برای محصولات بیشتر کلیک کنید
محصولات بیشتری یافت نشد
آخرین نظرات کاربران
جستجوی بلاگ

برند های موبایل مرکزی

ارسال شده در2 سال قبل 532
دوستش دارم!5

برند های موبایل مرکزی

موبایل مرکزی نماینده 7 برند معتبر لوازم جانبی موبایل
همانطور که باره ها گفته شده موبایل مرکزی ، بزرگترین مرکز پخش لوازم جانبی در کل استان اصفهان و جزو 5 پخش کننده بزرگ در کل ایران می باشد. مجموعه موبایل مرکزی دارای بیش از 15 شعبه فعال تا به این لحظه می باشد. یکی از مزیت های بزرگ مجموعه موبایل مرکزی با مدیریت اقای اکبر اکبری ، تنوع محصولی بالا ، موجود بودن محصولات در بازه های قیمتی متنوع و کیفیت بالای محصولات است. هم اکنون بیش از 4000 مدل محصول با برند های مختلف در مجموعه موبایل مرکزی موجود می باشد و با توجه به سیاست های شرکت روز به روز هم بیشتر خواهد شد. اما این موضوعات را قبلا هم بیان کرده بودیم و الان شما را می خواهیم با برند های موبایل مرکزی آشنا کنیم.

برند یوشیتا (YOSHITA)
یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین برندهای موبایل مرکزی ، برند یوشیتاست. یوشیتا یک برند تماما چینیست که سال هاست در زمینه لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند. موبایل مرکزی موفق به دریافت نمایندگی انحصاری یوشیتا در ایران شده است و این یعنی اینکه شما می توانید محصولات یوشیتا را با کمترین قیمت ، معتبر ترین گارانتی و مطمئن ترین راه خرید کنید. این برند شامل پاوربانک ، شارژر ، کابل شارژر ، هندزفری می باشد. تمام مدل ها و اجناس از این برند دارای 6 ماه گارانتی موبایل مرکزی می باشند.
برند مویان (MOYAN)
یکی از با تنوع ترین ، باکیفیت ترین و به صرفه ترین برند های بازار ، برند مویان می باشد. موبایل مرکزی با انجام تحقیق های لازم به این نتیجه رسید که MOYAN می تواند تبدیل به یکی از برند های محبوب بازار شود و همین هم شد. ما در موبایل مرکزی تمام محصولات مویان را به صورت مستقیم از چین وارد می کنیم و تبدیل به نماینده مویان در ایران شده ایم که می توانید بدون هیچ دغدغه ای و با کمترین قیمت بازار و بهترین شرایط خرید از موبایل مرکزی خرید کنید. ما مویان را برای شما عزیزان 6 ماه الی یکسال گارانتی کرده ایم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید از موبایل مرکزی کنید.
برند جرلکس (GERLAX)
به جرئت می توان گفت باکیفیت ترین و با صرفه ترین برند لوازم جانبی در رده قیمتی خود ، برند جرلکس می باشد. این برند را می توان جزو موفق ترین برند های موبایل مرکزی دانست به همین دلیل موبایل مرکزی اقدام به گرفتن نمایندگی انحصاری از جرلکس کرد و توانست تبدیل تنها نماینده انحصاری جرلکس در ایران شود. شما همکار گرامی هم می توانید به راحتی از موبایل مرکزی نمایندگی بگیرید و از مزایای بیشمار نمایندگی موبایل مرکزی استفاده کنید. همچنین در سایت رسمی جرلکس برخی از محصولات با مشخصات گذاشته شده اند اما ما در سایتمان تمام محصولات جرلکس را با عکس و مشخصات کامل برای راحتی شما عزیزان قرار داده ایم. شما می توانید با خیالی آسوده تمام محصولات جرلکس را با 6 ماه الی یکسال گارانتی موبایل مرکزی تهیه کنید.
برند دودا (DUDAO)
یک برند با صدها مدل کالا در زمینه لوازم جانبی موبایل. دودا نیز یکی دیگر از برندهای متنوع و در عین حال خوش قیمت موبایل مرکزیست که تبدیل به یکی از ارکان مهم در مجموعه شده است. جناب اقای اکبر اکبری که مدیریت کل مجموعه موبایل مرکزی را برعهده دارند بعد از پاس کردن استاندار های لازم این برند به فکر گرفتن نمایندگی انحصاری دودا افتادند و با تمام قدرت توانستند این برند خوش نام را هم به مجموعه برند های انحصاری خود اضافه کنند.در بخش محصولات DUDAO در سایت موبایل مرکزی شاهد تمام محصولات اعم از شارژر ، کابل شارژر ، آداپتور ، هدفون ، هندزفری ، هدست ، هندزفری بی سیم ، پاوربانک ، پاوربانک بی سیم ، هولدر می باشد که هر کدام شامل صد ها مدل متنوع و زیبا و در عین حال با کیفیت هستند. در سایت رسمی دودا هم اکثر محصولات بارگزاری شده اند. این برند نیز دارای 6 ماه الی یک سال گارانتی موبایل مرکزی برای تمام محصولات می باشد.
برند کی پی (KP)
یک برند تماما اختصاصی با تولید صرفا پاوربانک در ده ها مدل متنوع. برند کینگ پاور یا به اختصار کی پی برندی بسیار معتبر و با تنوع بالاست که تمام تمرکز خود را بر روی پاوربانک گذاشته و توانسته انواع پاور اعم از پاوربانک ساده ، پاور بانک فست ، پاوربانک بی سیم و وایرلس و همچنین در ظرفیت های مختلف به تولید برساند. همچین برند معتبر و باکیفیتی لایق گرفتن نمایندگی انحصاریست ، موبایل مرکزی هم دقیقا از این فرصت استفاده کرد و توانست نمایندگی انحصاری کی پی را بگیرد. در صفحه محصولات KP می توانید تمام محصولات این برند را به همراه عکس و توضیحات مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تمام پاوربانک های کی پی دارای یکسال گارانتی موبایل مرکزی می باشند.
برند آککیو (AKEKIO)
اگر به دنبال کیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستید قطعا محصولات آککیو می تواند پیشنهاد خوبی به شما باشد. موبایل مرکزی نماینده انحصاری AKEKIO در ایران است و تمام محصولات این برند را 6 ماه الی یکسال گارانتی می کند. در صفحه محصولات آککیو شاهد انواع کابل شارژر ، شارژر ، پاوربانک و ... می باشد که قطعا می توانید با اطمینان از این برند خرید نمایید. در سایت رسمی آککیو هرآنچه نیاز داشته بشید موجود می باشد.
برند میکیا (MIQIA)
جدید ترین عضو خانواده موبایل مرکزی برند میکیا می باشد. یک برند خیلی باکلاس و خیلی خوش ساخت که موبایل مرکزی برای اولین بار این برند را وارد ایران کرد و اقدام به فروش محصولات بسیار باکیفیت میکیا کرد. در صفحه محصولات میکیا ما تمام محصولات و اقلام را بارگزاری کردیم. این برند معتبر از جانب موبایل مرکزی دارای 6 ماه الی یکسال گارانتی دارد. در سایت رسمی میکیا هم می توانید تمام محصولات را مشاهده کنید.

یک نظر بگذارید
پاسخ دهید

منو

فروش عمده

واتساپ

اینستاگرام

برای ذخیره دوست داشتنی ها وارد شوید.

ورود