شارژ های فندکی با کیفیت معمولاً به این راحتی ها کارایی خود را از دست نمی دهند. ما در موبایل مرکزی تمام فندکی های از برند جرلکس ، لاپرامول و مویان را برای اطمینان خاطر شما 6 ماه گارانتی کرده ایم ، پس با اطمینان کامل می توانید در صفحه خرید شارژر فندکی نسبت به خرید خود اقدام کنید.

معایب شارژر ماشینی

اولین مورد این است که شارژ فندکی در صورتی که زیاد استفاده شود، ممکن است به باتری گوشی آسیب بزند. این شارژر جریان خروجی کمتری دارد و به همین دلیل با سرعت کمتری گوشی را شارژ می کند. البته این مورد در شارژر های جرلکس به هیچ عنوان دیده نمی شود زیرا در آن از فناوری بهره برده شده تا جریان خروجی را متناسب با گوشی شما تنظیم کند.

همچنین در صورتی که چندین دستگاه به شارژر متصل باشد، نیروی زیادی را از باتری ماشین می گیرد که ممکن است تا چند برابر مصرف شارژر های معمولی باشد.
شارژ فندکی که از اسم آن هم معلوم است، به فندک گوشی متصل می شود. در ماشین های قدیمی در قسمت فندک تغییر ولتاژ و جریان وجود دارد. در صورتی که جریان ورودی به باتری گوشی کم و زیاد شود، فشار زیادی به باتری و حتی خود شارژر وارد شده و می تواند به راحتی و در مدت کم به آن ضربه بزند.
مورد بعدی کلی است و فقط مربوط به شارژر های فندکی نمی شود. شارژر فندکی باید با کیفیت و مرغوب باشد. شارژر بی کیفیت خیلی سریع باتری گوشی را از بین می برد. حتماً به برند شارژی که می خرید توجه نمایید. بهتر است شارژر از کمپانی های معروف مانند جرلکس ، لپرامول و ... که در آنها استاندارد تولید رعایت می شود، خریداری شود. همچنین شارژر فندکی و دستگاه متصل به آن باید با هم مطابقت داشته باشند، در غیر اینصورت شارژر به باتری آسیب می زند.
باتری های گوشی قدیمی که با جریان ثابت کار می کردند، با نوسانات برق به راحتی آسیب می دیدند. اما باتری های امروزی از آنجا که از فناوری فست شارژ بهره برده اند، می توانند حتی جریان های بالا را نیز تحمل نمایند. اکثر گوشی های پرچمدار و میان رده امروزی قابلیت شارژ سریع را دارا هستند. اگر اطلاعات کامل تری نسبت به فست شارژ نیاز دارید در مقاله "کوالکام نسل سوم چیست" آورده ایم.
در مجموع هیچ وسیله ای وجود ندارد که بدون هیچ نقصی باشد ، پس باید انتخابتان کاملا متناسب با نیازتان باشد. در این مقاله هم از مزایای شارژر ماشینی گفتیم هم از معایب آن تا بتوانید با دید بازتری نسبت به قبل مقایسه ، انتخاب و خرید کنید.
با این حال کارشناسان ما آماده خدمت رسانی به شما در واتس اپ می باشند، تنها کافیست بروی لینک ارتباط با کارشناسان کلیک کنید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود